Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time Part II| Yayyyyyyyy!!!!! Onze 100ste Tea Timeee Girlzzzzz!!

PicsArt_10-02-08.01.37.png

picsart_10-03-12-04-35

2016-10-02-23-47-25

picsart_10-03-12-04-54

Yaaaaaaayyyyyyyy!!! 🎉Yes Yes Yes ! Girlzzzz! 🎉Today is het onze 100ste Tea Time Moment! I can’t Believe it! So, Tea Time with Miss B is de komende reeks in de avondsfeer! Dus ik zal in plaats van in de ochtend in de  Avond onze Tea Momentje houden. Als je dat leuk vindt tenminste..😜😊😀 We zullen zien waar deze nieuwe reis ons naar toe brengt. Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden! So, Morning Quote wordt Avond Quote. 💋💋💋💋💋

“Ik  zie jullie wel as mah Blogfriends

Als ik het zo mag zeggen…”

Ik wil je echt super super super bedanken voor de tijd die je vrij maakt om elke ochtend of middag even met mij aan de thee te gaan! Na 100 kopjes Thee wou ik er tonight er toch even bij stil staan! Ik waardeer every single one off you! Onze Tea Time momentjes beginnen nu echt een deel te maken van mijn dag. Ik heb van vele van jullie ook veel geleerd…en ik weet niet of het wederzijds is maar ik  zie jullie wel as mah Blogfriends. (Als ik het zo mag zeggen.)Maybe it sounds crazy.. maar goed als je every morning gedurende zo’n 3 en een halve maand Tea Time houdt en met elkaar babbelt over van alles en nog wat dan wordt het toch wel iets meer dan blogcollega’s, vind ik. Op naar een nieuwe reeks Tea Time! Yayyyy!

So,Girl! Vanaf a.s. maandag start onze Tea Avond in de avond vibe en ook dan zal ik de winnaar bekend maken. Dus als je de artikelen van de Guestbloggers nog niet hebt gelezen vergeet dat niet te doen because the guestblogger met de meeste likes die wint! So Yes..

See u On Our New Journey?

 

picsart_10-02-03-21-43

 

 

 

22 thoughts on “Tea Time Part II| Yayyyyyyyy!!!!! Onze 100ste Tea Timeee Girlzzzzz!!

Geef een reactie

