Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time with Miss B.|No.123|Night Quote True or False? (written English & Dutch)

 

picsart_10-10-12-53-53

 

picsart_10-30-03-15-54

img_20161010_112052

Hey Girl! How are you Doing! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Mijn dag was relaxed girl…you’re Girl heeft namelijk een griepje te pakken. En dit keer  heeft deze griep me heel hard te pakken. Vanaf zondag al voelde ik me niet zo lekker.  Ik heb last van hoofd en keelpijn dus dat is minder leuk. But okay… So, yess Girl! Vanavond neem ik een lekkere kopje thee met that’s right, honing en citroen! Heerlijk! Tonight lijkt het mij leuk om jullie opinion te horen over de Quote dat ik heb uitgekozen. Zullen we gaan kijken welke Quote ik heb uitgekozen?

English

Hey Girl! How are you Doing! I hope you’ve had a fine day. My day was relaxed girl … But I have flu. Since Sunday  I didn’t felt that great. I have suffered from headaches and sore throat so that’s less fun.

So, yes Girl! Today, I take a nice cup of tea with honey and lemon. Delicious!  Tonight I think It would be nice to hear your opinion about the Quote that I have chosen.  Shall we check out the Quote that I have chosen?

picsart_10-19-06-45-06

 

images-7

 

What Do You Think About This Quote?

True or False?

 

images-47

picsart_10-03-12-04-54

32 thoughts on “Tea Time with Miss B.|No.123|Night Quote True or False? (written English & Dutch)

  1. Beterschap liefje !! En ik ben het zeker eens met je quote ! Trots maakt mensen egoïstisch , narcistisch en ga zo maar door. Te trotse mensen leven in een eigen wereld

    Liked by 1 persoon

  2. Trots is iets wat je aan de kant moet zetten, zeker voor mensen die bekangrijk voor je zijn! Trotse mensen (in de negatieve zin) zijn vaak narcistisch, arrogant en voelen beter dan anderen! Dus ja.. daar kan een behoorlijke wig ontstaan!
    En voor jou lief vrouwtje, heel veel beterschap!! En vroeg onder de wol kruipen 😘😘😘😘

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

