Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.99 Tea Time Special!| Me,Myself & Cocktail Morning Quote & PepT@lk|Mah Morning Vibe°

picsart_09-24-05-25-32

picsart_09-28-06-17-42

Ik ben readddyyyyyyy! It’s a New Day! Yessss! Uhmm nou, okay maybe ben ik een beetje te enthousiast ! But i’m Ready! Hihihi. So Girl, Today hebben we weer een Gastblogger Yay! Ik vind het reuze gezellig this week! With the gastbloggers. Ik hoop jullie ook! So, yesterday hadden we als gastblogger tijdens onze Tea Time:

 LifeStyleByMuslima

ThnQ Girl!

Check haar Blog Out! Als je haar blog nog niet kent:

http://www.lifestylebymuslima.wordpress.com

Zullen we nu gaan kijken wie the next Gastblogger is? Ik zit al klaar met mijn kopje cappuccino en ben er klaar voor! Ohwww Yeah!

There we goooo! Tadaaaaaa

 picsart_10-02-02-57-53

afbeelding2

Collage gemaakt door:  Me, Myself and Cocktails♡ Lief hè? 

Hey Miss B!!

Proficiat voor al die leuke tea times! Je kan echt iemand blij en gelukkig maken in de ochtend met je toffe teksten! Leuk dat je gastbloggers vraagt om mee te doen!

 Hier is mijn Morning Quote! 

Afbeelding1-1.png

Deze quote vond ik GEWELDIG toen ik hem las! Hij beschrijft perfect hoe ik denk. Je mag nooit laten zeggen dat je iets niet kan. Doe je eigen ding! Als je ergens voor gaat, dan zal het ook lukken. Velen zeggen ‘the sky is the limit’ maar je moet groter denken.

picsart_06-19-11-20-281

Je kan alles aan, als je het zelf wilt! Hoe gek is het dat er mensen effectief op de maan kunnen lopen. Als dat kan, dan kan alles!Zeker nu het nieuwe schooljaar is gestart, moet je nooit denken dat je iets niet kan. Altijd 100% inzetten voor je doel en knallen die handel!

Ik wens je heel veel succes nog met alle tea times die nog gaan komen!!

Veel liefs

Katrien van Me, Myself & Cocktails

 

picsart_10-02-03-57-53

Hey Girl! Dankjewel Voor je Morning Quote! Great Message! Bedankt voor deze mooie  collage die je hebt gemaak echt superlief! ♡ ThnQ Dear! Ik werd er een beetje emotioneel van toen ik hem per mail had ontvangen. Echt lief! Ik wou ook jou nog even persoonlijk bedanken. ThnQ dat je Gastblogger wou zijn en voor al je likes and comments tijdens onze Tea Times.

We moeten defenitly geloven in ons kunnen! Ik bedoel als wij niet in onszelf geloven ..who wi’ll ? Right?!? Kraak jezelf niet af en vooral onderschat jezelf niet!

 Ik denk zeker dat je mindset heel veel te maken heeft met je prestaties. Ohwww Yesss I DO! Ik bedoel als ik al zal roepen voordat ik iets doe dat ik iets niet kan, hoe denk je dat dan voor mij zal uit gaan pakken? Exactly.. not so good! So Yes,  Ik ben het Totally eens met Me, myself & Cocktails! ThnQ Girl! Top!

So Today, delen we this week in tweeën. See u Tommorow? Tommorow hebben we onze laatste gastblogger. En zal er Twee aparte Tea Times zijn. Eentje the morning van onze gastblogger & off course eentje van mij naar aanleiding van de 100STE Tea Timeeeeeee! Yayyyy! Die post ik later in de avond om 20.00 uur. So Girl, dat wordt weer lekker thee drinken in de avond heerlijkkkk!

Zoals Mah Girl, Me, Meself & Cocktails heeft gezegd:

KNALLEN DIE HANDEL!

Ohwwww YEAH!

images (96)picsart_06-24-10-45-16

Let’s Be A Superstar in Our Own Lives! 

picsart_10-02-03-21-43

22 thoughts on “No.99 Tea Time Special!| Me,Myself & Cocktail Morning Quote & PepT@lk|Mah Morning Vibe°

  1. Wat fijn dat je zo enthousiast bent over de quote 🙌😘 ik vond het SUPER om voor je blog te schrijven!!! Nog een fijne dag, Miss B!! 😘💕💋💋

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Tea Time met Miss B! – Me, myself & cocktails

Geef een reactie

