#Cocktail Time with Miss B./Nieuwe Topics

CockTail Time With Miss B.|It’s Fridayyyyyyy! | Friday Vibe with Miss B.

picsart_09-22-11-53-11

picsart_10-15-01-23-36

picsart_10-07-01-22-48

Miss B. Is ready for the weekend! Yesssssss! Ik hoop dat jij ook ready bent. Ben jij helaas nog niet vrij en moet of ben je nog gewoon op school of werk  of stage nog effe doorbikkelen voor je het weet kan jij ook van het weekend genieten. So Girl, ik heb weer een heerlijke cocktail voor jullie klaar staan  een mix van alles en nog wat.

picsart_10-07-01-21-00

images-4SO GIrlz! It’s Weekend! En dat is natuurlijk heerlijk! Maar dit Quote is definitly a great reminder stay Classy! Om lol te maken hoef je niet perse extreem buiten de lijntjes te gaan of buiten jezelf te gaan. Een avondje stappen is off  course altijd leuk! But Be Aware! Especially als je alleen met je vriendinnen gaat. Blijf altijd bij elkaar en probeer om niet alleen na het stappen terug te fietsen naar huis. Nou denk je vast gaat Miss B. mijn nu vertelllen wat ik moet doen?!? No girl… absoluut niet.

Ik zal je vertellen waarom ik dit zeg.. Ik woon voor een park en ik zag een meisje vorig week vrijdagnacht rond een uur of drie vier middernacht  alleen de park in fietsen. Ik hield mijn hart vast! Nee, ik ben geen oude dame die alles in de gaten houd Lol! I got my own life. En verre van oud Lol! Maar ik had het koud en ik wou onze luik dichtdoen toen zij ineens langs fietste. Ik vond het soooo scary… Ik bleef naar kijken totdat zij in het dondere park verdween… And off course (typisch ik) hield het me bezig. Ik bleef maar hopen dat het meisje veilig was aangekomen.

Tegelijkertijd irriteerde het me ook wel.. Ik vroeg mezelf af waarom mensen zich in zo’n situatie zetten. Waarom niet bij een vriendin logeren en dan ’s ochtends naar huis gaan? What’s the rush. En heb je niet iemand die je thuis kan brengen dan maybe een keertje een avnondje stappen skippen? Of bel een taxi ofzo. Ik ben iemand die heel erg meeleeft met anderen. Nu ik zelf ook sin de mama wereld ben gestapt kan ik mezelf voorstellen dat geen enkele ouder zou willen dat hun dochter middernacht een grote park in fietst…

Het is leuk om lol te hebben! Maar het is goed om het op een verantwoordelijke manier te doen en goed te regelen veiligheid staat immers boven alles! Je weet nooit wie jou op een feestje in de gaten houdt en je observeert en je vervolgens gaat achtervolgen. Maybe is het mijn instinct als big sistah but i care. Je weet maar nooit wat je te wachten staat. Het is cool dat je niet bang bent en het gewoon durft. But your not superwoman. i’m just saying…Dat zijn de dingen die ik graag tegen het meisje wou zeggen.  Maar ja om haar nu op te gaan houden tijdens haar fietsrit dan komt ze al helemaal laat thuis! Hahaahah. Just kidding. But seriously sommige meisjes spelen echt roulette. En die denken daar maybe niet aan. Ook weer zoiets joggen in een afgelegen bos of park helemaal alleen. **Zucht**  Maar goed het is een enorme roulette dat je dan speel en dat is the point. En vooral voor de ouders zullen dan ook de dupe kunnen worden als er iets met hun zal gebeuren. Just Think about it! Vaak wonen deze girlz al op kamers en zullen de ouders niet op de hoogte zijn van dit soort choices anders zouden ze hun dochter zeker komen ophalen. Of in ieder geval een vervoer regelen.

Alcohol is ook weer zoiets het is leuk, het geeft het gevoel van gezelligheid maar je moet able zijn om optimaal te bijven functioneren. Yessss! Je moet helder blijven. Vooral wij als meiden zijn wij heel kwetsbaar. Keep it Classy! En blijf bij. Je moet weten wie je om je heen hebt en alert blijven dat er niets in je drankje wordt gegooid. Lol maken is no problem maar alert blijven because you never know… Regel voor jezelf en je vrienden vervoer regelen en spreek af dat jullie bij elkaar blijven en niet de groep verlaten. We leven immers niet meer in wonderland.Just think about it…

Als er maar iemand er maar iemand bewuster van word dan ben ik heel happy!

