Nieuwe Topics

Tea Time @ Night with Miss B.|No.129|Time is Really Running Out(Written in English & Dutch).

 

 

 

picsart_10-10-12-53-531

picsart_10-30-03-15-54

 

52684677a26c3b2bd4874306ef55e9b7

Goodnight, Girl! How are you doing! I’m Fine! Ik had een heerlijke dag! Na de dagelijkse dingen die gedaan moest worden  zijn we lekker naar de stad geweest het was koopavond dus hebben ons niet gehaast. Rond 17.15 waren we pas thuis. Nadat ik binkie  van school hebt opgehaald waren we meteen lekker de stad in gegaan. Het was gezellig! Toen had ik  even snel een mailtje naar Tugba gestuurd voordat ik ging koken. Girl! Ik hoop dat je mijn mailtje inmiddels hebt ontvangen.  Daarna heb ik lekker gekletst me met mijn mams on what’s app en toen ik naar de klok keek en opeens besefte dat we bijna onze Tea Time momentje hebben! Jeetje wat gaat de tijd snel. Ik heb besloten om het today lekker te houden bij even kletsen. Vandaar dat ik today iets iets meer over mijn dag vertel dan dat ik normaal zou doen. Ik hoop dat jij ook een leuke dag hebt gehad. Heb jij vandaag genoten van Koopavond ? (als jullie dat tenminste today hebben want het verschilt vaak per stad). 

Hey! Hebben jullie de reclame van Jumbo gezien? Hillarisch Hé? Ik hoor hem zojuist in de in de background en ik schoot meteen in de lach! Ik lig altijd in een deuk… Die mevrouw die haar schoonzoon en haar eigen dochter helemaal gek maakt met haar : “Als je slim bent dan ….”  Maar goed ik ben benieuwd of jullie hem ook zo leuk vinden. Let me know.. So Yes! Ik had tijdens de koopavond een missie voor the girlz maar ik zal jullie daar tommorow over vertellen tijdens onze Cocktail Time. Ik wens jullie een fijne avond en ik hoop dat je net als ik met een tevreden gevoel terug kan kijken naar de dag vandaag. En als je niet zo’n fijne dag achter de rug hebt don’t worry tommorow will be another day. 

English

My Dear Girl, Tonight I will just have a short chat with you i’m a little bit late today because I run out of time. I went to the city to shop and then when I came I had to make some dinner for my lovely family. So everything was  a little bit different then usual.

You know how it goes if something is not according to the schedule, then everything runs behind. I decide to share a little bit more about my day with you instead.

So I hope that you also had a great day. I had had a shopping mission today or my girlz but I will share more about that when we have our Cocktail Time Tomorrow!

And if you didn’t have a great day today ..Don’t worry girl tomorrow is another day. With the change to make it a better one.

picsart_11-17-06-30-32

picsart_10-03-12-04-54

 

3 thoughts on “Tea Time @ Night with Miss B.|No.129|Time is Really Running Out(Written in English & Dutch).

Geef een reactie

