#Cocktail Time with Miss B./Nieuwe Topics

Friday! Cockt@il Time With Miss B.|Welcome Oktober!|Liebster Award|Update|Upgrade?!| Friday Vibe with Miss B.

 

picsart_09-22-11-53-11

picsart_10-07-01-21-00

 

So It’s Friday! Finally Ik ben wel blij dat het weekend is! So it’s Time voor onze Cocktail Time & that means dat we het gaan hebben over van alles en nog wat! Yes, This post is a mix! Ready?!…

There we go…

picsart_10-07-01-22-48

 

Update..

Allereerst i want to update you about Tea Time. Mocht jij het gemist hebben Tea Time  with Miss B. is vanaf a.s. Monday @ night !

Ohww Yessss!

picsart_10-07-10-27-19

Het zal over van alles en nog wat gaan…Deze mededeling heb ik yesterday bekendgemaakt en gelukkig waren the most off you er heel enthousiast over! Yay! Check Tea Time No.100 (Part II).

picsart_10-03-12-20-04

Allereerst wil ik nog Oktober verwelkomen! Yesssss! I know..I know..ben zeven dagen te laat…Maar beter laat dan nooit!

So, yes hebben jullie de kou al gevoeld wow! Zomaar is de kwik flink gedaald! Nope ik ben geen weervrouw Lol! But girl..Met die kou die door je heen snijd hoef je ook geen weervrouw te zijn, right? So yes! October een nieuwe maand met veel kansen en rainy days. Ik heb mijn kaarsjes al en een voorraad thee ingeslagen! Warme dekens voor op de bank en de warme pantoffels die kun je niet missen! Okay..die heb ik nog niet want ik heb nog geen leuke gevonden. Yessss Typisch ik weer..Maar goed That’s me Right? Ik wens jullie veel suc6 met de maand Oktober.

Upgrade?!?

Daarnaast zit er ik erover na te denken om mijn Blog te upgraden naar Premium.

Mocht jij enige ervaring hiermee hebben, wat zijn dan the Do & Dont’s en waar moet ik opletten? De Reden waarom ik  dit overweeg? Er is een bredere optie Qua the lay outs en je kunt je eigen logo maken en er is de mogelijkheid om gebruik te maken van Videopress. Het lijkt me wel leuk om daar gebruik van te maken af en toe. Als ik maybe een review wil doen ofzo…

Let me Know waar ik op moet letten op dit gebied ben ik letterlijk “pas komen kijken” hahahah.

Jou tips zijn dus van harte welcome!

Ik ben een paar twee dagen geleden(ongeveer) genomineerd door: Nicole! Hey girl! die heb ik uiterraard ingevuld lezen jullie mee?

PicsArt_07-16-09.22.59

Liebster Award! Genomineerd door: 

Nicole’s Wereld!

ThnQ Girl v0or de nominatie! Volg je Nicole nog niet? Dan moet je defenitly een kijkje nemen op haar blog!

http://www.nicoleswereld.com

1. Hoe ben je op het leuke idee gekomen om te gaan bloggen.

Mijn idee om te bloggen ontstond toen ik het wou hebben over het jong zijn en het leven met een chronische ziekte. Wat zijn de ups and the downs en waar krijg je ermee te maken. Maar gezien mijn leven meer inhoud dan alleen mijn chronische ziekte besloot ik daar verandering te brengen en nu past mijn Blog veel beter bij mij!

2. Wat eet en drink je het liefst?

Uhmmm.. Ik had nooit verwacht dat ik dit zal zeggen maar ik drink het liefst water. I know sounds boring, but that’s the truth. En voor de variatie drink in Bruiswater en anders Rivella als ik echt trek heb in iets anders. Wat ik het liefst eet? Rotiiiiiiiiiiiii Ohwww Yeah! Girl I Love it! & Het lekkere Food van mah Boo.

3. Wat vind je het leukste aan je eigen blog?

Uhmm.. Wat ik het leukst vind is de interactie met mijn lezers en dat de Topics iets zijn waar je er iets aan kunt hebben.

