Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time @Night With Miss B|No.103| Ssshhhhh! Girl You Don’t Need To Share Everything!|Night Quote PepT@lk| Mah Night Vibe

picsart_10-10-12-53-53

 

img_20161010_112052

picsart_10-09-01-03-51

 

Hey Girl! How are  doing! Hoe was je dag?

picsart_10-10-12-28-32 My day was fine, Girl! En grotendeels heb ik buiten doorgebracht.

Het was heerlijk Herfstweer droog, niet te veel wind en niet te koud. Ik kon daardoor genoeg genieten van al het moois om me heen. Ik hoop dat jij ook een heerlijk dag had @ school, work or stage… En zo niet..Girl don’t worry tommorow is another day, right?

Ik zit nu lekker aan de thee zonder handschoenen off course! Lol! Maar ik wou met this picture (hiernaast) het seizoen waarin we zitten extra benadrukken. So Yes.. ik zit hier lekker weer op de bank effe nagenieten van mijn beautifull day. Zullen we gaan kijken naar de Quote van Tonight?

picsart_10-09-03-27-17

14183805_1783138201962233_6886590235705193031_nToen ik deze Quote zag moest ik even er bij stilstaan. Because Girl..Some People don’t understand that you can’t share everything. Het is niet voor niks dat er wordt gezegd dat er een:

“Tijd is om te spreken en er een tijd is om te zwijgen”.

Ik stond today in een winkel en ik hoorde dingen die ik niet wilde horen. And i guess dat de hele rij lekker stond mee te luisteren. It makes me wonder why people niet inzien dat er een tijd en plek is voor alles. Soms vraag ik mezelf dat weleens af. Maar los van deze incident van vandaag…

This Quotes i so right! Ohw Yesssss! You can’t share everything. You just can’t! Sommige things are private. And you have to keep it that way. Er is een grens you know?

“We can ignore that if we want…

But the Reality Proofs it Every Single Yime!”

Of het nou in een vriendschap is of on social media niet alles is something dat you need to share. Especially in deze tijd you need to watch out. Niet iedereen heeft het beste met elkaar voor. We can ignore that if we want… But the reality proofs it every single time!

Er zijn dingen die je beter voor jezelf kunt houden. Especially in deze tijd waarin we leven. De Quality van Friendschips is low. En de respect of inlevingsvermogen voor een ander evenmin. Als mensen iets in handen krijgen sharen ze het. Tegenwoordig er zijn verschillende sociale media’s waarop het iets kunt sharen. En vaak staan ze er totaal niet bij stil wat voor consuquenties het heeft voor de persoon in kwestie… Simply because they don’t care!

Het is Hot news & the only thing that they care about is to Share Share Share & Share! That’s mine opinion daar hoef je off course niet mij me eens te zijn maar  negen van de tien keer that’s how it goes in vriendschappen today ben je geweldig and tommorow ben je the worst friend ever! Just sayin. En zou je het dan willen dat iemand to much things over je weet terwijl je niet echt weet wat je werkelijk aan die persoon hebt? En believe me sometimes zegt zelfs de jaren dat je elkaar kent nothing! En hoe zal die iemand omgaan met de dingen die jij ooit met haar of hem ooit hebt toevertrouwd als jullie vriendshap uiteindelijk niet een succes is geworden en jullie wegen scheiden? Precies.. you don’t know… so be carefull.

Vaak zijn het vrouwen die te veel sharen. We zijn vaak degenen die iemand sneller in vertrouwen nemen. Mannen zijn daar wat voorzichtiger in. En gelijk hebben ze! Er is nog een topic waar ik het over wil hebben maar die komt daarna wel in de Teenager rubriek.

picsart_10-02-06-35-23

Het is belangrijk om goed na te denken wat je met iemand deelt. Want today is deze persoon je bestie and tommorow kan het je worst enemy zijn. Het hoeft niet zo te zijn. But hey! Life is full off surprises! Neem dat maar van mij aan. Die risico zou je niet willen nemen.

Er zijn mensen die er op los kletsen en van alles en nog wat vertellen maar beseffen zich niet dat degene die dit aanhoort zelf bijna niets met hen deelt. Niet omdat ze die persoon niet vertrouwen maar omdat de persoon wel bewust is dat er een grens is in wat je deelt. Tegenwoordig kunnen mensen dingen niet voor zich houden en nemen ook zij iemand in vertrouwen die vervolgens iemand anders ook weer in vertrouwen neemt. Je moet niet wantrouwend zijn maar heel carefull.

