Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time @ Night with Miss B. No. 127|Never Push a Loyal Person..|Mah Question|Night Vibe Ki’ll em with Kindness (Selena Gomez) (Written in Dutch & English).

 

 

picsart_10-10-12-53-531

picsart_10-30-03-15-54

 

Heeeey Girl! Wat leuk dat je weer bent voor onze Tea momentje!picsart_09-24-05-22-31 Hoe was je dag? De mijne was wel relaxed! Ik kan niet klagen. Ik drink nu een lekkere munt thee van echte verse munt taken heerlijk! Met lekker chocholate dip cookies. Hmmm! Ik zal er een keer een foto van maken het is definitly de moeite waard om het te proberen en maybe ben je er al bekend mee dus ik ben benieuwd! Ik hoop in ieder geval dat je een goede dag had op school or werk. Had je vandaag geen goede dag don’t worry het komt goed morgen is het een andere dag. Het komt goedjes!

Ik ben een Quote tegen gekomen lezen jullie mee?

English

Heeeey Girl! How nice that you are for our Tea moment! How was your day? The mine was relaxed! I can’t complain. I drink now a tasty mint tea real fresh mint delicious! With chocolate dip cookies. Delicious! I will take a picture of it the next time it is definitly worth to try it out and maybe you are already familiar with it so I’m curious! I hope you had a good day at school or work. If you do not have a good day, don’t worry it will be fine tomorrow is another day.

I have a Quote that I picked out for tonight, shall we check it out?

 

picsart_10-19-06-45-06

So Girlz!

Tonight I came across this Quote and I was wondering what you think of it. Quite interesting isn’t it?

 

images-67

Wat vind je van deze Quote?

We hebben allemaal wel een grens. Hoe lief, hoe aardig of loyaal we ook zijn, nietwaar?  Het is ook heel normaal. Want vinden jullie ervan?

Ik heb nog een vraag …

Ik heb soms het idee dat men dan altijd bij iemand die goed is of zachtaardig van karakter vaak wordt gezien als iemand die heel makkelijk is om over heen te lopen. Het is net alsof er een bordje staat kom en doe wat je wilt. Men is dan sneller geneigd om het gevoel te hebben op een of andere manier dat ze van alles kunnen doen en  denkt ook er mee weg te kunnen komen.

Ik vraag mezelf af of jij dat ook weleens hebt gemerkt of hebt meegemaakt?

Wat vinden jullie van deze Quote?

English

   What do you think  of this Quote?

We’ve all had a limit. How sweet, how nice or we are loyal.  It is also quite normal.

&

I have another Question…

Sometimes I have the idea that someone who is gentle by nature often is seen as someone who is very easy to run across it. It seems like there is a sign that says, “come and do what you want.” Some people are more likely to feel in some way that they can do what they want and think also can get away with it.

I wonder if you have ever noticed or experienced that?

Let  me know..

picsart_10-09-03-29-56

 

1eaab6a265a76a6031e8fe95bac1eab0

picsart_09-18-11-12-54

 

19 thoughts on “Tea Time @ Night with Miss B. No. 127|Never Push a Loyal Person..|Mah Question|Night Vibe Ki’ll em with Kindness (Selena Gomez) (Written in Dutch & English).

  1. Iemand die makkelijk te manipuleren of te sturen is, is vaak de dupe van het gebruikt worden. Dit laten ze zelf ook toe en houdt pas op als ze dat zelf inzien (met hulp van anderen hoop ik). Iedereen heeft grenzen tot in hoeverre we voor een karretje gespand willen worden.. en als je over die grens heen gaat mag je blij zijn als je ooit nog loyaliteit van die persoon mag verwachten..
    Have a good night sweet Miss B 😘😘😘

    Liked by 1 persoon

  2. Chocolate chip cookies?! Yumm give me some haha. Mooie quote weer, en over je vraag denk ik dat dat zeker voor veel mensen geld. Ik zie vaak lieve/aardige mensen gebruikt worden door andere. Heel jammer vind ik dat. Xxx

    Like

Geef een reactie