Fiets jij ook weleens na het stappen alleen naar Huis?

(Please Be Careful!)

images-5

Genoeg met mijn preek! Eergisteren had ik jullie geplaagd tijdens onze tea momentje met het gaan eten van lekkere pizza als dinner. Hier issie dan kijken jullie mee?

Pizza Pizza Hoooo Pizza ! Even wachten nog…Nog even wachten…PIZZA!

Lol! Kennen jullie dat liedje nog? Hahahaha van Andrè Van Duin?

picsart_10-27-09-51-32

Deze heerlijke Pizza hebben we dus eergisteren gegeten. Het was heerlijk!

picsart_10-13-08-31-33

Zullen we lekker gaan kijken wat ik allemaal heb gekocht gedurende deze week? Het zijn maar paar dingetjes hoor, waar ik mezelf heb verwend this past week.

This lipstick is een kleine aankoop. Ik vond hem best een mooie kleur hebben dus heb ik hem gekocht. Ik ben er superblij en dus heb ik er even een paar foto’s van gemaakt!

images-1

En gezien Miss B. toch van selfies houd en lang geen selfieness artikel heb geplaatst why geen combi van beiden, right? Twee vliegen in een klap selfie en de lipstick en nog iets dat ik heb gekocht.

2016-10-27-20-02-59

picsart_10-27-07-52-24

 

Ik heb hem bij Fogan gekocht. Een onbekend winkeltje. Het heeft een mooie tint en ik vind het echt een leuk kleurtje hebben dat matcht met deze seizoen. Ik ben er heel happy mee!

Helaas ben ik de close up vergeten van de lipstick maar vind je de kleur niet nice? I Do!

 

Yeah Girl! Mah New Bag! Happy B!

Niet dat ik echt eentje nodig had.. maar je weet hoe wij ladies zijn toch?

2016-10-27-20-01-24

Yesss! Dit is mijn  “grootste ” aankoop. Gekocht bij New Yorker. Ik was  er meteen verliefd op. Off course is er sale en ik moest even gaan kijken wat voor leuks ze allemaal hadden. En zo kwam ik deze leuke tasje tegen.

Voor € 10,00 ! Hij was eerst €20,00 euro. Dat laat je niet liggen nietwaar? Exactly!

Er zitten studs op vond ik wel een leuk detail. Het heeft een leuke Fringes  en die is van echt leer. 

picsart_10-27-09-45-10

Deze Make up tasje heb ik gehaald bij de Kruidvat issie niet Cute! Ook op dit make Up Tasje was ik op slag verliefd! LOVE IT! Ik gebruik het als etui ik bewaar daarin mijn pennen, fineliners, grafeerstiften en stempeldoos. Echt Top! En het past er allemaal in.

Wat ik het leukste ervan vond is de Quote! I love Quotes! Het is keileuk om zo’n leuk tasje in mijn bezit te hebben. Ik heb er €3,99 voor betaald.

Stickers voor mijn Happyness Planner!

Heb jij dit artikel gemist? Klik dan op deze link:        https://bellamyzblogzthingz.wordpress.com/2016/10/27/happyness-planner-hema/    

Daar krijg je uitgebreide info over deze Happyness Planner!

Sanne ThnQ Girl!

Inmiddels is het bekend bij welke Blog Collega ik kennis heb gemaakt met deze Lovely Planner♡  Het was bij Mah Girl : Sanne. Op haar Blog zag ik dit juweeltje van een planner for the first time! Volg je haar nog niet? Dan moet je dat zeker doen!

Check haar Blog Out!

 https://sannebeautylife.wordpress.com

Hieronder nog even de foto’s Happyness Planner en de stickers. Voor een uitgebreide info over deze Happyplanner kun je klikken op de door mij toegevoede link hierboven.

2016-10-27-07-28-03

picsart_10-27-10-11-20

De twee grote stickervellen kosten €0,59 en de kleine vel kost €0,39 Ik had nog een ander vel gekocht en washi tape.

We zijn vorige week in de herfstvakantie lekker paar dagjes uit geweest.  Samen met mah Boo en onze binkie hadden we as always de tijd van ons leven! Heerlijk! #Good Vibes Only.

Onze Uitjes in de Herfstvakantie

We zijn naar Blijdorp geweest en daarna lekker de stad in genieten van de sfeer van mijn Favorite City: Rotterdam!