4. Hoe zie jij jezelf en je blog over 5 jaar?

I don’t know girl.. Ik vind het moeilijk om daar een antwoord op te geven. One day @ the Time is mijn way off living.. I wi’ll see how it goes…

5. Wat is je favoriete nummer op dit moment?

Coldwater Justin Bieber.

6. Hoeveel tijd besteed jij ongeveer per week aan het bloggen en blogs lezen?

Girl, eigenlijk ben ik wel everyday bezig op mijn blog. Het lezen van de blog doe ik ook in combinatie en vooral in het weekend besteed ik daar extra aandacht aan.

7. Wat is je beste eigenschap?

Mijn positiviteit en doorzettingsvermogen in alles wat ik doe.

8. Wat is je slechtste eigenschap?

Ik kan weleens te eerlijk zijn. Het schijnt een slechte karaktereigenschap te zijn omdat men nu eenmaal wilt dat je doet alsof en dat is niet mijn cup off tea.

9. Als je 1 ding mocht mee nemen naar een onbewoond eiland, wat zou dat dan zijn?

Tja.. Echt een ding kan ik ze niet noemen hihih maar ik zal mijn gezinnetje meenemen! 100%.

10. Wat zijn 5 feitjes over jou?

Fact No.1

Als er iets is waarop Miss B. afknapt is ongerechtigheid. Onrecht in het algemeen of tegen mijn gezin dan is het meteen over en uit! Done, Finito! In welke vorm dan ook dat accepteer ik niet van nobody!

Fact No.2

Miss B. Is heel erg op haar gezinnetje gesteld. Most off my time besteed ik aan mijn gezinnetje.

Fact No.3

Miss B. Kan niet zonder haar spiegeltje en vaseline. Lol! Ik loop daarmee altijd mee als ik uit huis gaat.

Fact No.4

Miss B. Vertrouwt iemand One Time. Wordt dat vertrouwen geschonden dan is het: Done!

Fact No.5

Miss B. is niet Partijdig.

Mijn Questions For You Girl: 

  • 5 Facts about you. (Die vraag vond ik geweldig! Dus die neem ik van Mah girl Nicole over.)
  • Waar heb jij een hekel aan?
  • Wat is het domste wat jij ooit heb gedaan?
  • Wat heb jij tot nu toe van het leven geleerd?
  • Wat is het mooiste dat jou tot nu toe is overkomen?
  • Wat bewonder je van jezelf?
  • Noem je favoriete Tv programma’s.

Genomineerden:

So there we go! & Remember: Niks moet alles mag!

  Jey° – Schepjessuiker°-FleurFashion°-Kimberley°-AllDayShannon°-Sharon Sindio Simpiri°- Mdgraaf°- Nienke°- Beautypraatjes°

So, Yes Dit was het dan weer Cocktail with Miss B. on Friday! Ik wens jullie een Top Weekend! Enjoy Let’s rock this weekend!

See u Monday?

Mah Friday Vibe°

Op zijn Antiliaans Esoooooooo!

 

Have a Nice Friday!

2016-10-02-23-47-25

picsart_10-03-12-04-54

 

24 thoughts on “Friday! Cockt@il Time With Miss B.|Welcome Oktober!|Liebster Award|Update|Upgrade?!| Friday Vibe with Miss B.

  1. Hey Dear!😀 Awhhh don’t worry girl komt wel,goed. Ik zal er eerst goed over lezen. Wel lief dat je erop reageert😄
    Owh ja? Dat is toevallig! Wat leuk om te horen! ThnQ for sharing 😀 ThnQ Darling jij ook een heerlijke weekend toegewenst! Bedankt voor je lieve reactie😙😙

    Like

  2. Cocktail time, wat leuk! En een erg leuke post! Ik kan je helaas niet helpen met het technische gedeelte, ben blij dat ik iets online kan zetten 😉
    Lief dat je genomineerd bent, verdien je ook echt!
    Liefs Kimberly

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

