#Cocktail Time with Miss B./Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

It’s Cocktail Time With Miss B.|Yay! It’s Friday!|Window Shopping Time with Miss B. (Written in Dutch & English)|Miss B’s New Hobby|

picsart_09-22-11-53-11-1

picsart_10-07-01-21-001

Ohw Yeah! Het is Vrijdag alweer! How are you doing, Girl? Eindelijk! wat gezellig dat je er weer bent. Let’s have a cocktail Dear,  het is tenslotte Friday, Right? Vandaag heb ik weer een mix van van alles en nog wat. Maar het wordt wel een kort Cocktail momentje.

Omdat doordat ik ziek ben niet echt veel heb kunnen ondernemen maar natuurlijk heb ik wel een paar hoogtepuntjes gehad deze week. Dus daar gaan we dan! Lees je mee?

English

Ohw Yeah! It’s Friday again! How are you doing, Girl? Let’s have a cocktail dear, because it’s Friday, Right? Today I turn a mix of anything and everything. But it is a short Cocktail moment. Considering I’m sick I have not done a great deal this week.

But of course I had quite a few highlights this week.

So there we go!

picsart_10-07-01-22-48

images-27

So Yes, Girl! Ik vond deze Quote echt fantastisch! We hebben het hier weleens over gehad maar het is een great reminder! Weet je?  Soms denkt men dat Happiness uit de lucht komt vallen… Wat ik bedoel is dat Happiness niet afhankelijk moet zijn van wat er op je pad komt. Of course heeft het wel veel invloed dat kunnen we niet ontkennen. Maar deze Quote heeft wel een punt. (Tenminste dat vind ik).

Wij moeten zelf de bron zijn om een gelukkig leven te leiden en te hebben!  Onze geluk kan niet afhankelijk  zijn van anderen of mijlpalen. Want het leven kent goede en slechte tijden, ups & downs. That’s just the way It is. Wij moeten zelf de basis zijn ons Happy Life!! Wacht niet  op erkenning, het bereiken van een bepaalde doel of een persoon je Happy life bepalen. Wees daar niet afhankelijk van. Want het leven zit vol verassingen. Kansen komen en gaan, mensen koen en gaan (Gelukkig niet allemaal), en erkenning van mensen dat verschilt met de dag! Vandaag ben je All That & Tomorrow You don’t.

picsart_10-02-06-35-23

Wees de basis van je Happy Life. Dat is een basis namelijk nooit weg zal vallen. Natuurlijk kan een persoon, mooie kansen, erkenning extra happiness toevoegen in je leven. Maar het moet niet de basis zijn waarop jij bouwt. Want het is een onzekere basis die je dan voor jezelf maakt. Eén piepklein dingetje en je Happiness valt in Duigen. Dat hebben we niet nodig, nietwaar? Just Think About It! Ik zal er in ieder geval zeker over nadenken.

English

So Yes, Girl! I found this Quote really fantastic! It is a great reminder! You know?  We sometimes think that Happiness comes from the sky fall …What I mean is that Happiness not must depend on what’s on our path. Of course it has a lot of influence that we can not deny. But this Quote does have a point.

We must itself be the source to live a happy life and to have!  Our happiness can not be dependent on others or milestones. Because life has good times and bad, ups & downs. That’s just the way It is. We must Create a Happy life! Build it not on the basis of recognition, reaching a certain goal or a person you to your Happy life for yourself. Be there not depend on to live a happy life because life is full of surprises. Opportunities come and go, people come and go (thankfully not all of them) and recognition from people that differs with the day! Today you’re All That & Tomorrow You don’t. So that’s not really a good basis to build on something right?

(That’s the way I look at it).

Be the base of your Happy Life. That is a basic never will fall away. There we can lean on. Sure, a person, beautiful opportunities offered and recognition that you add extra happiness in your life. But it should not be the basis on which you build or on which you depend on. Because it is an uncertain base that you create for yourself. It’s like you builds a house of cards one tiny little thingy and your Happiness falls to pieces. We do not need that, right?

Just Think About It.. I will.

Let’s Look at The Highlights of My Week!

download

#The ShareGratitutChallenge

The ShareGratitutChallenge! Dat was zeker één van de hoogtepunten van mijn week. Er niets mooiers dan  positieve gedachtes, right! Precies!

deel-dankbaarheid-4

picsart_11-18-02-10-45

Ik heb weer leuke dingen gezien toen ik in de stad was! Ohw Yess!