IRotterdam

Hier een paar kliekjes without hubbie erop want hij houdt van zijn privacy. Hihihih! Het was fun! Veel lol gemaakt, geshopt, gegeten heerlijkkk!

PicsArt_10-28-02.14.36.jpg

Naturalis

En we zijn The Next Day naar Naturalis gegaan! Kijken naar de Famous T-Rex!

Grrrrrrr! Hahahahaha

PicsArt_10-28-01.31.54.jpg

Mistr vond het ge-wel-dig! En was heel erg happy met zijn souvernir! En ook had hij een grote T-Rex thuis wou hij perse nog eentje! Lol! “Dan kunnen ze samen vechten mama!”

PicsArt_10-28-01.34.48.jpg

Binkie vond de Neppe Dinosaurus veel leuker dan de echte skelet! Lol! Maar okay dat snap ik best.  “Ja mama want die skelet Beweegt niet!” Okay Fine my son, Lol!

PicsArt_10-28-01.38.11.jpg

The game van de Fiets  met de Dino die dan achter je rent vond hij het allerleukste dat was echt heel gaaf! Op die foto staan nog meer kids ik besloot die maar niet te posten hun gezicht staan er echt volop op!

Het was Fun!

Dit was het dan weer! GirlZ! Een hele mix van van alles en nog wat.

I hope that you Liked It. I Did!

picsart_10-13-10-50-58

download-4

picsart_10-13-11-27-52

25 thoughts on “CockTail Time With Miss B.|It’s Fridayyyyyyy! | Friday Vibe with Miss B.

  1. Omg ik heb dit ook zo vaak , puur uit moedergevoel ! Soms doe ik s avonds nog heel snel een boodschap ( 5 min van huis ) en dan die ik vaak jonge meisje s avonds buiten , denk ik nooooo , naar huis of doe iets maar niet hier hangen waar veel gekken tegenwoordig lopen haha.!! En wat een leuke vakantie ! Ik moet ook echt een keer naar naturalis met zoonlief hij gaat dat echt geweldig vinden

    Liked by 1 persoon

  2. Goed weekend! En hierrrrggghhh ik zou nooit alleen door t park fietsen! Vroeger wel na t stappen soms alleen door de stad naar huis, maar dat was dichtbij en goedverlichte drukke straten… Geniet van je weekend lieve miss B xxx 💋💋💋❤❤❤

    Liked by 1 persoon

  3. Ja eng he? Pffffff….

    Ja precies drukke stratenen het centrum kan nog wel inderdaad. Dan zijn er inderdaad genoeg mensen om je heen
    ThnQ Dear! So liefff!😙😙 Jij ook he? een heel mooi weekend toegewenst!💕💕💕 Dikke knuffel en super bedankt voor je reactie😀
    ❤❤❤

    Liked by 1 persoon

  4. Jaaa zie je wel dan ben ik niet de enige die dit voelt Pfff inderdaad doe iets leuks op een leuke locatie of binnenshuis maar inderdaad niet op straat hangen pff maar gelukkig pakt het negen van de tien keer goed uit..

    Jaa is echt heel gaaf! Moet je zeker doen! 😀😀😀😀😀 Dat gaat hij fantastisch vinden echt een jongens ding! !💯💯💯 ThnQ Sweetie voor je reactie en het sharen ik dacht ik alleen hierover zorgen maakte. 💕💕💕💕Fijne weekend voor jou 💕💕💕💕💕

    Liked by 1 persoon

  5. Wat hebben jullie een leuke uitjes gedaan tijdens de herfstvakantie! Heerlijk.
    Zelf fiets ik ook wel eens alleen naar huis ’s nachts. Ik heb er nooit zoveel moeite mee.Tegenwoordig is de kans dat er overdag iets gebeurt haast net zo groot als dat er ’s nachts iets gebeurt.

    Liked by 1 persoon

  6. Tijden zijn echt veranderd. Ik fietste vroeger ook alleen naar huis, maar dan hebben we het over 25-26 jaar geleden. Toen kon dat nog allemaal.
    Nu heb ik zelf een meid van 14 en die fietst echt niet midden in de nacht nog door het donker naar huis. Dan zorg ik wel dat ik haar breng en ophaal. (niet dat ze überhaupt na middernacht nog ergens naar toe mag hahahahaha)
    Wat leuk dat je ook bij de T-rex bent geweest, gaaf beest is het he !! 😀
    En serieus Miss B… ik ga morgen naar de Hema om te kijken of ze dat boek nog hebben hahahahahaha !! (ik ben zwak)
    By the way.. those pictures are beautiful !! Tis wel te zien waar je zoon die goede looks van heeft!
    Have a great weekend Miss B !

