Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time @ Night No.104|Night Quote “It Sad That Fake People Don’t Suprise Me Anymore But a Loyal Person Do”|PepT@lk| Night Vibe

picsart_10-10-12-53-53

img_20161010_112052

picsart_10-09-01-03-51

It’s woensdagavond alweer. De week is weer in tweeën gedeeld en donderdag is weer on his way! Nog even en het is voor ons in ieder geval in het zuiden Herfstvakantieeee! picsart_10-10-12-28-32So yes, Girl.. Het was me een dagje wel…heerlijk maar ook veel heen en weer geweest. But yes..Het kan niet anders there are things that need to be done, right?

So Girl, hoe was jou day? Was je vrij today of had je net als ik een heerlijke maar toch hectische dag achter de rug. Hoe je dag ook was we hebben in ieder geval onszelf erdoor heen weten te slaan en we kunnen nu lekker genieten van onze avondje op de bank! YES! Want dat hebben we wel verdient, nietwaar?

Exactly dat vind ik dus nou ook…Daar zitten we dan met een heerlijke kopje thee, bakje koffie of een lekker colaatje (Shout out to you, Girl!) So Girl, ik ben weer eens gaan rondneuzen en vond weer een interessante Quote for tonight. Dit is wat ik heb uitgekozen lees je snel mee? There we goooooo!

 

picsart_10-09-03-27-17

Gezien we het gisteren hadden over het niet alles sharen.. vond ik deze Quote er wel een goeie aansluiting op ons Tea Time gesprekje van yesterday…93492

Yes! Het is een pittige Quote.. And Maybe zelfs confronterend en triest tegelijkertijd. Ik vond het triest. Toen ik deze Quote zag ontroerde het me echt. I mean: “Is het niet sad? Dat iemand zo’n punt moet bereiken? Dat je gewoon op één of andere manier gewend raakt dat men je in de maling neemt, teleursteld of je pijn doet of dat iets toch uiteindelijk tot niets uitloopt? It’s pretty sad to me! That’s for sure. Als je tot dit punt komt dat deze Quote naar voren brengt that means dat het slechte zo in the frontline is dat je daaraan gewend bent  geraakt. Het is haast “normaal”. En het goede  dat verbaasd je. Twisted, right? Het feit dat het goede je verbaasd zegt dan eigenlijk enough..lijkt mij.

“Ze bestaan er toch echt! Loyale mensen. But if you ask me is het net als zoeken van een speld in een Hooiberg.”

Maar zoals ik al yesterday zei is in mijn opinion the Quality van Friendschips best low nowadays. De kwaliteit is ver te zoeken. It’s sad that you get used to the fact dat je mensen je uiteindelijk zullen pijn doen of teleurstellen. Als ik naar deze Quote kijk is dat wat ik eruit haal. Het verbaasd haast je gewoon niet meer.. Je zit er zelfs op te wachten want je weet deep down dat het vroeg of laat toch zou gebeuren. Maar ik moet er wel bij zeggen dat als je helaas niet veel goede ervaringen hebt op dit gebied je er op een gegeven moment er wel zo naar kunt gaan kijken. En ik moet bekennen dat ik zelf ook @ the same point ben dat ik er niet echt meer van op kijk… I’m used to it! Het gekke is dat ik mezelf er nu veel beter over heen zet. Maybe omdat ik deep down mezelf er al op hebt voorbereid i don’t know… Ik bedoel als je dingen meemaakt dan vergeet je ze niet. En elke ervaring maakt je some how toch stronger.

En toch weet ik dat er nog loyale mensen bestaan. Don’t get me wrong.. Ik bedoel kijk eens hoe gezegend ik ben met mijn hubbie mijn boo mijn soulmate mijn alles! And with my mom mijn kleine binkie. Ze bestaan toch echt! Loyale mensen. But if you ask me is het net als zoeken van een speld in een hooiberg. Het is moeilijk want soms heb je so much beautifull things to offer (en dan heb ik het niet over het geven van gifts) ik heb het over things that you can’t buy. Maar op een gegeven moment ben je bang om al het moois dat je in je hart beschikt te geven… En maybe kun je zelfs wantrouwend geworden in een vriendschap it happend too me en het trieste is ik had het niet eens mis. But is it strange dat je wantrouwend wordt? Off course not. Als je kijkt naar wat mensen allemaal met elkaar uithalen als ik kijk naar wat ik zelf heb meegemaakt ..ohww boy… Dan is het niet zo crazy dat je achter alles iets zoekt en maybe achterdochtig wordt. Het slechte handelen van people de dingen die je hebt meegemaakt geeft je gewoon geen andere keus gegeven dan dat je op je hoede moet zijn. Ga ik er ook al vanuit gaat dat iedereen the same is? Not yet, Gelukkig! Dat zou niet fair zijn tegenover die kleine groepje the loyale personen die er bestaan maar ik weet wel dat een loyal person niet te meer voor het oprapen is.

Ik heb laatst ook the final trap op mijn hart gehad. Final want dat was de laatste keer dat iemand zo’n kans met me heeft gekregen. That’s for sure!

