Miss B & Teenage Ervaringen GirlzT@lk!/Nieuwe Topics

Me & Mah Teenage Expierences| Interview With Mah Boo “His Point Off View As Teenager About Love “.

PicsArt_10-15-02.11.41.png

Ola Girlz!

Ik heb today een interview gehad with mah Boo over hoe hij als tiener jongen was en hoe hij toen als tiener  naar verliefdheid keek en wat today als  jongeman zijn point off view is over een aantal vragen die ik aan hem heb gesteld… Naar aanleiding van onze vorige artikel van dit rubriek.

Ben jij benieuwd naar dit interview? Lees dan maar snel mee…

Hoe keek jij als jongen tegen verliefdheid aan toen je een tiener was?

Hubbie:

Wij zijn als jongen niet echt bezig met verliefdheid vergeleken met meisjes in deze fase… Maar ik denk wel dat de beeld die je meekrijgt van huis uit een rol speelt hoe je ernaar kijkt. Maar als tiener jongen was ik niet echt bezig met verliefdheid en het verliefd worden. Maar wat ik wel deed  is als ik met een meisje omging was ik geneigd om dingen te doen wat je als  een echte “heer” doet. Ik was wel een heer een meisje hoor je goed te behandelen. Maar wat echte liefde betreft?  Ik had toen geen flauw idee wat het allemaal inhield. 

Als tiener  jongen was ik  meer geneigd om mezelf te gedragen als een wild beest. Waarom ik mezelf met een wild beest vergelijk is omdat ik minder geneigd ben was om mijn common sense te gebruiken. De drang om dingen te ontdekken als tiener was bij mij veel groter dan het nadenken over de gevolgen van mijn acties..

Maar had je dan geen verliefdheid gevoelens? Want zoals je misschien weet zijn Teenage Girlz en meiden in het algemeen toch sneller geneigd om het verliefd worden serieuzer te nemen dan Teenage Boyz..

Hubbie:

Ik denk er een verschil is in het verliefd zijn op elkaar en liefde tonen voor elkaar… snap je? Ik denk dat er een verschil is want bij verliefdheid gaat het meer om gevoel bijvoorbeeld de aantrekkingskracht die je voelt voor de ander. En bij echte liefde komt het in mijn mening meer tot uitdrukking bij de keuzes die je neemt en wat je bereid bent om te doen voor die persoon. Natuurlijk heb je ook gevoelens maar grotendeels uit het zich meer in de keuzes die je neemt.

Als tiener betekendt het dan dat je je hoofd meer moet gaan gebruiken om minder impulsief te zijn en dat gaat dan moeilijk als tienerzijnde. Het is iets waar voor je bewust voor kiest… Je hebt je gevoelens maar je hebt er bewust voor gekozen om alleen met die ene persoon je gevoelens of  alles wat je in je hebt te delen. Als tiener is het in mijn mening moeilijk om zo’n verantwoordelijk te kunnen dragen. Je bent meer impulsief als tiener. Er zijn veel tieners (in mijn mening) met jongens die echt goed nadenken over hun gedrag en gevolgen.

Dus als ik het mag samenvatten zijn jullie als jongens meer bezig het ontdekken?

Hubbie:

Ja in deze fase wel..Want je moet begrijpen er gaat een wereld voor ons open en wij krijgen te maken met heftige seksuele prikkels, lust … Onze lichaam is compleet op hol en kunt zeggen dat we zijn net als paar dolle honden zijn Haahaha. De hormonen zijn hoog.. Het is kwispelen, snuffelen en ontdekken. Want zelfs voor volwassen mannen is het een moeilijke kwestie af en toe. Laat staan voor tieners of jongeren.

Ik begrijp dat jullie in deze fase meer dingen aan het ontdekken zijn maar jullie dan geen Players als tieners ? 

Als ik even terugkom op waar wij het net over hadden ?

Hubbie:

Ik vind zelf van niet. Want een player en een tiener jongen die nog niet ontwikkeld is op het gebied van echte liefde en hoe hij ermee om moet gaan zijn in mijn ogen totaal twee verschillende dingen. Een player kiest er bewust voor om niet serieus aan een relatie te beginnen en om meerdere relaties te hebben. En een jongen is als tiener in staat om die serieuze gevoelens te hebben maar hij kan gewoonweg de verantwoordelijkheid nog niet volledig dragen ook al wil hij het misschien wel. Dat is als je het aan mij vraagt zeker een groot verschil een player die bewust die keuze maakt en je hebt een jongen die serieus wil zijn maar nog niet echt weet hoe daar naar hij moet handelen. 

Lopen meisjes dan gevaar? Want meisjes zijn toch serieuzer op dit gebied vind ik dan jongens…

Hubbie:

Ik denk dat beide gevaar voor elkaar zijn in deze fase.. Ze zijn beide in een ontdekkingsreis en geen van beide zijn ze in staat om hun hoofd volledig te gebruiken om goede keuzes te maken en stil te staan bij de consequenties. En ik denk op niet dat mogelijk is puur omdat het nog allemaal ontwikkeld moet worden. 

