Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time @ Night|No.107 Night Quote:” We Have To Be ThankFull!”| What are U Thankfull for? |Mah Night Vibe: Thank You.

picsart_10-10-12-53-53

picsart_10-07-10-45-14

Hey Girl! So it’s Monday, Right?picsart_10-10-12-28-32 Ik hoop dat je a great day achter de rug hebt gehad en een relaxte weekend. En dat je deze nieuwe week weer goed hebt kunnen starten! Oh Yessss! I Do! Ik ben dankbaar voor deze mooie weekend die ik achter de rug hebt gehad.  Wat hebben we weer heerlijk van elkaar kunnen genieten! It was Fun with fam! Er gaat niets boven Quality Time with your Loved ones i’m just saying! Ik hoop dat je net als ik met een big smile terug kan kijken naar dit afgelopen weekend. So Girl, off course heb ik weer een Quote for tonight uitgekozen. Lees je mee? 

picsart_10-09-03-27-17

So yes Girl! This de Quote om onze week te openen. En gezien ik zo overspoeld word met het gevoel van dankbaarheid. Heb ik deze Quote uitgekozen.

I have a Question for you: images-10

Waar ben jij dankbaar voor? Ik ben dankbaar voor alles wat ik today heb. Soms zijn we zo bezig met dingen die gedaan moeten worden of met de dingen waar we tegenaan lopen dat we niet voldoende tijd hebben om te beseffen dat we veel moois hebben om dankbaar voor te zijn. Er is soms van alles dat onze focus even weghalen onze dagen zijn vol  en we  zijn zo bezig met het streven naar beter of naar meer… dat we haast blind zijn om te zien wat we al hebben bereikt en het het moois waarmee we gezegend zijn. You know what i mean. So Girl, nu we toch op bank zitten met een kop thee, koffie of blikje cola.. Tell me waar ben jij thankfull for?

picsart_10-02-06-35-23

Weet je ? We leven off course allemaal onze eigen leven en hebben onze eigen challenges  en onze eigen dagelijkse bezigheden. Maar we beseffen soms niet dat we desondanks alles toch veel hebben om dankbaar  voor te zijn. Het zijn de meest simpele dingen.. Het feit dat we wakker konden worden this morning en al onze loved ones bij ons konden hebben… We konden ze knuffelen met ze praten en van ze genieten.. We konden ze weer thuis verwelkomen na een schooldag of lange werkdag…

Niet iedereen heeft deze geluk somewhere at this moment is er iemand die dat niet meer kan doen… Die niet de kans heeft gekregen om te genieten van het thuiskomst van zijn of haar loved one?  Wij konden genieten van een lekkere maaltijd en konden onze kinderen verwennen met een heerlijk maaltijd en met een lekkere toetje. Maar somewhere is er een moeder is dat het helaas niet voor elkaar heeft kunnen krijgen. En die helaas met pijn moet toekijken hoe haar zoon of dochter met een leeg maagje naar bed moet gaan omdat er niet voldoende te eten was. Wij hebben onze huisje dat we thuis kunnen noemen. Met alle faciliteiten die we nodig hebben en zelfs met veel extraatjes.. Er zijn mensen die geen place hebben to call home…en alleen dromen van een plekje die ze beschermen tegen regen en kou. En zo zijn er nog meerdere dingen dat wij wel hebben en waar we heel dankbaar om moeten zijn. The Fact dat we onze basisbehoeften kunnen vervullen. Dat is toch iets heel bijzonder…Soms zie je niet wat je hebt..en soms sta je er niet genoeg bij stil..

Dat we een werk hebben is ook een blessing especially in deze tijd. Ook al hebben we maybe niet de leukste baas ter wereld we hebben wel ons werk dat we dankbaar voor moeten zijn. Daardoor zijn we able om voor onszelf te zorgen. Dankbaar moeten we zijn dat we een school hebben om naar toe gaan en kans hebben op een goed toekomst voor onszelf en dat onze kids dat ook kunnen hebben.  Ook al staan we niet altijd te springen om naar school te gaan. Maar dat zijn the kind of  things waar anderen alleen van kunnen dromen op dit moment om een opleiding te mogen volgen of om hun kinderen naar een basisschool te kunnen laten gaan. Zo nu en dan is het is goed om erbij stil te staan en dankbaar te zijn voor wat we nu hebben. En beseffen dat we van geluk mogen spreken voor als het moois dat we mogen meemaken en het feit dat we hebben wat we hebben today. Het kan altijd erger en het kan altijd beter.. maar het feit dat we leven, dat we ons dierbaren bij ons hebben, gezond zijn en waar we nu zijn in ons leven door middel van wat we tot nu toe hebben bereikt daar moeten we dankbaar voor zijn.

Yes! Dankbaar dat moeten we zeker zijn..Voor deze nieuwe dag en de mooie momenten van vandaag ..niets is vanzelfsprekend…

Er even bij stil staan mag…

 

Waar ben jij Dankbaar voor?

 

picsart_10-09-03-29-56

 

 

picsart_10-03-12-04-54

8 thoughts on “Tea Time @ Night|No.107 Night Quote:” We Have To Be ThankFull!”| What are U Thankfull for? |Mah Night Vibe: Thank You.

  1. Ik ben dankbaar voor de lucht die ik in adem, de woorden die mij gegeven zijn, mijn lichaam die mij doet laten leven..
    Ik ben dankbaar voor het leven dat ik gekregen heb en zal diteze dankbaarheid blijven hebben tot mijn laatste snik! 😘

    Liked by 2 people

  2. Wat een fijn stukje! Ik ben dankbaar dat ik sinds 2009 in extra tijd mag leven, dat ik de afgelopen jaren elke dag warm eten heb, dat ik een dak boven mijn hoofd heb, dat ik mijn man en mijn hondjes heb en dat ik mijn infusen krijg. Het had allemaal heel anders af kunnen lopen en juist daardoor ben ik extra dankbaar voor al het goede dat op mijn pad is gekomen.
    Xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

