#Cocktail Time with Miss B./Nieuwe Topics

Cocktail Time with Miss B.|Friday Vibe°| Bean Boozled Challenge & More (Written in Dutch en English)

picsart_09-22-11-53-11-1

 

picsart_10-07-01-22-48

images15

 

It’s Friday Yay!!! Finally! Finally! Het is weer weekend! heerlijk hè? Ik heb er heel erg veel zin in.  Jij ook? Vast wel!  So Girl nog even en het is eindelijk weekend! Vanvond moet ik een aantal voorbereidingen doen voor ons uitje van morgen en dus is deze cocktail moment het enige dat ik voor  vandaag  plaatsen. Ik wens je alvast een hele fijne weekend! T@ke Care! 

My week°

So, ik had een hele hectische, drukke en gezellige week. Het begon bij zaterdag toen my husband en ik een huilende kind moesten omarmen die zo erg moest huilen dat er haast geen geluid meer uitkwam. Dan weet je wel als ouderzijnde dat ze heel veel pijn hebben! Wat waren we gschrokken toen binkie eindelijk zijn vinger losliet. Hij had zijn vinger tussen de deur geklemd toen hij ontdeugend wou doen met de wc deur. **Zucht** ik zat op de bank toen hij de woonkamer binnenkwam rennen. Ik schrok me rot!  Hubbie kwam ook aanrennen  toen hij binkie hoorde. Zijn nagel stak letterlijk aan één kant aan de onderkant  eruit! En dat betekende off course snel naar de huisartsenpost.  Gelukkig heeft de verpleegster hem twee prikjes gegeven in zijn duim wat hij heel dapper gode heeft kunnen doorstaan en totaal niet huilde.

picsart_11-24-08-48-41

Our  BbyBoy with Big Smile on his Face! Happy Mommy & Daddy!

Ze waren echt onder de indruk omdat het toch hele nare prikjes schijnen te zijn volgens de verpleegsters. Zijn nagel werd met een pincet  terug onder het huid geduwd en dat was toch desondanks de verdovingen toch wel heel erg pijnlijk. Gelukkig leidde de tablet hem af en kon hij na zo’n hectische middag weer lekker op de bank genieten. Wat een  zaterdag!  Nu zes dagen later gaat het prima! Binkie heeft nu geen verband meer om alleen een pleister. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen en viel het allemaal mee. Er is geen blijvende schade of zo. GELUKKIG! 

It’s Friday Yay!!! Finally! Finallyyyyyy! It’s weekend! delicious huh? I very very much looking forward to Ftoday! You too?  So Girl! Tonight do I need some preparations for our day out tomorrow and so is this cocktail moment the only thing that I will post for today. I wish you a great weekend! T @ ke Care !

My week °

So, I had a very hectic, busy and cozy week. It began on Saturday when my husband and I had to embrace a crying child who had to cry so bad that there is almost no more noise came out. Then you know as a parent that your child has a lot of pain! What we were startled when binkie finally showed his finger. His nail came out…

He had his finger clamped in the door he shut the door of the toilet with his thumb there still between. I was sitting on the couch when he entered the living room. I was really shocked!  Hubbie also came running when he heard binkie. And that meant off course quickly to the ER. Fortunately, the nurse gave him two injections in his thumb when he a strong little boy! Our baby.

Today 6 days later his playing & he has only a bandage on. Our boy is doing fine!

English

Of course had bink  Binkie weer een opmerkelijke gesprek dat zal ik jullie vertellen in the next :

picsart_09-24-06-38-29

 

picsart_09-24-07-01-50

●●●●●●

Hoogtepunten van Miss B.

PicsArt_11-24-09.55.29.png

Yes! Wij zijn klaar voor deze nieuwe weekend! Zoals je kunt zien hebben  Vader en zoon  er ook heel erg zin in! & Me too!

English

Yes! We are ready for this new weekend! As you can see there father and son have also very much looking forward to it! & Me too!

●●●●●●●

Tommorow!

Yeah! Morgen gaan de ladies en ik and the kids weer een dagje uit! Het wordt weer reuze gezelliggggg!

En dit spel gaat mee:

picsart_11-24-09-33-43

Yeah The Bean Boozled Challenge!

We zullen deze op de locatie waar we gaan spelen! We kunnen niet wachten om dit spel te spelen ! Vanaf het moment dat dit spel uitkwam wist ik dat ik deze spel with Girlz wou spele echt weer typish iets voor ons. Dit wordt lachen!

Ik zal jullie next week vertellen hoe het ons is vergaan.

Wordt vervolgd…

Englsh

We will update this on the location where we go play! We can’t wait to play this game! From the moment this game came out I had to play and I knew I wanted to play this game with Girlz really typical something for us. This is fun!

I will tell you next week so stand by..

To be continued …

●●●●●●

Dit was ook een hoogtepunt die ik vergeten was met jullie te delen. Hij vond het werkelijk geweldig! Zelfs ik vond het gaaf! Dat zijn toch dingen die niet zomaar mag zitten op een echte politie motor!

English

This was also a highlight that I had forgotten to share with you. He found it really great! Even I thought it was cool! Those are things you don’t often can do.

picsart_11-24-10-19-56

●●●●●●●

Kijk jij naar The  Voice of Holland? Will you watch the Voice of Holland Tonight?

I will!

download-6

Ik ben er straks helemaal klaar voor! Lol!  Jij ook?

images-47

picsart_10-09-03-29-56

Yeahhhhhh! There we goooo!! Let’s rock this weekend! See ya’ll Monday!

 

picsart_09-18-11-12-54

11 thoughts on “Cocktail Time with Miss B.|Friday Vibe°| Bean Boozled Challenge & More (Written in Dutch en English)

  1. Ahh gelukkig gaat het beter met Binkie! Stoer! Die challenge is zo grappig. Ga je er een filmpje van plaatjes of een blogartikel?

    Moet eigenlijk vaker hier komen lezen en reageren maar school is killing me :/ maar ik doe m’n best!

    Liefs!

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Mariska Girl! ThnQ voor je live reactie ja ik ben ook blij dat het weer beter met hem gaat.
    Awhh komt goedjes meid ik ben altijd blij dat je er bent wanneer je er bent😙😙😙 Don’t worry Girl! Dikke Knuffel 💕
    Nee ik hem helaas niet kunnen filmen want ik kan helaas geen filmpjes plaatsen op mijn blog (tenminste nog niet) ik moet daar volgens mij gaan upgraden las ik want dan moet ik videopress hebben. En voor de privacy van de Girlz kan het helaas niet filmen dus het wordt meer een blogartikeltje. 😀😀

    ThnQ Dear voor je reactie! Ik waardeer het enorm dat je mijn artikel hebt kunnen lezen. 💕💋 Ik wens je een great sunday toe.

    Besos💋💋
    Miss B.

    Like

  3. So Lief! ThnQ Hans de Gans ja wij zijn ook blij dat het weer helemaal goed komt. Heel erg blij zelfs. Yes dat heb ik zeker gedaan het was heerlijkkkkk! Ik zal er tijdens cocktail time nog even wat over vertellen. Dikke Knuffel en ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad tot nu toe!
    Have a wonderfull Sunday!🌹
    💕💕💕Besos!💕💕💕

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

