Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.100 Tea Time Special Part 1.|Morning Quote With Mah Girl Iszzysworld|PepT@lk|Mah Morning Vibe

 

B7SrS6lIgAA6kfu

 

 

picsart_10-02-06-00-57

Ohwww wat heb ik heerlijk geslapen! Ik wou er niet eens uit! Zucht! Die struggle ken je vast wel! So Yes! There we go it’s Thursday! Nog one day te gaan en het is vrijdag! Vergeet niet dat we vanavond ook een extra kopje thee zullen drinken want today is het mijn 100ste Tea Time. Ik wil dat we in deze Tea Time Part No. 100 (Part one.) Nog even volop genieten van de laatste Guestblogger! Vandaar onze extra Tea Time No.100 Part 2 Vanavond! Ik wens jullie een fijne dag en vergeet niet om het goede uit de dag van vandaag te halen! Come Dear nog even doorzetten! Morgen kunnen we vrijdag weer verwelkomen! Ik wil mijn gastblogger van yesterday nogmaals bedanken!Me, Myself and Cocktails ThnQ Dear! Ken jij haar blog nog niet? Girl check dan:

http://www.memyselfandcocktails.wordpress.com

Girlz ook today hebben we weer een Gastblogger!

It’s Izzy Girlllllll! Yay! Lezen jullie mee?

This Girl is also a Blogger! Ken je haar Blog niet? Check it out!

http://www.iszzysworld.wordpress.com

picsart_10-02-02-59-58


‘What would Blair Waldorf do?’


”Waarom speel je niet gewoon een soort toneelstukje? Dan doe je alsof je super zelfverzekerd bent.” 

Als jullie de serie Gossip Girl wel eens hebben gezien weet je vast wel wie Blair Waldorf is.quote Blair is de bitch van de serie, maar diep van binnen heeft ze een goed hart. Ze krijgt bijna altijd alles voor elkaar, ziet er altijd fabolous uit en staat sterk in haar schoenen. Als ik mezelf onzeker voel of niet weet hoe ik iets moet aanpakken denk ik altijd: what would Blair Waldorf do? Op de één of andere manier geeft het me kracht om mezelf wat zekerder te voelen. Ik vind het bijvoorbeeld heel erg moeilijk om te presenteren en een vriendin van mij zij een keer: ”Waarom speel je niet gewoon een soort toneelstukje? Dan doe je alsof je super zelfverzekerd bent.”Het klinkt een beetje gek, maar het werkt wel.
Toen ik een aantal maanden geleden moest presenteren voor mijn afstudeeropdracht herhaalde ik een paar keer in mezelf ”what would Blair Waldorf do?”. Met iets minder zenuwen ging ik naar binnen en ik kwam naar buiten met als eindcijfer een 8.7! So yes, dit is mijn favoriete quote.
Thanks voor het schrijven lieve Miss B en gefeliciteerd met je 100e Tea Time ❤
PicsArt_10-02-06.35.23.jpg
Soms hebben sommige personages  inderdaad een big invloed op ons. On a Great way! Er is iets dat ze doen dat je of  meer inzicht geeft of als inspiratie dient en vaak is het hun karakter. Of een kaktereigenschap die ze hebben in hun rol. Wij hebben allemaal wel of een personahe gehad dat ons ooit inspirerende. Ik weet niet vn jullie maar na elke sprookje voelde ik me een prinses zodra het was afgelopen Lol! En na het kijken van Pipi Langkous voelde het  alsof ik dan ik ook de hele wereld aankon net als Pipi! Ik deed haar sterke karakter na, ze is dapper en durft alles en nooit bang! You know.. So Yes! Het was zo leuk om te lezen dat jij dat ook het ook hebt with Blair Waldorf. Soms hebben de personages die we kijken veel impact op ons en zoals ik  zojuist hebt gelezen is Blair Waldorf een heel zelfverzekerde dame desondanks haar rol die ze heeft in de serie die je beschreven hebt. So, it was nice to read that she had a good influence on you in a nice way! Ohwww yesssss! Ik vond het heel leuk om te lezen en om te zien hoe het uiteindelijk voor jou heeft uitgepakt. Een 8.7. Wow! Girl! Dat is een very nice score!
picsart_10-02-03-57-53
Ik ben heel happy om je als gastblogger te mogen hebben tijdens onze Tea Time van this moring! ThnQ Dear! It was een interessante Quote vooral de manier waarop je het hebt toegelicht! ThnQ for sharing Darling!
picsart_06-24-10-45-16

Yeaaah! Laten Swingen this Morning! Zie ik jullie vanavond at our Tea Time Special?

picsart_10-02-03-21-43

 

4 thoughts on “No.100 Tea Time Special Part 1.|Morning Quote With Mah Girl Iszzysworld|PepT@lk|Mah Morning Vibe

Geef een reactie

