#Cocktail Time with Miss B./Nieuwe Topics

CockTail Time With Miss B.|Friday Vibe| Morning Quote: Foolish!? PepT@lk |Mini Shoplog| Friday Vibe: Bachata

picsart_09-22-11-53-11

picsart_10-15-01-23-36

It’s Fridayyyyyyyyyyy! Yay!

And that’s mean it’s Cocktail Timeeeee! Ohw Yeah! So, ik heb weer een mix van things dat ik wel leuk vind to share.

There we Go!

Goodmorning Lady! Lekker geslapen? I Did! Ik ben vroeg uit de veren. Na een supergeslaagde uitje van Yesterday staat er weer today een ander leuk uitje op de planning! Yay! It’s gonna be Fun! Ik zal later on met jullie sharen waar wij naar toe zijn geweest. Ik ben lekker tussen door aan het ontbijten hihih Yess I’m Hungry Girl! Grrrrr. LOL! Ik heb weer een Friday Quote uitgekozen lees je mee?

Ik wou je alvast een heerlijke dag wensen!♡ N’-joy!

picsart_10-07-01-22-48

picsart_06-19-11-26-58

Hier issie dan! Yeahhhhh! Girl! Wat vind jij van deze quote! Dat is toch, So true! Als je volgens deze quote ervoor kiest om eens iets te doen met jezelf dat jij heel leuk vind kunnen er great memories van ontstaan! Het is wel grappig want deze quote beschrijf het als iets Foolish.images Maar ja in feite is het gewoon iets doen wat jij HEEL erg wilt doen voor jezelf!

Ik vind dat niet foolish! Ik vind het: GOOOOOD! Onze time in a month moet kunnen…come on now!

Uhmm .. Effe kijken Yes! Uhmm dat was toen ik lekker Roti ging eten! Dat was zeker foolish want de jongens vinden het ook lekker en ik heb lekker in mijn uppie zitten genieten! But girl! Ik moest mezelf even trakteren. Het was een spontaan iets dat ik tussen het shoppen door gewoon besloot te doen van elke hap heb ik genoten! Ohww Yeah!!! You have to have a date with yourself also. Off course kan het ook beslissing zijn dat je voor jezelf hebt genomen. Bijvoorbeeld dat je leven leeft op een manier dat jij wilt en niet op manier dat anderen dat van je verlangen of verwachten. Dat je focust naar jou welzijn en what Makes you happy in plaats van others.dat je een keer kiest voor yourself.. You have to sometimes anders wordt je een attractie van anderen. Take charge off Your life! Voor anderen is het foolish maar voor jou is het toch dieper dan dat..

picsart_10-02-06-35-23

Girl, Heb jij nog geen Memory van een one off your Foolish desicions? Then it’s a Shame because you have to have one! Verwen jezelf met iets dat jij heel graag wilt doen. En een trakeer jezelf ga lekker naar de Spa of lekker je nagels laten doen something! Lekker uitwaaien langs het strand een heerlijke wandeling maken… maybe a new Hairtcut of dat ene jasje of laarzen voor jezelf kopen waar je al een tijdje helemaal weg van bent! You deserve it! Yesss! You have to make a memory about one Foolish moment. You got it, one time zonder je schuldig te moeten voelen. Het hoeft niet perse iets buiten de deur te zijn. Bijvoorbeeld in plaats van de daily things lekker even languit op de bank en die stofzuiger even laten voor wat het is. Of lekker lang uitslapen in het weekend of een extra warme douche / bad nemen met een heerlijke bad olie lekker ontspannen met je ogen dicht adem in en adem uit..lol!. Het moet iets zijn dat je een big smile geeft! Do something je kan het! 

 Wanneer heb jij jou laatste Foolish Decision gehad? 

picsart_10-19-06-41-34

Yes dit zijn de één van de medelingen die ik kreeg van WordPress:

Gefeliciteerd met het schrijven van 200 berichten op Miss B BlogzThingz Over..!

