Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time @ Night with Miss B. No.113|Night Quote “Let’s Root for Each Other & Watch Each Other Grow”|PepT@lk|Mah Night Vibe Together°

picsart_10-10-12-53-53

picsart_10-07-10-45-14

Wauw! Daar zitten we dan de tweede dag van deze week zit er weer op. Heb jij het beste gemaakt van today net als ik dat heb gedaan? I hope so… So yes Girlz..Ik heb een dag achter de rug waar ik weer met een tevreden gevoel naar terug kan kijken. Een geslaagde dag dus! Ik heb off course weer een Quote uitgekozen voor vanavond zullen daar lekker naar gaan kijken samen? Okay girl, There we go then…

It’s a Beautifull Quote! images-41Toen ik deze Quote zag moest ik er even bij stilstaan. Zoiets moois kon ik niet voorbij laten gaan..What do you think about this Quote? And does it fit in the World that we are living in?

My answer? Yes & No… Okay i wi’ll explain. We leven in een wereld waarbij het grotendeels gaat om succes en wat het inhoudt dat is voor ons elk verschillend, weigene focussen op ons welzijn en focussen op onze eigen vooruitgang. Ik hoop dat je me kunt volgen. Iedereen streeft en kijkt naar zijn of haar eigen succes.. Is it weird or is it bad? Off course not! After all…We are living our own life, right? And we are responsable for making it the best that we can.

“Is het niet heerlijk dat we elkaar oprecht het beste gunnen? Zou het dan juist niet dubbel zoveel voldoening geven?”

Maar zou het niet geweldig zijn als we niet alleen onszelf maar ook anderen om ons heen die hetzelfde willen bereiken of wat ze dan ook willen bereiken te steunen? Of een handje helpen? Voor zover het voor elk van ons mogelijk is om dat te doen? Het is namelijk zo dat ik vaak zie dat men juist tegen elkaar strijd. Ik zie wedijver en er word elkaar (gelukkig niet iedereen) het goede niet gegund.. Jaloezie en elkaar naar beneden halen of dat de één zich beter voelt dan de ander dat zijn de dingen die ik het meeste zie. En dat is jammer, yes pretty sad! “Ik- heb-meer-dan-jij” of “ik-kan-het-beter-dan- jij”.. Weet je dat soort competitie vibe. En dus vond ik deze Quote wel nice om er even tijdens onze Tea moment over te hebben. Is het niet heerlijk dat we elkaar oprecht het beste gunnen? Zou het dan juist niet dubbel zoveel voldoening geven? Het zou in mijn opinion the vibe van deze wereld veel mooier maken. En gelukkig sta ik en ook jij (Hoop ik) achter deze mooie gedachte.

“The Blog World”

In deze blogwereld zie ik dat het gelukkig wel meer in de voorgrond. Dat we elkaar gunnen… helpen en steunen  en met elkaar delen om het beste uit ons blog te halen. Reacties en commentaar op een positieve en vooral opbouwende manier en dat is heel mooi. Ik ben het zeker eens met Mah Blogfriend Anouk. download-2 Ze had er laatst over dat ze nog nooit iets negatiefs heeft meegemaakt in de blogwereld. En dat is mooi! Ik heb dit gevoel ook. Wil jij weten over wie ik het heb? Neem dan een kijkje op haar blog. En volg je haar nog niet dan moet je dat zeker doen!

Check haar blog out on: http://www.dagboekvananouk.wordpress.com   

Het is zo nice als je the finish line together bereikt, you know? Dan geniet iedereen! Er is dan geen Top of First place.”

Kijk.. off course kun je te maken krijgen met een paar comentaren die minder opbouwend zijn..(gelukkig nog niet meegemaakt) maar ik denk toch dat iedereen de recht heeft om hun eigen view te hebben op sommige topics. Maar zoals ik altijd zeg: it’s the way that you say something that makes the difference. So yes.. terugkomend op de Quote is samen een doel bereiken niet veel gezelliger dan alleen een doel bereiken? Ik vind persoonlijk van wel. Ik benieuwd hoe jij er over denkt. Het is zo nice als je the finish line together bereikt, you know? Dan geniet iedereen dan er is er geen top of first place. Is niet zo dat we allemaal even hard ons best doen? Ze zeggen weleens er kan maar 1 de winnaar zijn. Ergens is het ook zo…maar uiteindelijk heeft iedereen even hard gewerkt en verdient iedereen die eerste plek.