Niet iedereen gaat zorgvudig om met wat je vertelt. Wees selectief in wat je vertelt. En niet alles hoef je te vertellen. Maak catagorieën van de dingen die je meemaakt of hebt meegemaakt. En label ze in de catagorie waar ze horen. Wat hoort onder het kopje: Privé en welke hoort bij: Algemeen. Als je ooit een haarstukje in het water bent kwijtgeraakt (net als ik) Lol! Is het toch een heel luchtig onderwerp die je makkelijk kunt delen er erover kan lachen. Het is toch heel wat anders dan als je bijvoorbeeld ervoor kiest om over een heel gevoelig onderwerp te hebben dat eigenlijk privé hoort te zijn. You know what i mean?

But The Best Thing is….

downloadTo Be your own Bestie and keep the most important things to yourself! Believe me it’s the best thing you can do. Todat je net als ik je levenspartner ontmoet waarmee je alles kunt delen. En niet eens hoeft te delen omdat je alles toghether meemaakt. You know what i mean?

So, toen ik today in de rij stond en van alles en nog wat te horen kreeg vroeg ik mezelf af  en waarom hebben met name de Girlz deze neiging?

Why People have To Share Everything?!? Why…I Just don’t get it.

What About you?

Ben jij selectief in wat je deelt? 

 

picsart_10-09-03-29-56

 

 

picsart_10-03-12-04-54

29 thoughts on “Tea Time @Night With Miss B|No.103| Ssshhhhh! Girl You Don’t Need To Share Everything!|Night Quote PepT@lk| Mah Night Vibe

  1. Ik deel heel moeilijk mijn dingen met people , ik heb gewoon een trust issue en dat is niet zomaar. Mijn man moet zelfs dingen uit mij trekken. Niet omdat ik hem niet vertrouw ofzo maar ik ben eenmaal zo. Gelukkig heb ik wel een schoonzuster met wie ik echt alles kan delen en 9/10 doe ik dat ook.

    Liked by 1 persoon

  2. Ola Dear!😙😙😙 ThnQ For sharing! Girl nou off course is een trust issue niet leuk maar het bespaart je wel een hoop teleurstellingen/ ellende. Het is wel fijn dat je toch iemand hebt om dingen mee te delen. Ik heb zelf geen trust issue maar ik heb veel gezien en het heeft me genoeg bewust gemaakt dat ik er heel voorzichtig mee moet zijn. Dikke knuffel en bedankt voor het lezen en het reageren ik waardeer dat Enorm!!! 😀💕🌹

    Liked by 1 persoon

  3. Ja zeker het bespaart mij echt veel stress en ellende. Off course , ik moet altijd tea time lezen anders kan ik niet slapen haha . Alleen is het nu wel even cola time voor mij haha.

    Liked by 1 persoon

  4. Ohww Yes Dear! Zeker veel stress!💯
    Awhhhhh Serieus?! Schatje toch! Dat meen je niet.. kan je dan echt niet slapen?😙 Ik post altijd tussen 19.00 en 20.00 ik zal dan ervoor zorgen dat tussen die tijd online is. Hmmm cola is ook niet mis!😍 Zo koud is het niet dan kan er nog wel in. Al heb ik begrepen dat het morgen een ander verhaal is met 11 graden overdag dus laat staan in de avond.

    Liked by 1 persoon

  5. Ja ! Ik volg tea time al vanaf dag 1 !! En zelfs ik haal er de benodigde motivatie uit die ik gewoon nodig heb ! Ja ik moet wel coke drinken , ben echt vaak misselijk . Momenteel 25 weken zwanger dus het blijft erger worden haha

    Liked by 1 persoon

  6. Awhhh Klopt ! Nu je het zegt je bent 1 van de eerste volgers van mijn Tea time. Echt superleuk Girl! Dank je wel en het is een eer om je als lezer te mogen hebben! That’s for Sure. Yesss pfff die misselijkheid hey! Dat is zo vervelend altijd. Ik moest altijd iets zoets hebben anders ging ik echt over mijn nek! Hihihi pffff #the-zwangerschaps-struggles-are-real!

    Like

  7. Ik ben niet moeilijk met dingen delen.. ben wel selectief wie ik wat vertel maar ik ben wel iemand die veel deelt. Ik kreeg zaterdag ook nog zo’n blik van: serieus Mel.. moet ik dit weten ?! 😂😂
    Ik had weer een enorme hoestbui en pakte een vriend van mij vast die naast mij stond en zei toen :”godver.. ik hoest mijn tampon er zo nog uit !!” 😂😂😂 geniaal die blik Lol

    Liked by 1 persoon

  8. Hahahahaahahahahahahah😂😂😂😂😂 OmG Je hoest bijna je Tampon eruit? Hihihhi Ik lach me rot hierso! But Yes I Got it! Die wist op dat moment meteen dat je er eentje in had. Hihihih .. Maar ja en dat is de punt weet je? Het selectief zijn. Mocht het dan iets zijn dat men niet voor zich kunnen houden dan doet je het ook niks weet je. Omdat het toch iets is dat je niet zo dwarszit als het toch doorverteld wordt.. you know what i mean?

