Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time @ Night with Miss B. No.112|Night Quote The Power off Pictures|Miss B. Loves Selfie|In the Spotlight with your Blog & Selfie on my Blog Are You In?

picsart_10-10-12-53-53

picsart_10-07-10-45-14

Ola Dear! Goodnight! How are u Doing? I’m Fine ..Girl YESSS! Ik heb een top week achter de rug herfstvakantie was heerlijk!! Ik zal in Cocktail Time een paar sneakpeaks met jullie delen. So, Yes! Hier zitten we dan! Are u ready for our Tea Time Moments voor deze komende week?..I am. Today had je waarschijnlijk weer je eerste schoolday en ik hoop dat je weer een beetje ready bent. Het is altijd wennen na een break.  En voor jou die naar je werk moest ik hoop dat je een great day had at work! So, yes it’s a new start off the week.. Zullen we gaan kijken naar de Quote die ik Tonight heb uitgekozen? Alright!

picsart_10-19-06-45-06

Ik weet niet van jullie but Miss B LOVES Pictures! Ohhhhw Yessss! Ik ben er heel erg dol op en ik heb dan ook inmiddels 1000 picz op mijn telefoon staan. Echt erg! Binnen een maand. So yes! Lang leve de SD Kaart! And USB Sticks lol! Ik heb alles bij elkaar zo’n 5000 picz. Want ook op mijn camera heb ik een volle SD Card en van mijn blackberry heb ik ook een volle SD Card. En off course op onze twee laptops heb ik ook foto’s. (Voor echte foto liefhebbers maybe niet zo veel..) De meeste van mijn pics zijn van My Family, Speciale momenten and Selfies off course duhhh!

So yes! Foto’s. We hebben allemaal zeker een paar.images-6 Het is haast onmogelijk in deze tijd als je die niet hebt. Off course is niet iedereen in bezit van een smartphone is het vanzelfsprekend is het toch niet voor iedereen het geval. Neem nou eens bijvoorbeeld mensen in arme landen. die hebben dat niet.

Maar voor de meeste van ons is de smartphone haast niet weg te denken! Deze Quote kaart weer eens een nice point aan die je tegelijkertijd een dubbel gevoel geeft. Weet je? Foto’s zijn in principe Timeless tenzij je sd kaart kwijt ben of alles per ongeluk hebt gewist. Dat betekend dat je in principe veel memories hebt gemaakt van hele mooie mensen die belangrijk in je leven en off course momenten die je nooit meer wilt vergeten bijvoorbeeld: Foto’s van je bevalling, diploma uitreiking trouwfoto’s etc. Dat zijn momenten die je forever and ever in je bezit wilt hebben. En desondanks we ons speciale momenten ook zonder foto’s herinneren is het toch veel geweldig om ze op een foto vast te kunnen leggen, nietwaar? Het is heerlijk om de dag erna lekker terug te kunnen kijken naar de leuke picz. Binkie vind het ook heerlijk om terug te kijken naar onze foto’s hij straalt dan helemaal!

A Beautifull way To Safe Our Memories♡

Het zijn de herinneringen die je vast wilt houden gezien de tijd gewoon doorgaat en wij geen grip hebben op de tijd. Sommige memories zullen vervagen bijvoorbeeld the most of ons herinneren ons niks als baby zijnde of als kleuter. Het is dan fantastisch om de verhalen van onze ouders terug te kunnen zien op foto. Het is leuk om jezelf als kind terug te zien als tiener, als bruid, op vakantie, met je baby voor het eerst in je handen het is heerlijk, nietwaar? En desondanks het hele mooie momenten zijn kunnen het ook pijnlijke momenten worden. Soms kan het dat degene met je ooit die mooie moment hebt gedeeld niet meer deel maakt in je leven omdat hij of zij helaas overleden is. It’s hard om dan terug te kijken en naar mate je het verwerkt is dat je enige houvast die je nog hebt. Ik praat uit ervaring als ik nu daar foto’s van mijn zusje kijkt is dat toch het stukkje “tastbaars” dat ik nog van haar hebt. En als ik mijn ogen sluit kan me die hele dag voorstellen. Of als je iemand helaas door omstandigheden niet meer deel maakt uit je leven bijvoorbeeld einde van een vriendschap of familieband. De moment zelf toen alles nog fun was die blijft. En ook al is het bitter sweet… Die momenten kun je always in je hart sluiten. Die moment, het sfeer, het gevoel die kan noch tijd noch onverwachte wendingen van het leven kunnen deze mooie momenten niet van ons afnemen…