 

Yayyy! Ik schrok er wel van dan ik inmiddels al 200 berichten hebt gepost. But it makes sence.. als Tea Time alleen al uit 110 posts bestaat en dan als ik ze met die van de andere rubrieken dan kom ik inderdaad hier op uit. But it’s strange want je voelt het niet.. It’s scary also because how many things can you possible keep talking about at some pointm, right? Hmmm.. Raakt het schrijfstof op een gegeven moment niet op? Time wi’ll tell.. ik probeer er niet aan te denken ik denk wel dat als je uit je hart blijft posten en dingen die je leuk vind blijft posten dat je wel 1000 things  of miljoenen things kunt schrijven! Het is een fijne Mijlpaal voor Belllamyzblogzthingz! Definitly!

followed-blog-200-2x

Gefeliciteerd je hebt over 200 volgers op Miss B BlogzThingz Over!

And this week  ik kreeg deze melding this past week van WordPress. Yay! I’m very happy! 200+ volgers. Pff ik vond 2 volgers al heel wat en toen werd het 20 volgers en nu staat de teller on 200+ ! Ik ben heel erg verbaasd en thankfull! The fact dat iemand wil lezen wat ik schrijf blijft toch weird to me… Ik denk dat je me als Blogger wel snapt i guess .. I apreciate you all! ThnQ for Follow Mah Blog! Maar ik heb nooit verwacht om dit mijlpaal te bereiken want tja ik heb het niet echt over Beauty of de laatste Trend ofzo. Ik ben geen make up guru net de most off jullie zijn en al helemaal geen Prof Blogger! Lol! you know what i mean.. Ik schrijf over simpel things die uit mijn hart komen & over things that i learned in life en om dan toch en beetje in de smaak te vallen is toch heel verassend voor mij!  ♡♡♡ So ThnQ All! ♡♡♡

picsart_10-13-08-31-33

Yesss! Ook deze week heb ik mezelf met een paar dingetjes verwend. Kijk je mee?

picsart_10-18-06-02-05

So yesss! Dit is mijn nieuwe aankoop! Ik heb “ugs” gehaald but not the real ones want ik vind ze niet zo mooi om zoveel geld ervoor uit te geven. Elk jaar koop ik een paar van the fake ones. Ze zijn lekker comfi en warm voor in de koude seizoenen dus ik koop altijd the fake ones. Butyou know what? This one vond ik eigenlijk best wel nice het had meteen mijn attention! Yessssss! Door one simple fact: De materiaal waar het van gemaakt is. Because normaal kan ik ze alleen in de koude maar droge periodes dragen omdat ze door het materiaal waar ze normaal van gemaakt zijn heel nat zouden worden. En nu door het materiaal waarvanze gemaakt zijn kan ik ze nu zelfs aan als het regent and that means dat ik geen koude tenen hoeft te krijgen. Of als een kip zonder kop moet zoeken naar een schuilplekje omdat het ineens regent. Natuurlijk moet je niet ermee in de plassen gaan lopen want het zijn tenslotte geen regenlaarzen. Lol! Ik heb ze bij de Bristol gehaald. Ze zijn €30,oo euro en waren voor een week tijdelijk rond de €17,00 so yes! Dat is dus een koopje. En ik ben er heel blij mee. Helaas is de actieprijs voorbij en zijn ze nu weer voor €30,00 verkrijgbaar mocht je interesse hebben .  

picsart_10-18-06-04-25

 Ik vind deze heel mooi zelfs in de avond hebben ze een nice shine! Love it!  Welke kleuren heb jij? Er waren Blauwe en Bruine and Zwarte off course. But i Love Black en het matcht with alles. 

