Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time @ Night No.120°|What Do You Think About This Quote? Is It True or False? |Mah Night Vibe: Trust°

picsart_10-10-12-53-531

picsart_10-30-03-15-54

picsart_10-15-01-23-36

How are you Doing? I’m Fine!  Ik hoop dat jij een fijne dag hebt gehad op school en werk. Wat was het koud vandaag jeetje! De winter seizoen komt er nu echt aan! Ik zit nu lekker op de bank goed ingepakt en lekker warm.Heerlijk is dat altijd! And off course kan de thee niet missen…Ik heb weer een Quote voor Tonight vandaag is onze Tea Time  een beetje anders dan normaal lees je mee?                  

picsart_10-19-06-45-06

no-trust-no-relationship

Tonight I have a Simple Question What Do You  think About This Quote? Is it True or False?

Ik vind persoonlijk dat vertrouwen de basis voor in een relatie of vriendschap. En dat het bijna onmogelijk is om zonder vertrouwen een relatie of vriendschap op te bouwen.

Althans voor mij wel. Je moet 100% op elkaar kunnen vertrouwen. Zo kijk ik er naar. Dus ja ik ben het eens met deze Quote 100%.

Trust is kostbaar en net zo breekbaar als glas.

db0a3a58fc305cb8780b66350a64d9ed5

En jij denk jij erover?

Sharing is Caring, Right?

Ik ben benieuwd hoe jij over deze Quote denkt…

Ik had het er een keer over gehad en vond het wel leuk om er tonight even op terug te komen.

picsart_10-09-03-29-56

C13-1

picsart_07-07-02-02-33-1-1

9 thoughts on “Tea Time @ Night No.120°|What Do You Think About This Quote? Is It True or False? |Mah Night Vibe: Trust°

  1. Vertrouwen is al een glazen kom , wanneer die kom valt is het moeilijk te helen . En is het geheeld dan is het moeilijk om de ‘ beschadigingen ‘ niet te zijn want die blijven. Dus met andere woorden wanneer vertrouwen gebroken is en je toch iemand weer een kans geeft blijven de littekens bestaan.

    Liked by 1 persoon

  2. Littekens blijven bestaan maar ook degene die de fout begaat en het vertrouwen schaadt, heeft als het goed is zijn led geleerd en heeft zijn boetedoening gehad. Iedereen maakt fouten, wij ook.. en zou jij niet ook vergeven willen worden als je een fout begaat? Dus vergeef elkaar en blijf geen oude koeien uit de sloot halen.
    We are all people and we all are aloud to make mistakes..
    ❤❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

