Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

It’s Friday! CockTail Time With Miss B°| Mini Shoplogje| Great Moments°

picsart_09-22-11-53-11

picsart_10-07-01-21-00

So Yessssss! It’s Fridaaaaaaayyyyyy! Whoot Whooooooot! imagesYes i’m happy want deze Friday brengt naast het weekend ook de Herfstvakantie met zich mee!

So yes, Girl Ik wil jullie off course een fijne dag wensen en  een fijne Herfstvakantie als je die al hebt tenminste. En als je gewoon moet werken dan wens ik je een fijne weekend!

So yes, Net als je Coctail mix met van alles en nog wat mis ik ook dit artikel wel met van alles. Are you ready? There we gooooooo!

picsart_10-07-01-22-48

picsart_10-13-08-31-33

picsart_10-13-08-13-13

So yes Ladies deze Beauty van een Beauty Case heb ik dus gekocht bij de Kruidvat. Ik was er op slag verliefd op en heb hem dan ook meteen gekocht! Het is gemaakt van mooi gladde print en het heeft een nice “gouden” ritsje. Ik vond het heel cute! Ik ben zeker blij met deze aankoop. Mijn make up stash zal zich de komende tijd hierin bevinden.

picsart_10-13-08-16-25

picsart_10-13-08-20-41

Het is heel ruim en finally girl yes finally hebben de ontwerpers van dit Beauty case hun hoofd gebruikt. De binnenkant is BLACK!  Wat mij altijd irriteert is dat de binnenkant vaak beige is of roze of soms zelfs wit. Dat zijn niet de meest handige kleuren als je je make stash daarin wilt opbergen. De make u geeft soms af.. zo gaat het gewoon make up en een binnenkant van een lichte kleur irriteert me enorm omdat ik dan al die make up vlekken zie. Maybe heb jij zelf dit irritatie ook weleens gehad. So yes, ik was er helemaal happy mee dat de binnenkant eindelijk black was. Het heeft in de binnenkant vakjes en elastieke bandjes waar je bijvoorbeeld je kwasten tussen kunt doen.

picsart_10-13-08-27-36

Yes, voor de rest ben ik naar  de Action geweest voor de Twinmakers en the notebook. Bij de Xenos langs geweest voor deze nice Label Setje en tot de Bart Smit geweest en kwam ik deze agenda tegen toen de jongens aan het gamen waren bij Bart Smit. Het labelsetje kost ongeveeer €3,50. En heeft 3 leuke stempeltjes! En drie soorten labels waarvan je van elk een stapeltje krijgt. Het zijn hele mooie labels! In my opinion a must have! 

PicsArt_10-13-09.31.31.png

Ook op deze Agenda was ik op slag verliefd! Het is compact vrolijk, trendy en heeft een nice lay out. Typish iets waar ik van hou. Ohwww yess! Ik heb een paar screenshots gemaakt van de inhoud van de agenda. Dit agenda kostte voorheen rond de €14,95. Ik heb kunnen kopen voor €3,78. Yess Girl! Seriously, een koopje voor ons maar niet leuk voor degenen die hem volle prijs hebben gekocht paar weken geleden. 

picsart_10-13-09-26-44

Het heeft veel pictures en mooie zachte kleuren. Het papier schrijft lekker weg. En het is heel nice afgewerkt. Er zitten leuke food, life and cocktails tips in.

picsart_10-13-09-35-51

PicsArt_10-14-06.26.13.png

En over shoppen gesproken ik kwam van de week deze Quote tegen! Lol!

So Girlz!14484682_1514012958625241_2928361145561400717_n Toen ik deze tegenkwam moest ik hem even erbij toevoegen.

Hoe vaak is het niet dat we gaan voor one item?

Maar uiteindelijk de winkel verlaten with a lot off shoppingbags volllllllllll met thingz? Hahahaha exactly! Dat is dus bij mij ook weleens the case! Echt erg! We weten dat er de boyz wat meer gericht shoppen die kunnen makkelijk een kleding/schoenen winkel binnen lopen en precies halen waarvoor ze kwamen. Hoe doen ze dat hey?! Nou, is niet bij alle girlz het geval maar bij de meeste van ons is het toch echt the case dat we gaan voor een broek, a bag of wat dan ook en komen we uiteindelijk thuis met van alles en soms zelfs without de item die we in the first place zouden halen. Bij is het zelfs zo met boodschappen halen! I know i know…Lol!

Het is echt heel grappig. Ik weet nog toen ik laatst van alles en nog wat had gehaald en de tassen haast onmogelijk voor me waren om te dragen. Ik ging voor een een leuke vaasje die ik had gezien en verliet de winkel uiteindelijk with a lot off home goods! En je kunt je voorstellen dat als je moet papieren bags rondloopt dat het ook nog eens kan zijn dat je te maken krijgt met een kapotte tasje. So yes.. het is funny maar toen ik deze vrouw zag zitten with all haar bags ging ik echt helemaal stuk! Lol! Zij heeft overduidelijkveek geshopt! En moet nu wachten op de taxi.

img_20160922_164949-1

Ik ben this past week ook lekker aan het breien geweest. En heb een lekkere warme sjaal voor onze binkie gebreid!

picsart_10-13-10-17-53

PicsArt_10-13-10.32.46.png

Al deze dagen was het een feestje naar school.. After school fietstochtjes maken vond binkie geweldig! Het waren echt zeker heerlijke herfstdagen this past days en wij hebben ervan genoten!

PicsArt_10-13-10.53.41.png

En we  tot slot hebben  we genoten van een deze heerlijk appeltaart met een lekkere kan thee. Heel silly hoe iets lekker bij de thee ineens belangrijk is. Dat had ik in de zomer totaal niet nodig. Ik was al happy met mijn Big mok met Thee! De appeltaart was héérlijk! The boyz and I hebben gesmuld!

So, dit was het dan weer ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik zie jullie in mij next Cocktail Time with Miss B on Friday!

picsart_10-13-10-50-58

picsart_10-03-12-04-54

10 thoughts on “It’s Friday! CockTail Time With Miss B°| Mini Shoplogje| Great Moments°

  1. Hey girl! ThnQ for Sharing! Hahah jaaa irritant is dat hé? En dan ben je thuis en dan denk je: “Jeetje ik ben de ding zelf waarvoor ik in the first place naar de winkel of de stad ben gegaan he-le-maal vergeten! “😀😁😁😁 Dat is zo frusterend hihhihi maar ja .. ik denk dat we het nooit zullen afleren hahaaha er is altijd wel iets dat we “zogenaamd” nodig hebben.Lol! Typisch iets voor the ladiessss hahaahah

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

