Nieuwe Topics/Stoere Praatjes with Binkie

Miss B. & MotherHood♡| Stoere Praatjes with Binkie

 

2016-07-28-17-39-41-1

 

picsart_08-09-07-55-02-1

Welcome in another  Motherhood♡ with Miss B. Voor jou die mijn blog pas volgt. Ik heb een zoontje van 7 jaar. En daar ik soms hele grappige gesprekken mee. Hij verrast ons altijd! De leukste of opmerkelijkste gesprekjes zal ik met jullie delen in: “Stoere Praatjes met Binkie“. Binkie heeft ons weer eens verrast. En dat wil ik graag met jullie delen. Dit is zeker weer één van de opmerkelijkste gesprekken dat ik heb gehad with mah  Little BabyBoy!  Lees je mee?

picsart_09-24-07-01-50

picsart_09-24-06-38-29

 

picsart_11-08-08-30-01

Mam? Als ik later groot word wil ik trouwen met een vrouw net als jij mama.

Ik keek binkie heel verbaasd aan. Ja? Hoorde ik mezelf zeggen.

Ja mam..zei Binkie trots. Je bent een goede vrouw voor papa en een lieve mama.

Ik weet nog hoe ik bij mezelf dacht: Ben je nou 7 of 17?

Hihihi oud mannetje.

Ja, mam.” Ging hij in the mean time vrolijk verder.. Ik vind jou een goede vrouw, weet je?  (Ik moest echt mijn best doen om niet te lachen) Ik heb zo’n geluk met een moeder zoals jij.  Je doet leuke dingen met me en je bent grappig. Mijn vrouw moet een mooi hart hebben net als jij.

Dankjewel Mam! Dat je mijn moeder ben ik heb geluk!

Ik bleef binkie met een mond vol tanden aankijken… En ik gaf hem een dikke knuffelen of course werd ik een beetje emotioneel.

Onderschat kinderen niet! Alles wat je doet zal zeker niet onopgemerkt aan hun voorbij gaan.

Hihi of course is het gek om dat te moeten schrijven over mezelf maar goed dat waren precies zijn woorden.

See You in Another:

picsart_09-24-07-01-50

picsart_10-03-12-04-54

16 thoughts on “Miss B. & MotherHood♡| Stoere Praatjes with Binkie

Geef een reactie

