Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time with Miss B. No.110|In The Morning i.v.m. Uitje|Morning Quote|PepT@lk|Mah Morning Vibe: All About That Bass..

 

picsart_09-26-11-29-59

 

picsart_10-15-01-23-36

Hey Girl!  Goodmorning! Voor jou die de Tea Time van yesterday night even heb moeten missen. Onze Tea Time is a.s. maandag weer gewoon in de avond. Maar omdat ik today en morgen twee uitjes heb staan kom ik niet er helaas niet aan toe om er op tijd te zijn voor onze Tea Night. En om onze Tea Time te cancellen vond ik ook weer zoiets. So Why not Tea Time in The Morning  today (Donderdag)and tomorrow (Friday), Right? Dat is dan prima opgelost lijkt mij dan hebben wij toch in ieder geval onze thee momentje gehad. Okay So yes.. voordat wij lekker er op uit gaan today en lekker gaan genieten today..is dit the Quote die ik heb uitgekozen. Lees je mee?

picsart_10-14-06-26-13

                                                                                                                                                                                                       So yes hier issie dan!  Hahahah this is fun one, right? images

Dat vond ik dus nou ook. Na al die serieuze gesprekken werd het tijd voor iets luchtigs. (Vind ik dan.)

So Yes! Allemaal letten we op ons gewicht. De één is er meer bezig dan de ander. We willen  er goed uit zien en lekker zitten in ons vel en sommige  van ons hebben bepaalde goals die ze willen behalen. Maar let’s be honest met al die lekkere dingen die er zijn om te eten is het not the most easy thing to do. Dat hoef ik je vast niet te vertellen. Lol! Off course vind ik dat er in alles balans nodig is en  dus ook in wat je eet. Ik ben zelf iemand die sinds bijna een jaartje minder junkfood eet en chips. Af en toe verwen ik mezelf met lekkere dingen hoor! En dat kan van alles zijn. Off course ga je niet alleen  non stop groente eten je moet redelijk zijn.

“And If Anyone Try To lecture You About Your Weight Eat Them Too.”

Niet iedereen komt aan door snoepen of te veel eten sommige hebben ook medische redenen die een rol spelen bijvoorbeeld: bepaalde medicijnen die ze moeten innemen zorgt ervoor dat ze aankomen. Anderen zijn altijd wat fors geweest. Maar vaak relateerd men het fors zijn mijn te veel eten en lui zijn. En dat is toch best kortzichtig. Ik kan me dan voorstellen dat het niet leuk is als men gaat beginnen over  je gewicht. Het ligt dan heel gevoelig en off course  heb je dan de neiging zoals deze Quote adviseert “Om mensen op te Eten” als ze comments hebben op je gewicht. 

Sharing is Caring, Right?

Ik heb hier een paar tips naar aanleiding van een gesprek met één van mijn Blogfriends. En zoals beloofd ga ik dat dus nu doen. Lees je mee?

Tip 1. Focus op het Creëren van een Goed  Gewoonte Make it a Way Living

Yes! Het is beter om er een gewoonte van te maken. Maak het een way of living in plaats van iets tijdelijks zoals een dieet.

Tip 2. Onderzoek voor jezelf Waarom Goede Voeding Belangrijk is

Ik ben van mening dat we allemaal vanaf klein al hebben gehoord dat groente en fruit gezond is. Maar het is beter omdat ook voor jezelf te gaan onderzoeken zodat je het beter in kunt zien voor jezelf en begrijpen waarom het belangrijk is om ons lichaam te verwennen with Good  Quality  Food.

Tip 3. Test het Voor Jezelf!

Je kunt ervoor kiezen om 2 weken gezond te eten om te kijken wat het met je doet. Ik heb het over hoe je je voelt in je vel. Dat was  voor mij in ieder geval  de “Aha moment” om extra op te letten wat ik eet. Ik merkte dat ik mezelf nog fitter voelde. Ik merkte aan mijn huid die een extra shine kreeg. En ik merkte dat ik zowel mentaal en fysiek heerlijk in mijn vel zat en me lichaam functioneerde ook veel beter. Yes! Ik kan het wel zo leuk vertellen but i think dat het beste manier is om het voor jezelf uit te testen. Ik denk dat het meer aanspoort dan als je het van iemand anders hoort. Want als je eenmaal dat gevoel hebt ervaren  dan wil je het vast houden.

Tip 4. It’s all About Balance

Yes! Off course kunnen we soms heel fanatiek worden en een beetje te hoge eisen stellen voor onszelf. Een gezond levenstijl als gewoonte hebben betekent niet dat je nooit meer naar de Mac, KFC of wat dan ook gaat. Je kunt dat best weleens eten dat doe ik wel. Ik ga mezelf niet verbieden dat is in mijn opinion jezelf martelen. And believe me je zult  dan ook niet healthy te blijven eten. There is a difference in elke dag Mac eten en 1 a 2 keer per maand Mac eten. Net als je niet meteen afvalt als je Healthy gaat eten..kom je ook niet aan na twee lekkere Mac Menu’s van twee keer per maand. It makes no sence.

