Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time @ Night With Miss B. No.108|Night Quote: The biggest Design Project Anyone Can Have Is Their OWN Life|Mah Night Vibe.

 

picsart_10-10-12-53-53.picsart_10-07-10-45-14

Girlz! Hier zitten we dan weer, gezellig hè? Yes i’m a little bit later today het is tenslotte vakantie, right? Het was echt een Herfstday Today! Ik was today lekker aan het chillen en aan het kijken naar mijn favorite vlogs. Yes! Ik heb mezelf nu verwend met een heerlijke kopje thee met speculaasjes. Girl! Heb jij nu het herfst is ook niet de neiging om perse iets lekker te hebben bij het drinken van je Tea? I Do! Eens kijken wat ik allemaal heb gehad voor naast de thee.. Ik heb different kinds off cookies gehad: Gevulde koek, Speculaasjes, Biscuits, stroopwafels, Chocolade Dip Cookies (Die zijn heel lekker definitely our Fav’s) And Appel Pie die heb ik ook gehad naast de thee. So yes.. ik heb het gevoel dat ik zowat de hele rek met cookies al heb gehad van de Albert Heijn. Ohw Nee! Toch niet helemaal bijna dan… Lol! Ik mis nog de kandijkoekjes, pennywafels, chocolade cakes en brownies. Yes! I know… Dat is het betreden van de gevarenzone right there ! LOL! Because the moment dat je er een gewoonte van gaat maken om perse iets lekkers bij de thee te hebben dan word het oppassen !! We don’t want that, Right? So yes.. i know i have to watch out met die lekkerijen bij de thee. Zullen we gaan kijken naar de Quote dat ik mijn oog op heb laten vallen? Let’s do that..

picsart_10-09-03-27-17

images-95

Yes Girl! This is the Quote van tonight! Is dit inderdaad niet the best project waar je aan kunt werken? Ohw Yessss! It’s the best project ever, right?(Even een vreugde dansje tussendoor Lol.) Je kunt je leven inrichten zoals je wilt, doelen stellen voor jezelf en kiezen wie er deel uit mogen maken. Ik vergelijk het inrichten van je eigen leven met het inrichten van een huis. Bij het inrichten van je place kijk je wat voor kleuren en tinten je wilt gaan gebruiken. Kies je voor modern en strak dan kies je je meubels uit die aan die style voldoen. Maar iedereen heeft zijn eigen taste, Right? Mijn strakheid is maybe niet jou view van strakheid. En maybe hou jij juist helemaal niet van strak en hou je van een different style met meer kleur en leuke hebbedingetjes voor een meer huiselijke gevoel..  

The point is  dat we elk onze huisje op een bepaalde manier inrichten dat wij het persoonlijk leuk vinden. En daar heb je ook recht op and so do I. Ik respecteer jou smaak en jij de mijne…heerlijk toch?

Is het niet geweldig dat we elk onze eigen leven hebben om in te richten  en onze eigen keuzes kunnen maken hoe we willen dat ons leven uiteindelijk eruit komt te zien? Maybe wil de één geen kids, en wil ik  bijvoorbeeld  twee en een ander juist 5 kids, of wilt iemand een hond een ander een reptiel als huisdier. Of maybe wilt iemand niet in een standaard huis wonen en wilt hij of zij liever de wereld rondreizen. It doesn’t matter elk hebben we die recht, om ons leven in te richten op een manier dat bij ons past en waar we ons prettig bij voelen. Het is in mine opinion een great thing om aan te werken. Je hebt je handen er helemaal vol mee en je bent er in feite nooit mee klaar. A lot to keep us busy, dus! Er zijn altijd wel aanpassingen die je kunt doen en dingen waaraan je kunt bouwen. Dat heb je met het  inrichten van je huisje ook. Na een tijdje wil je een paar dingen veranderen in je huisje. Er is altijd wel werk aan de winkel!

“Ik denk zeker dat het veel leuker zal zijn als iedereen elkaar die space gunt om hun own life in te richten zoals elk dat voor zichzelf wilt.”

It’s a beautifull journey..if jou ask me. Maar toch desondanks het zoiets moois is om bezig mee te zijn lijkt het wel dat niet iedereen hun handen vol genoeg te hebben met het inrichten van their own life. Althans zo lijkt het. men vind het interessanter om hun tijd te besteden aan bemoeien in de inrichting van het leven van een ander. Dat is leuk en aardig als het aan je gevraagd is. Maar is het minder leuk als je er ongevraagd ermee bezig bent.

We leven in een wereld waarin men het interessanter vind om bezig te zijn met het “inrichten” van andermans leven…Ze hebben hun mening klaar en vinden dat het zus of zo moet. It makes me wonder why.. Als je zelf een wonderfull project hebt om aan te werken…  Zou je jezelf dan niet daarmee bezighouden? Ik denk zeker dat het veel leuker zal zijn als iedereen elkaar die space gunt om hun own life in te richten zoals elk dat voor zichzelf wilt. En net als je weleens de plank volledig mis kunt slaan met bijvoorbeeld een verfkleur dat je eerste instantie had gedacht dat het juist heel mooi zou staan maar tijdens het aanbrengen flink tegenviel…Kun je dat ook hebben tijdens het designen of inrichten van je leven er kunnen dingen anders uitpakken en die zul je dan moeten wijzigen, je zult ervan leren en different choices maken. En daar moet je de ruimte voor krijgen. Ruimte om te kiezen, te leren en om betere beslissingen te maken en om uiteindelijk je leven ingericht te hebben on the way that you want it to be. Yes totdat het volledig naar jou smaak  en wensen is!

Iets waaraan ik mezelf heel erg aan kan ergeren zijn: Nosy people. Die vinden het op één of andere manier heel boeiend om met hun neus in het leven van een ander te zitten. Waarom denken ze eigenlijk die recht te hebben? Ik vraag me soms af heb je niet genoeg te doen with your own life? Daar erger ik mezelf soms daar wel aan… Especially als jezelf totaal niet bezig bent met wat mensen met hun leven doen omdat dat het je pakkie aan niet is en omdat je het druk genoeg hebt met het inrichten van your own life. I’m just saying. Neem niet teveel hooi op je vork door te bemoeien met het leven van een ander. Het is toch een ontzettend leuke bezigheid om te kunnen focussen op het ontwerpen en  opbouwen van your own life? Just think about it…

picsart_10-02-06-35-23

So Yes..Ik denk zeker dat we iets moois hebben om aan te werken & the most beautifull thing hebben to invest our time in en dat is: Onze Leven. And sometimes zullen er big changes moeten worden gemaakt but that’s okay. Life is nu eenmaal onvoorspelbaar en het heeft zijn dingen. So things kunnen veranderen but the key is to make the best off it! Het is een Nice Project! En het zou geweldig als we allemaal on “our project” kunnen focussen, vind je niet? Yes, dat vind ik ook. Iedereen heeft handen vol aan their own Life. 

Vind jij het ook niet dat ons Leven the Best Project Ever is om aan te werken? I Do.

Let me Know…

 

picsart_10-09-03-29-56

2016-10-02-23-47-25

 

picsart_10-03-12-04-54

 

4 thoughts on “Tea Time @ Night With Miss B. No.108|Night Quote: The biggest Design Project Anyone Can Have Is Their OWN Life|Mah Night Vibe.

Geef een reactie