I♡ Selfies

picsart_10-24-07-03-43images-1

Je hebt vast wel gemerkt dat ik dol ben op selfies. Ik hou mezelf best in vind ik zelf op mijn blog. Hahaha! Yes girl, because als het aan mij lag dan zal ik een hele foto blog hebben! Miss B and haar Selfieness dat is nogal wat.  Het woord Selfieness heeft bay the way niet echt een betekenis. Het is een naampje dat ik gewoon zelf verzonnen heb ik vind het wel leuk klinken omdat ik er alleen op sta en shots maak van mezelf. Dat maakt het tenslotte een selfie, nietwaar? Het is een combi van selfie en selfishness. soms voel ik me best selfish als ik zie hoeveel foto’s ik heb van mezelf. Dat heb ik bay the way niet meer gedaan zo’n selfie artikel. Ik zal binnenkort weer gekke selfies maken LOL! Nee..niet doen? Okay dan niet.. Toch Wel? Is goed, doe ik!  Hahahahaha. Helaas gaan some people te ver met het maken van selfies. Ze zitten op de hoogste gebouwen om een goede selfie te maken. Ik krijg er kippevel van. En helaas is het niet altijd even goed afgelopen. En dat allemaal voor een selfie… Maar goed selfies maken is heel leuk!

picsart_10-24-06-46-01

En zoals het Quote zegt:

” I Wi”ll Never changes”

Wat vind jij het leukste van foto’s maken?

Doe je mee?

Zullen we samen een “Selfieness” Artikel maken?

Ben jij ook dol op Selfies? Het lijk me leuk om een paar van jullie gekste selfies te ontvangen en die selfie zal ik dan ik posten en zal ik een stukje schrijven  over jou blog een leuke manier om jou blog te introduceren en nieuwe blogsn anderen te ontdekken, nietwaar?

Elke week zal ik dan iemand met haar selfie in the spotlight zetten op mijn blog.

images-15

Als je dat leuk lijkt stuur je selfie dan naar: bellamyzblogzthingz@gmail.com.

Vind jij het helemaal niks don’t worry het was maar een ideetje, niks moet alles mag, ja toch?

So Yess…

Tell me Girl ben jij  net als ik ook een Foto Liefhebber? Hoeveel Foto’s schat jij dat je ongeveer hebt?

Ik ben benieuwd of ben ik toch de enige? LOL..

2016-10-02-23-47-25

picsart_10-03-12-04-54

 

 

 

 

22 thoughts on “Tea Time @ Night with Miss B. No.112|Night Quote The Power off Pictures|Miss B. Loves Selfie|In the Spotlight with your Blog & Selfie on my Blog Are You In?

  1. Wat een leuk initiatief! Ik gebruik soms hardloopselfies om aandacht te trekken: in de hoop meer mensen te vinden die achter een kinderwagen hardlopen. Want dat zijn er niet veel en het is leuk ieta gemeen te hebben. Toch vind ik het maken van selfies niet echt bij me passen, ik sta niet graag in de spotlights. Weird mischien 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Ramona! ThnQ for reading! Leuk ik die hardloopselfies!😀😀😀 weird is het totaal niet hoor! Mijn man vind ik er ook helemaal niets aan om in de spotlight te moeten staan hihihi 😄 ieder zijn ding zeg ik dan altijd! Maar om je blog in the spotlight te zetten is altijd leuk, nietwaar? Dat kan gelukkig ook zonder selfie😀

    Bedankt voor het lezen ik waardeer je reactie op mijn artikel enorm!

    Hugz, Miss B.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

