Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time with Miss B.|No.126|It’s Monday!|Yay? Or Nay?¿|Night Quote Mature?|Night Vibe° Lesson Learned (written in Dutch & English)

picsart_10-10-12-53-531

picsart_10-30-03-15-54

Goodnight, Girl! How are u doing? I’m feeling a lot better. Let’s have some thee.  I hope that you had a wonderfull weekend…

Tonight a wanna have some Cranberry Tea.  And of course I picked  a Quote for Tonight.

Let’s check it out! Come on Girl!

picsart_10-19-06-45-06

images-15

Wat denk jij van deze Quote?

Wat maakt iemand nou precies volwassen?

Wat hij of zij heeft meegemaakt of toch de leeftijd?

English

What do you think of this Quote?

He is quite interesting. Because what exactly makes someone mature?

What he or she has experienced or the age?

 

picsart_10-09-03-29-56

images-1

picsart_10-03-12-04-54

12 thoughts on “Tea Time with Miss B.|No.126|It’s Monday!|Yay? Or Nay?¿|Night Quote Mature?|Night Vibe° Lesson Learned (written in Dutch & English)

  1. Hey Girl!
    Jess, You definitly have to try it!💯 No It isn’t sour ethol. You can use sugar if you want to.
    But I drink it without sugar. ThnQ Girl for your reaction I Really Apreciate it! 😀😀 Have A wonderful Night.😄 Ohw Don’t forget to let me know if you like the Cranberry Tea when you try it out.

    Big Hug! Miss B.💋💋

    Liked by 1 persoon

  2. Dat is een prima quote! Ik denk dat het weinig met leeftijd te maken heeft. Ik moest al vrij jong voor mezelf en mijn eigen huishouden zorgen, terwijl sommige net als ik 33 zijn en nog steeds door hun ouders verzorgd worden. Ervaring maakt wijzer dan leeftijd. 😊 xxx

    Liked by 1 persoon

  3. Het bereiken van een bepaalde leefrijd heeft niets te maken met of je volwassen bent of niet. Ik ken mensen van in de 60 die soms zo kinderachtig als de pest zijn, narcistisch en onvolwassen.. betekent niet dat ze niks hebben meegemaakt maar simpelweg dat ze er niks van geleerd hebben en dus niet volwassen zijn geworden..

    Liked by 1 persoon

  4. Hey Sweety! Yesss! pff Tell me about it! Ik zie dat ook heel vaak en dan ik serieus? Leeftijd speelt inderdaad geen rol en je kunt altijd zelfs van kinderen leren. ThnQ voor je comment! Ohw bay the way voor ik het vergeet ik heb je genomineerd today voor the Mystery Guest Award! Kijk maar of je het leuk vind om mee te doen! Dikke knuffel Big Sistah!💋💕

    Liked by 1 persoon

  5. Hey Tamara girllll! How are you Doing Girl! ThnQ you for Sharing I agree! Het is inderdaad zo dat leeftijd letterlijk geen rol speelt. Age is inderdaad just a number. Ik denk ook dat ervaring and the challenges die je meemaakt een rol spelen. Dat is zeker zo! ThnQ Dear voor je comment! 😀😙
    Hugz, Miss B.💋

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