Is het dan onmogelijk voor een  tiener jongen om een serieuze relatie te beginnen in jou mening?

Hubbie:

Nee nee.. Het is niet onmogelijk voor geen van beide niet. Maar ik in ieder geval kon die verantwoordelijk als tiener nog niet dragen desondanks ik de perfecte voorbeeld van huis uit hebt meegekregen. Puur omdat ik zelf gewoon nog verder moest ontwikkelen ik was onervaren ik was nu eenmaal maar een tiener.

Wat voor advies heb jij voor de tieners meisjes met betrekking tot verliefdheid?

Hubbie:

Mijn advies is neem je tijd. En het klinkt misschien bot maar hou je benen dicht begin niet vroegtijdig aan seks. Want zowel de meisje en jongen die hiermeer aan beginnen zijn niet klaar om de verantwoordelijkheid en de consequensties te dragen als je jezelf bezig gaat houden op dit terrein en alles wat met zich mee kan brengen. De kans dat een jongen op die leeftijd aan een serieuze relatie toe is..is gewoon heel klein. Zo denk ik erover. Kijk, ik was geen player ik keek wel serieuzer naar sommige dingen dan mijn leeftijdsgenoten deden op dat moment. Maar ook ik was niet volledig ontwikkeld. Ik wou het graag maar het ging gewoon nog niet…

Maar is het gek dat wij meisjes al wel die verantwoordelijk voelen? 

Hubbie:

Ik vind dat jullie denken dat jullie die verantwoordelijkheid kunnen dragen.. Maar in mijn mening zijn ook jullie als tiener meisjes ook niet compleet  klaar om die verantwoordelijkheid te dragen. 

Ik denk dat je als tiener moet genieten van deze fase. Maar niet zomaar genieten om te genieten. Als tiener zit je in een ontdekkingreis die vol gevaar zit. Dus  je moet echt goed nadenken wat je doet want sommige keuzes kan echt je hele leven bepalen en verpesten. Je moet proberen om zoveel mogelijk kennis op te doen en inzicht te krijgen. En hoe krijg je inzicht? Door te kijken naar situaties om je heen die verkeerd gingen of juist goed zijn verlopen en dan gebaseerd op dit soort  dingen die je hebt gezien keuzes maken voor jezelf. 

Je moet als tienerzijnde meer gefocust zijn om te redeneren in plaats van dingen gelijk te gaan doen of te ondernemen waar je niet eens veel van af weet. Dus dat tieners verliefd worden is heel normaal. Het is een gevoel dat je overkomt en die hoort bij ons als mensen. Maar het heeft een bepaald plek en tijd in het leven van een mens om daar echt iets mee te doen snap je? In mijn mening heeft het geen plek in het fase van een tiener omdat het heel messed up kan uitpakken als je er verkeerd mee omgaat. Zo denk ik er persoonlijk over. 

Schatje ThnQ voor deze interview.

En dat je dit voor mij en mijn lezers wou doen. Ik hoop dat ook dit interview voor sommige die zich momenteel in deze fase bevinden nuttig zal zijn. Al is het maar 1 iemand. 

Hubbie: Graag gedaan Mami…

Dit was het dan weer!

Ik ben benieuwd naar jullie gedachtes over deze interview en of het nuttig was for you die in zich in deze fase bevindt.. Off course is iedereen anders vandaar dat hubbie ook versschillende keren heeft aangegeven dat het zijn manier is om ernaar te kijken en zijn belevenis was als tienerjongen. 

If You Got Questions…

Hebben jullie some Questions voor Hubbie  naar aanleiding van deze interview stel deze dan gerust hij  zal deze  dan in het volgende artikel van dit rubriek beantwoorden.

2016-10-02-23-47-25

picsart_10-03-12-04-54

 

 

12 thoughts on “Me & Mah Teenage Expierences| Interview With Mah Boo “His Point Off View As Teenager About Love “.

  1. Hey Girlz! Yesss Glad that you liked it! Precies het is inderdaad interessant om te weten hoe de jongens dit nou allemaal ervaren..dat was ook precies de doel en reden waarom ik deze interview heb gedaan. Dus het is geslaagd i guess! ThnQ for reading!😙
    ThnQ Ladies voor jullie reactie! 😀😄😙💕

    Liked by 1 persoon

  2. Zo helder denkt een tiener niet maar wel een volwassen man die tiener is geweest en dus haarfijn kan uitleggen hoe hij het ervaren heeft. Je had het niet beter kunnen omschrijven en je bovendien gelijk: meiden denken dat ze weten wat liefde is en verantwoordelijk zijn maar ze zijn precies hetzelfde als jongens, alleen niet zo wild met hun hormonen.
    Rits dicht houden en ontdekken op een andere manier…
    Geweldige man heb je Miss B!
    Thanks for the explanation Mr B! 😘

    Liked by 1 persoon

  3. Ik sta zo achter je man ! Hij heeft gelijk , mijn ervaringen waren ook niet perfect maar dit is gewoon de waarheid. Helaas heb ik geen vraagje voor je man. Liefs 😘🤗

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