Bijzonderheden: Het materiaal van”slangenvel”en het heeft een rits aan de zijkant. Meestal heb je hooguit knopen dus ook dat is een leuk detail! En het heeft een leuke kwastje aan die leuk aan de zijkanten hangt.

picsart_10-18-09-43-14

Wet N’ Wild. (Glitter Nail Color) 

Deze twee nagellak heb ik gehaald bij een nieuwe dollar store dat geopend is. Voor maar €1,00 per stuk. En dan ook nog eens van het merk: Wet N’ Wild. 

Het zijn fijne nagellakjes en zo hebben mooi big sparkles! Love it! Ik gebruik ze dan als Top coat in combinatie met een gekleurde nagellak. En omdat het een lak is blijft het nagellak langer zitten.

picsart_06-05-02-56-15

De roze nagellak heb ik gehaald bij de Action en hij stond wel leuk. Verrassend voor zo’n klein prijsje. Heb jij ze ook weleens uitgeprobeerd?

img_20161012_174007

En Tot slot heb ik deze warme wanten gehaald bij de Hema. Ohw Yesss! Want bij warme Laarzen heb je ook warme wanten nodig , right? Ze zijn heel warm aan de binnenkant zijn ze gestoffeerd met vilt. Zeker een aanrader! Ik heb namelijk een hekel aan bevroren handen en dus ben ik zeker heel Happy met deze aankoop.

So Girl, Dit was dan alweer onze Cocktail Time on Friday!

N’-Joy your Weekend & Be Carefull!

picsart_10-13-10-50-58

 

images-83

picsart_10-13-11-27-52

8 thoughts on “CockTail Time With Miss B.|Friday Vibe| Morning Quote: Foolish!? PepT@lk |Mini Shoplog| Friday Vibe: Bachata

  1. Goodmorning sweety 😊😊
    Ik doe veek te vaak domme dingen hahahahaha, en zeker als ik thuis ben want er ligt nog zoveel op mij te wachten maar dan denk ik te vaak: ach.. dat ligt er morgen ook nog 😂😂
    Heel slecht 😛
    Heb een fijn weekend en je gaat nog veel meer volgers krijgen hoor 😘😘😘

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Darling! A goodmorning for you too😄😙hahahaha oepsss maar wel lekker relaxed 😎oké maybe a little bit te relaxed 😜😜😜😂😂😂😂maar wel lekker om soms ook eens lay back te kunnen zijn.
    ThnQ Sweety for your Lovely comment! Echt Sweet ♡Ook jij een supergaaf weekend toegewenst N’-Joy Darling! 💋💋💋💋

    Liked by 1 persoon

  3. You learn from your mistakes. Iedereen maakt fouten, ook al ben je er niet trots op, maar het leven is 1 grote school met heel veel lessen. Alleen door fouten te maken kunnen we groeien als mens. Leuke shop blog trouwens. Mooie nagellak en leuke wanten voor dit ijskoude weer…brrr re! Moet je vaker doen, zo een shoplog! Aventura wow…memories hahaha Fijn weekend alvast xoxo, Jey🙌🛍💋💕🌹

    Liked by 1 persoon

  4. Hey Jey Girllllllll!

    Ohwww Yess die 100% gelijk heb je Dear we learn From our mistakes! Zeker Darling 💯 Your so Right!
    ThnQ Dear ik ben heel blij om te horen dat je het leuk vind om te lezen. 😄😄😄 yess pfff het begint echt koud te worden ik raad deze wanten zeker aan! Hahaha Yess 🎶🎶🎶Aventura 🎶🎶🎶ThnQ Darling you top! Have a nice weekend!♡💋

    Liked by 1 persoon

  5. Ah wat leuk gefeliciteerd met je volgers. Ik geniet van je blogs. Zo fijn om ze te lezen. Even denken ja ik kreeg een schande moment toen ik geduwd werd en ik per ongeluk chocolademelk over een docent liet vallen. Zijn witte blouse werd vies oei. Gelukkig was de choco niet meer zo heet.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