Tip.5 Think Smart

Het is een kwestie van richten op food met Quality en die vooral lekker is! Wees creaties in de dingen die je maakt maakt gebruik goede producten. Daar focus ik op. In plaats van een broodje met chocopasta verwen jezelf met een heerlijk broodje ei met rode ui en tomaat en een lekkere dressing! Hmmm. Net zo lekker! Maar heb je iets gegeten dat je lichaam voedt en niet alleen maar vult. In chocopasta zitten er geen vitamines eiwitten en mineralen, right? Dus heb je iets gegeten wat lekker was maar geen voedingswaarde in had. Bijvoorbeeld: Als je heel erg trek heb in een hamburger waarom maak je hem dan zelf niet? Maak je eigen burgers met gehakt, koop je ciabatta broodjes (bruin) je kropsla, rode ui, zwarte peper, tomaat etc. Dan eet je toch een soort van junkfood maar dan self made. En in plaats van bakken gebruik de oven. En dit soort dingen maken het verschil you know..

Ik ga echt niet met een schepje salade zitten op mijn bord en mezelf uithongeren. It’s not healthy en je kunt je niet concentreren, je raakt gefrustreerd en je kunt er geen gewoonte van maken om healthy te eten omdat het gewoon weg niet te doen is. Tussendoortjes zoals yoghurt met echt fruit er in aarbeien, banaan met een vleugje honing Delicious! Je ervaart een hele smaaksentatie en het is gezond! Een win -win dus.  En varieer je toetjes met bosvruchten of mango etc. Ik gebruik voor mijn toetjes magere Yoghurt altijd als basis want magere yoghurt verminderd buikvet. Ik vermijd suiker zowel wit als bruin en gebruik een lepeltje honing voor in de plaats.  Het is lekker en het vult je behoefte om niet te snoepen althans de mijne wel. En heb je trek in chips? Dan koop je een kleine zakje wanneer die op is dan is het op. En als ik trek heb om iets anders te drinken dan waterdan drink ik Rivella of Spa water (Rood).

Tip 6. Vermijd het aanschaffen van Lekkerijen tijdens het Boodschappen

Wat je niet in huis hebt kun je niet eten! Koop eens in de twee weken iets wat je lekker vind. Ik koop soms een zak chips en die eet ik dan lekker op. Ik heb zo meer overzicht in wat ik eet.  Off course als je kinderen in huis hebt dan koop je een voorraad met wat lekkere dingen. Maar als je het moeilijk vind om ervan af te blijven dan kun je ook voor de kids per dag iets lekkers kopen. Of wanneer zij lekker aan het snoepen zijn dan maak je een lekkere toetje voor jezelf op die kom je niet in de leiding om van de snoepgoed van de kids te snoepen.

Tip 7. Focus op Hoe je jezelf Voelt! Vergeet die Weegschaal!

Yesssss! Laat de weegschaal oor wat het is! Als het kan gooi hem de raam uit!Lol! Dat weegschaal geeft je meer de neiging om te richten op de cijfers. Terwijl je main focus moet zijn op hoe je jezelf voelt. Het is gewoon fijn voor je lichaam om Qualtiy Food naar binnen te krijgen. We verdienen tenslotte het beste van de beste en dat is ook zo met het eten.  And all the benifits will follow!

Tip 8. Enjoy! En Pluk De Vruchten! 

The rest wil follow off course zul je de gevolgen gaan merken van je nieuwe gewoontes. Je zit er nice uit, gezond, je hebt gewoon je curves maar zit toch op een normale gezonde gewicht. Ik  draag gewoon maatje S. maar ik honger mezelf niet uit om in maatje S te blijven no way! My way of living wat betreft mijn eetstijl zorgt er automatisch dat in mijn maatje S blijft. En elke lichaam is anders en maybe is jou slank maatje M of maatje L door de bouw van je lichaam.

Tip.9 Be Happy with Your Body!

Yeahhhh! Be Happy ! Yes we moeten blij zijn met onze body. And if you are not happy with your do something about it. Maar on a healty & realistic way. Don’t focus on the opinions van anderen als jij je zo mooi vind dat is what matters. Eat de mensen niet op hahaha zoals deze Quote adviseert maar sta voor wat jou happy maakt!

Denk je niet dat je dan door gezond te eten een gewoonte te maken op een leuke lekkere en realitische manier je juist meer reslutaat boekt voor een gezond gewicht? In plaats van te dieeten en jezelf te moeten plagen met al het lekkers?

So yes Dear! Ik hoop dat je iets aan sommige tips hebt gehad. But do it on a way that’s works for you. Dit werkt voor mij en ik ben er happy mee. En het is belangrijk dat het ook voor jou iets is waar je jezelf er happy bij voelt. After all that’s all what matters..

picsart_10-02-06-35-23

Ja, Soms kun je mensen letterlijk wel opeten met hun comments. Maar wat belangrijk is dat wij ons lekker voelen in ons vel en tevreden zjin met ons gewicht. En mocht het zo zijn dat niet het geval is dan zijn wij degene die er iets aan doen. Maar omdat wij het willen en niet omdat iemand het zegt. Off course is het verstandig om balans te houden in wat we eten maar daar heeft ieder zijn vrije wil voor. So yes.. girl! Dit was onze Tea Time na het kletsen over eten heb ik aardig trek gekregen! Lol! Dus ik ga eens lekker ontbijten.

N’-joy Today dat ga ik ook doen!

It’s a New & Wonderfull day en we hebben nog een paar dagen om te genieten van de Herfstvakantie.

&

Remember Girl

Be Happy With  Your Curves 

Eat & Life Healthy!

Ohww Yessss!

 

picsart_10-13-10-50-58

picsart_10-13-11-27-52

2 thoughts on “Tea Time with Miss B. No.110|In The Morning i.v.m. Uitje|Morning Quote|PepT@lk|Mah Morning Vibe: All About That Bass..

Geef een reactie

