Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time with Miss B.|N0.125|?¿?|Night Quote & Night Vibe|(Written in Dutch & English)

 

picsart_10-10-12-53-531

picsart_10-30-03-15-54

img_20161010_112052Het is donderdagavond en we hebben weer een hele werk en schooldag achter de rug. Hier zitten we weer even bijkomen.

Na zo’n lange en drukke dag Ik zit lekker met me  warme wollen sokken aan op de bank. Ik drink nu een lekkere kopje rooiboos thee met honing. Ik heb een Quote uitgekozen voor onze thee momentje van vanavond. Ik heb er zin in! Ik hoop jij ook.

English

It’s Thursday evening and we have a long work and school day. Here we are just reeling from such a long and busy day. With my warm wool socks I’m sitting on the sofa to enjoying my tea.

I have choose for a cup of Rooibos tea with honey.  I have a Quote picked out for our tea moment tonight. I’ve been looking forward to it!

 

Let’s check it out, Girl!

picsart_10-19-06-45-06

97f06776c2e81907037628f6d495d271

So Girl!

Toen ik deze Quote zag wist ik niet wat ik ervan moest denken. Persoonlijk ben ik iemand die het belangrijk vind dat iemand een eerlijke kans krijgt. Ik vind dat iedereen  die je accepteert in je leven er recht op heeft.Ik kan niet 100% geven dan begin ik er gewoon niet aan. Ik denk dat iemand recht heeft op 100% niet 50% of 75% en dat is niet eerlijk tegenover de persoon.Maar aan de andere kant moeten we ook wel op ons hoede zijn. Maar er zijn dingen dat we niet kunnen controleren er zijn nu eenmaal geen garanties in het leven. Het is altijd het beste van hopen.  En ik denk dat iemand  zichzelf van veel moois zal beroven  als iemand volgens deze Quote zou handelen. Dan  zal  die persoon niet in staat zijn om  al het moois dat hij of zij  te bieden heeft aan een ander te geven. En over hoop gesproken ik denk dat “hoop” een instrument is dat je nodig hebt in het leven.  Wat zou ik moeten zonder hoop? Hoop is toch iets wat je nodig hebt in het leven.

Dit Quote is zeer interessant en ik ben echt benieuwd wat jij van deze Quote vindt.

English

So Girlz! When I saw this Quote I didn’t know what I really had to think. Personally I am someone that it is important that someone gets a fair chance. I find that anyone is entitled to. I can’t give 100% then I start just not there. I think someone has the right to 100% not 50% or 75% and that’s not fair. But on the other hand, it is also called again so that we should be on our guard. But there are things that you can’t check there are no guarantees in life. It’s always hope for the best.  And I think someone will deprive themselves of much beauty and if you will act according to this Quote then you will also not be able to give all the beauty that you have to offer to another.

And now we are talking about Hope have I think “hope” a tool is that you need in life.  What would I need to without hope? Hope is something that you need in life to keep holding on …

My Question For You:

This Quote is very interesting and i’m really curious what you think of this Quote.

 

What Do You Think About This Quote?

picsart_10-09-03-29-56

 

picsart_10-13-11-27-52

6 thoughts on “Tea Time with Miss B.|N0.125|?¿?|Night Quote & Night Vibe|(Written in Dutch & English)

  1. Overal waar Te voor staat is niet goed.. dat is TEveel van het goede. Dus je moet niet teveel houden van iemand, teveel geloven in iemand of teveel vertrouwen in iemand.. want het is waar: de pijn die je voelt erna is te veel!
    Too much is never good..
    Dus ik snap die quote wel en ik denk dat je best 100 % van jezelf kan geven zonder dat het teveel is..
    Wordt een beetje ingewikkeld he hahahahahahaha. Have a great night 😘😘

    Liked by 1 persoon

  2. Miss B, I am the exact opposite of this quote! lol I love to love too much & I love to hope too much. I can’t help it and I wouldn’t have it any other way! I just remember that anything bad can always happen and I can’t control that, so I just gotta do whatever I can to make my goals & dreams come true ;))

    Like

Geef een reactie