    Liked by 2 people

  7. Heyyyy Big Sistahhh! ♡

    Yessss precies! hahahahaahaha 😂😂😂😂 Precies middernacht is time to do her Beauty sleep!😁😁😁 maar precies het is heel fijn om dat stukje veiligheid te hebben dat je wordt gebracht en opgehaald. En toch een gezelllig tijd te kunnen hebben. Heel goed hoor Big sis! Veiligheid voorop!

    Ja die beest is echt Supercool! Heel indrukwekkend ook! Echt de moeite waard om te zien. 💯💯💯
    Yesssss Go get it Girl! Die planner is een Cutie! Echt een Must Have laat me weten of het je is gelukt goed ? 😀 Ze hebben er vast nog wel eentje . Om je kans te vergroten kun je dan de hema’s die dichtbij jou in de buurt zijn even afgaan. En anders kijk hiet wel of ze nog hebben. Toe ik ze had gehaald hadden ze er maar 6 stuks .
    Maar ik denk wel dat ze vast wel een nog groot voorraad hebben want het is echt iets dat ze pas binnen hebben gekregen.

    Awhhh ThnQ Dear! Je laat me blozen! 😄😄😄😙😙

    💕💋🌹💕En jij ook een Beautifull Weekend toegewenst! Hugz & Kisses!💕🌹💋💕

    Liked by 1 persoon

  8. Ja het was echt heel leuk!😀😀😀😀
    Wees wel voorzichtig goed? Ik ben meteen bezorgd tyisch ik weer😄

    Dat is ook wel zo je hebt wel gelijk..maar toch zijn de straten toch wat stiller en lopen er toch andere soort mensen rond middernacht van overdag.. Ik vind het in ieder geval heel knap van je. Ik ben een bange kipje hihihih.😁😁😁

    Like

  9. We genieten toch altijd van die leuke posts van jou en dan die mooie foto’s elke keer weer, heerlijk gewoon ❤ we kregen trek van de pizza, we houden van de lipstick (het staat je FABOULUS en die planner moeten we gewoon hebben hahaha we dachten we laten je ook even weten dat de uitslag van de winactie bekend is 😉 vergeet dus niet om een kijkje te nemen op onze blog ❤

    Liked by 1 persoon

  10. Hey Girlzzzzz!💕
    Een Hele mooie zaterdag toegewenst! ThnQ for Reading Sweethearts😙 Ik ben blij dat jullie het leuk vonden om te lezen! Yess Die planner is echt een must have girlz! Echt waar! 💯 Hahaha THnQ ! Ik ben helemaal weg van dit lippenstift!😄 ik moet bekennen dat ik er zelf ook weer trek in die pizza heb gekregen *zucht* hahahaha 😁😁😁 Dat word snel weer pizza eten! 😍😍😍

    Is goedjes Girlz I wi’ll check your blog right away! Spannend!😀😀😀😀
    💋💋💋Hugz & Kisses, Miss B.💋💋💋

    Like

  11. Die pizza zag er lekker uit. Hopelijk heb je genoten!!🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 En tja sommige mensen houden wel van een spelletje russian roulette. 🔫🔫 De jeugd van tegenwoordig….ik stap niet…ik ben een huismus ..ik eet en drink lekker thuis in een warm huis dan met schreeuwende mensen om me heen. Anyways have a lovely weekend xxxx😚😘🍕🍁🍂🍃💕🎉

    Liked by 1 persoon

  12. HeyHey Dearrrrr!!!! Yessss i did! hahahaha ik had bijna de hele bord zelf opgepuzzeld!😂😂😂😂😂 Yess of niet?! Dat spelen ze zeker ** Zucht** Jaaa ik ben ook wel een huismuis maar ik hou er van om met Family erop uit te gaan als gezin. Maar echt discotheken enzo nope.
    Er is niets heerlijk dan thuis inderdaad girl. Je bepaald zelf je sfeer! Heerlijk!
    Nog een Fijne Avond en alvast een superfijne week toegewenst!
    💕Sweet Dreamz💕 voor straks
    Miss B,💋💋💋

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