“Ik denk dat het al moois en goede dat we doen vanuit ons hart moet komen omringd met het belangrijkste allerbelangrijkste oprechtheid.  Ohw Yessssss!”

Het is in ieder geval een fantastisch gevoel om een ander net zo zien te genieten en stralen als jij en ik. Niemand hoeft zich dan minder te voelen dan de ander of hoeft zich onzeker te voelen van hun kunnen. You know what i mean? Ik concentreer niet on the: ” Rise” part van deze Quote. Omdat wij in mijn opinion niet iets moeten doen om erkend te worden. Ik denk dat het al moois en goede dat we doen vanuit ons hart moet komen omringd met het allerbelangrijkste oprechtheid.  Ohw Yessssss! Dan als je iets doet met bepaalde verwachtingen of met een  onderliggende motief of erkening. Do you get me? I hope so… **Zucht** Het is nogal moeilijk om het te kunnen verwoorden met de juiste woorden. Lol! Gelukkig zijn er ook daadwerkelijk mensen die elkaar het beste gunnen. En dat bewijst deze blogwereldje ook maar weer. Het zou fantastisch zijn als we hier aan vasthouden. En vult mij dan ook met blijdschap. Het voldoening dat het je geeft is more worth it dan de erkenning you know what i mean? Het is zo mooi om toch te kunnen zien dat er toch nog van het goede over is. Want soms overlapt het slechte het goede waardoor het goede in the background komt te staan.  Shout Out To Ya’ll! Let’s keep this great Vibe! Niet alleen in de blog wereld maar ook om ons heen!

picsart_10-02-06-35-23

So yes! Let’s grow Together! And help Each other From Our Hearts. Just like we are doing right now..

Ik vond deze Quote a nice one..

En ik hoop dat jullie ook dat ook zo vonden. 

What do you Think About This Quote?

picsart_10-25-12-56-28

picsart_10-09-03-29-56

 

 

images-42

picsart_10-13-11-27-52

14 thoughts on “Tea Time @ Night with Miss B. No.113|Night Quote “Let’s Root for Each Other & Watch Each Other Grow”|PepT@lk|Mah Night Vibe Together°

  1. Erg mooie quote! En zeker een mooi streven, om een ieder het beste te gunnen. In deze samenleving zou dit moeten kunnen, want je wordt er zelf niet slechter op, juist beter! Erg mooie teatime dus 😊

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Kimberly Girllllll! How are doing! Wat gezellig dat je op de Thee bent! Hihihihi Yesss! ik vond hem ook heel mooi! En ik ben blij dat jij het ook mooi vond! 😀 Zeker weten Girl! Ik ben het helemaal met je eens!💯💯💯💯

    ThnQ for reading en het joinen van onze Tea Moment! Hugzzzz Miss B.💋

    Liked by 1 persoon

  3. Het klopt.. men gunt elkaar het licht in de ogen soms niet eens meer. Het moet altijd beter, mooier of groter dan de ander. Terwijl iemand helpen of een ander wat gunnen je een veel beter, mooier en groter persoon maakt dus men begrijpt het gewoon niet !! Egoisme, narcisme en zwart kijken..
    Het zou allemaal zo veel makkelijker en fijner zijn als we elkaar helpen..
    Thanks Miss B!!

    Liked by 1 persoon

  4. Hey Girl ja **zucht** echt triest hé? Dat is heel jammer om te zien. Het zou mooi zijn om die inzet in het negatieve terug te kunnen zien in het positieve! Dat zou toch zo veeeeeel mooier zijn! ThnQ for Reading Girl! Ik waardeer je reactie😙😙

    ♡♡Jij ook bedankt Darling♡♡

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