    Liked by 1 persoon

  9. Ja daarom moet e opletten aan wie je het verteld. Ik weet dat geen van mijn vrienden iets zou rond vertellen als ik ze iets in vertrouwen zou vertellen.. maar dan nog vertel ik niet alles aan ze allemaal.. dus snap helemaal wat je bedoelt LoL

    Liked by 1 persoon

  10. Ik zat pas in de trein…. tegenover mij een dame die uitgebreid aan de telefoon het haperende liefdesleven van een vriendin met weer een andere vriendin besprak. Heel de coupé kon het volgen. Dat snap ik ook niet… Vond het sneu voor de besproken vriendin…
    Mooi hoe je dit weer neer weet te zetten. Fijne aaf ❤❤❤

    Liked by 1 persoon

  11. Hey Dear!💕 Och! Och! Och! En zijn precies de dingen dat ik bedoel. Echt heel jammer is dat altijd.. Jammer dat mensen zo met elkaars persoonlijke dingen omgaan. Heel sad is dat altijd…
    Dat is zeker sneu voor de besproken vriendin…💯
    ThQ for sharing Dear and voor het lezen!
    💕🌹💕🌹💕🌹💕🌹 Jij ook nog een hele fijne Avond toegewenst!😙😙😙

    Liked by 1 persoon

  12. Yess.. Zekers! Dat is zeker heel belangrijk en off course is het weten wanneer je hoort te zwijgen ook belangrijk. Het is niet aan die jongedame om dingen van haar vriendin aan een ander vriendin te vertellen. Maar die komt zichzelf wel een keer keihard tegen. Soms nemen mensen iemand met iets specifieks in vertrouwen en als dat doorverteld wordt dan weet de persoon vaak bij ze moeten zijn. And in mijn opinion is dat niet eens een real friend. Zoiets doe je niet..

    Hugzzz For you 2 Darling!💋💕💕💋💕💋💕💋

    Liked by 1 persoon

  13. Ik ben tot op zekere hoogte een ‘open boek’. Praat makkelijk over dingen die ik meemaak en vind. Mensen denken dan ook vaak alles wel van me te weten. Maarr.. het echte delen doe ik alleen via mijn blog.. Daar voel ik me echt vrij!
    Duss.. nog bedankt voor je tip! 😉

    Liked by 1 persoon

  14. Groot gelijk! I am my own bestie! Serieus, ik heb ook een trust issue …mensen kunnen namelijk dingen tegen je gebruiken. Het zijn ook vaak vrouwen. Ik snap niet waarom vrouwen altijd naar tegen elkaar moeten doen…elkaar niet helpen en dingen misgunnen. So sad!Bij mannen is dat minder. Zucht…soms denk ik…wie zijn m’n vrienden eigenlijk? En ga dan bij iedereeen goed na wanneer ze er wel en niet voor me waren en ik voor hen. ..tegenwoordig heeft niemand tijd voor elkaar….en als ze je opbellen willen ze je aanhoren en je weet maar nooit of ze het voor zichzelf houden of doorvertellen en misgunnen. Aan de andere kant moet je ook denken…ook al vertel je iets tegen iemand en ze vertellen het door….hun karma zal hoe dan ook komen. So it doesn’t matter. At the end of the day everyone gets their karma..good or bad. Leuke post! X🌸😘💋

    Liked by 1 persoon

  15. Hey Dear! ThnQ for je reactie en het share van jou ervaring op dit gebied. Het is definitly diffucult! Nowadays is het moeilijk.. Dat je een trust issue hebt is ook niet gek kijk eens wat men allemaal met elkaar doen. Ik ga er defnitly een artikel over schrijven over hoe ik het ervaar. So stand by. Girl! Ik denk zeker dat iedereen oogst wat hij of zij zaait… Maarr dat is gebasserd op the choices dat iedereen maakt in life if you know what i mean..

    Dikke Knuffel! And Believe me Echte Vriendinnen zijn heel zeldzaam nowadays.. Ik heb er nog maar 1 en die is me heel kostbaar. Mocht dat ook ten einde komen dan is het voor mij done met te hechte vriendschappen sluiten.
    Your Own Bestie is the Best That You Can Be! No Doubt!💯

    Hugz, Miss B😙💕😙💕😙💕

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