Who can you trust? Het blijft een moeilijke kwestie. But only time will tell. Soms moet er tijd over iets gaan om duidelijkheid te krijgen. Een bloem heeft ook tijd om te groeien. Bij mij is er voldoende tijd over heen gegaan om te zien dat het helaas niet was zoals het leek. (again). Loyaliteit is zeldzaam…het is echt iets dat gekoetseerd moet worden als je die eenmaal hebt gevonden. Is het niet sad dat iemand juist verbaasd is dat er nog loyale personen bestaan in plaats van het tegenovergestelde? Loyale personen zonder sluwe spelletjes, die oprecht om je geven zonder een achterliggende motief te hebben. Die je niet pijn doen maar  je juist lief willen hebben en oprecht het beste met je voor hebben. Het is haast te mooi om waar te zijn..Maar ze zijn er toch nog echt wel. Kijk eens naar jou..kijk eens naar mij…Hoop moeten we niet opgeven… Maar voor Miss B. is het nu echt erop of eronder mocht mijn laatste hechte vriendschap die ik heb strand dan is het a closed case for Miss B. Dat is een besluit dat ik voor mezelf hebt genomen…At some point it’s enough!

“Is het niet gek dat je gewend raakt met het slechte en verbaasd wordt van het goede?

It shows me hoe bad things are tegenwoordig… “

En net zoals alles in life heeft de  één heeft meer geluk dan de ander. Ohww Yesss! So, maybe heb je het geluk om een top vriendschap te hebben. Maybe not even one good friendship but more! Als je dat hebt then your blessed Girl, Ver Blessed! Het jou dan wel gelukt om die speld of speleden in de hooiberg te vinden! Ohww Yessss! Of het voor mij en anderen is weggelegd op het gebied van vriendschappen time will tell. En dit bedoel ik dan weer eens met mijn eerlijkheid er is geen grijs het is of wit of zwart. Dit is hoe erover denk ik kan het helaas niet anders van maken. This is reality ik heb genoeg op de roze wolk gezeten. Ik ben nu wel flink een paar keer keihard er vanaf gedonderd ik weet nu wel beter. LOL! Sommige dingen die je meemaakt hurts as Hell! But it makes you Damn stronger! So, ik ben ergens ook wel very gratefull for the heartbreakes! Sounds weird maybe but i really am. En dat brengt ons to another interessante Quote.. Die zal ik tomorrow met je sharen!

So girl mijn Question is:

“Is het gek dat je op een gegeven moment gewend raakt met het slechte en verbaasd wordt van het goede?”

Het is the same met het journaal. We zijn gewend dat het nieuws over ellende gaat enwe zullen versteld staan als het ineens alleen over goed nieuws zal gaan. It shows me how bad things are tegenwoordig…It’s pretty sad to me…Of je eens bent met mij i don’t know but based on wat ik tot nu toe hebt meegemaakt is niet zo gek dat ik er today zo over nadenk… En maybe zal ik met de tijd andere ervaringen meemaken die me van gedachten doen veranderen…maybe but for know this is my reality.

picsart_10-02-06-35-23

Laten we dus hoe dan ook de hoop niet opgeven! En het is fijner om wel het besef te hebben het maakt je alert. But don’t forget en dat geldt voor mezelf ook dat ook is het de kans heel klein dat je een loyale persoon vind het niet impossible is! En laten we de Loyale personen die we wel hebben koetseren! Ik ben dankbaar met de inzicht die ik heb today en ik ben blij dat desondanks alle minder leuke ervaringen ik mijn hoop niet kwijt ben. Dat laat ik ook niet toe het goede is er wel al moet je er soms heel lang naar zoeken. Laten we loyaal zijn! Yes! Laten wij het doen zoals it supose to be…

“Don’t Be Tired To Be The Good Person That you Are!”

Daarover zal ik het met je hebben in mijn rubriek it’s mah Feeling!  

Wat vind jij van deze Quote?

 

picsart_10-09-03-29-56

picsart_10-03-12-04-54

9 thoughts on “Tea Time @ Night No.104|Night Quote “It Sad That Fake People Don’t Suprise Me Anymore But a Loyal Person Do”|PepT@lk| Night Vibe

  1. de houding en instelling van de mensen tegenwoordig is bijna misselijkmakend. Met oogkleppen op, gefocust op alleen maar zichzelf wandelen ze door het leven, rent men over anderen heen alsof het niets is en wordt niet meer met elkaar gesproken in alle eerlijkheid en openheid.
    Verwacht niks.
    Daarom verwacht ik niks meer.
    Van niemand.
    Zo kun je ook niet meer teleurgesteld worden of recht in je hart geraakt worden (in ieder geval komt het dan minder hard aan).
    Heel erg dat ik die instelling moet aannemen, maar het is puur uit zelfbescherming..
    Gelukkig sta ik ver van zo’n houding af, als ik ja zeg, dan bedoel ik ook ja. Als ik je vriend ben, dan ben ik ook je vriend. Handel naar hoe je zelf ook behandeld wilt worden, heel simpel..
    xxx fijne avond Miss B.

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Girl,💕
    Inderdaad girl zelfbescherming is het beste. Het is inderdaad jammer dat het zo moet…maar ja we ons zelf beschermen. Ik ben het zo met je eens! Verwacht niets dan wordt je ook niet teleurgesteld. Dat heb ik inmiddels wel geleerd ja…😀
    Zeker weten meid! So true wat je zegt! 💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯
    Dikke knuffel ♡ en bedankt voor je reactie! Ik ben er heel blij mee! ThnQ Sharing!😙😙
    ☆☆Sweet Dreamz☆☆ voor straks!

    Liefs, Miss B.

    Liked by 1 persoon

  3. Als je goed op het filmpje kijkt rechtsboven dan zie je een pijltje als je erop klikt dan kun je ervoor kiezen om de link te kopiëren. Die link plak je vervolgens in je WordPress artikel en dan komt als het goed is het filmpje te voor schijn in jou artikel😀
    Laat me weten of het je is gelukt goed?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