Dit is wat ik heb gezien!

img_20161116_085503

picsart_11-18-01-23-30

PicsArt_11-17-09.14.04.png

picsart_11-17-09-20-17

picsart_11-17-09-22-57

New York heeft ook hele leuke kleding! Ze waren nog niet open maar ik spotte dat schattige muts! Love It! 

picsart_11-17-09-18-18

Ik zag dat rokje en ik vond heb geweldig! Heel apart wel jammer dat het zo kort is. Maar maybe vinden jullie hem wel wat. Hij is verkrijgbaar bij Cool Cat en kost €39,99. 

  Want vind jij van dit rokje?

English

I saw that skirt he is so beautiful! Too bad it’s so short. It is available at Cool Cat and costs € 39.99. 

  Because do you think about this skirt?

picsart_11-18-01-21-45

picsart_11-18-01-16-58

picsart_11-18-01-26-03

Bij DiDi ’s Etalage en zag ik deze outfit. Ik vind hem geweldig! Ziet er lekker comfortabel uit maar toch netjes. Behalve de schoenen ik zou die er niet onder dragen. LoL!

English

At DiDi’s shop window and I saw this outfit. I think it’s great! A comfortable outfit! But I would not wear these shoes. Lol!

picsart_11-18-01-30-46

I Loved The bag!

So yes! Dit is wat ik allemaal heb gezien in de etalages er zitten leuke dingen tussen. Ik hoop dat je het leuk vond om mee te kijken!

English

So yes! This is what I’ve seen while window shopping. I hope you liked it to!

Miss B’s Nieuwe Hobby°

Miss B’s new Hobby °

picsart_11-17-06-37-25

Yessss! Of course hoef ik jullie niet te vertellen wat HandLettering is. Right? Dat is de hype van nu! Ik ben zelf dol op tekenen en schrijven. En ik wil mezelf hierin gaan verdiepen. En wat heb je dan nodig? That’s Right! Een HandLettering Boek.

Ik zal Tommorow een uitgebreide Screenshots van dit boek. Vorige week heb ik hem gehaald. Maar was vergeten hem toe te voegen bij onze vorige Cocktail Time.

So Yes! Ik heb er een nieuwe hobby bij! En ik werd  gewaarschuwd voordat ik er aan begon. (zie plaatje*).

English

Yessss! Of course you tell what HandLettering. Right? That’s the hype by now! I love drawing and writing. And what do you need? That’s Right! A HandLettering Book.

Tommorow I will make screenshots of this book. I had him starting last week. But I had forgotten to add him to our previous Cocktail Time.

So Yes! I have a new hobby! And I was warned before I started:

picsart_11-17-07-00-37

En ik moet zeggen verslavend is het zeker!  De schrijfster van dit boek had me van te voren gewaarschuwd. Ik ben er nu maar een paar daagjes mee bezig and I Really Liked It!

English

And I must say it is definitely addictive!  The author of this book had me forewarned.

I am working on it for a few days and I Really Liked it!

picsart_11-17-06-30-32

Have A Nice Weekend!

 

picsart_10-13-10-50-58

 

images15

 

16 thoughts on “It’s Cocktail Time With Miss B.|Yay! It’s Friday!|Window Shopping Time with Miss B. (Written in Dutch & English)|Miss B’s New Hobby|

  1. Hey Girl! Yess soms beseffen we dat niet en zoeken we het in van alles weet je ? Terwijl we zelf juist the key zijn tot een happy life! Ja geweldiggggg issie hè? 😍😍😍
    ThnQ girl voor je reactie ik waardeer het enorm! Big Hug For You!
    Liefs, Miss B.💋

    Liked by 1 persoon

  2. Window shopping is zo leuk! Dan zie je bv van “oh die combinatie ziet er keileuk uit” of ” dat wil ik!”. Ik las in een andere post dat je fybromyalgie hebt. Mijn moeder heeft het ook al zeker negen jaar. Elke dag is anders zoals je zegt.

    -xo Sara

    Liked by 1 persoon

  3. Hey Dear! Jazeker window shopping is echt superrrr! Want het brengt je inderdaad op ideeën en je ziet vaak ook combinaties dat je vaak zelf niet had verwacht dat ze zo goed zouden matchen. If You know what I Mean! Yes klopt dat al moet ik daar binnenkort even een belangrijke update over geven.
    Dat zeker ook heel belangrijk zou kunnen zijn voor je moeder om te weten. Bay the way ThnQ Girl voor je reactie! En het lezen, Girl! 😄
    Ik waardeer het enorm! 😙😙
    Hugz, Miss B.💋

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

