#Cocktail Time with Miss B./Nieuwe Topics

Cocktail Time With Miss B.|Friday Quote| Written In English & Dutch |Hoogtepunten Miss B’s week!

picsart_09-22-11-53-11-1

picsart_10-07-01-21-001

 

Yeah It’s Friday!!!!! Finally! Ik heb er zin! Jij ook? Off course heb ik weer een mix van van alles en nog wat. Een echte Cocktail dus! Maar wel een kleine cocktail. So, There we Go!

Are u Ready To Enjoy Cocktail Time With Me?

So..This is the Quote that i Picked out for Today..images-1

Quality Time with Fam, Shopping, Love To Do My Hair, I love to Wear Black! I love Patato Chips, I Adore Roti! Ohww Yess! I Love To Dance.

I Adore To Draw & Paint I Love To Drink Coffee & Tea!

images-16

Yesss! Feel Yourself Free! It’s Friday Yay!! Heb je niet die Feeling van Vrijheid wanneer het weekend is? Heerlijk! Even een paar days gewoon relaxen en doen wat jij wilt doen. Laten we ervan genieten want voor je het weet is het alweer Monday. Sommige van jullie hadden toetsweek. Hoe is het gegaan? Ben je deze weekend leervrij of zit je deze weekend juist met je hoofd in de boeken? Vergeet niet om jezelf wel even een break te geven. Want ook je hoofd moet rust krijgen om meer informatie/leerstof op te kunnen slaan.

Mijn Hoogtepunten v/d afgelopen Week

Rotterdam with The Girlz!

Ik ben gisteren met mijn twee vriendinnen die ik ken sinds ik 7 jaar was afgelopen zaterdag samen lekker naar Rotterdam gegaan.

Dat was definitly één van de hoogtepunten van this week! Ohw Yesss! Het was Fun! Het was heel erg leuk!

Shoppen, uiteten and off course heeeeeel veeeeel lol gemaakt! Gelachen en vooral veel van elkaars gezelschap genoten. Het was heerlijk om weer met elkaar zoveel lol te hebben. We hebben deze foto gemaakt om deze geweldige dag vast te leggen.

••••••••

I Had a Great Time With My Friends at Rotterdam. It was Fun and we Really had a VERY Great Time! 

picsart_11-08-10-51-16

Mah New Coat° 

Ohww Yes! Dat was zeker ook een  hoogtepunt! Hahaha, ik ben er nog steeds heel erg blij mee! Het is heerlijk als je iets koopt en er 100% tevreden over kan zijn. This Coat is really good! Ik draag hem nu inmiddels bijna een week het zit lekker comfortabel en warm Girlz! Die capuchon is geweldig  en je hebt gewoon geen paraplu nodig. You Really Don’t! Ik ben er heel erg happy mee!

••••••

Yes! This Coat was definitly something that makes me Happy! I Have this Coat for almost a week and I’m very Happpy  with This Coat! 

 CD Jan Smit For Free!

PicsArt_11-08-10.40.48.jpg

Een hoogtepunt wil ik het niet noemen.. LoL! Maar het is altijd leuk om iets gratis te ontvangen, Right? Heb jij  deze Cd van Jan Smit ook gekregen? Daar staat de Hit van Jan Smit en Broerliefde erop “Kom dichterbij Me”. Hubbie kreeg gratis dit CD mee.

Het is een leuke Lied!/ The song is great!

When my Boo Bought some products He got this Cd For Free.

Ik zag leuke dingen in Rotterdam ik heb een paar kliekjes gemaakt   die komen in een apart artikel!

When I was In Rotterdam a saw so many great things! I wi’ll show you the pictures in a different  post!

Have A  Great  Weekend!♡

 images15

images-5

picsart_07-07-02-02-33-1-1

 

10 thoughts on “Cocktail Time With Miss B.|Friday Quote| Written In English & Dutch |Hoogtepunten Miss B’s week!

Geef een reactie

