Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Gastbloggers Gezocht voor deze laatste week before Tea Time Break!|Miss B is Looking Guestbloggers for This week before Tea Time Break|Soon Tea Time Break from: 5 Dec 2016 Till 9 Januari 2017

PicsArt_11-27-11.29.25.png

It’s Time for a Tea Time Break!

Girlz! Het is soon weer tijd voor een Tea Time Break. Tea Time zal  in januari 2017 weer starten! Het is tijd dat ik even meer verdiep in de andere rubrieken op mijn blog dus ik blog gewoon nog wel verder tijdens de Tea Time Break!  Wat hebben we weer tijdens deze reeks heerlijk kunnen kletsen over van alles en nog wat. Ik vond het heel erg gezellig! En we hebben samen heel wat thee gedronken! Ik vond het leuk om met jullie in de avond lekker te kletsen. En ik waardeer vooral jullie reacties dat maakt uiteindelijk Tea Time super maar dan ook supergezellig! Heb je nog bepaalde Topics tijdens onze Tea Time moment of iets anders dan hoor het graag of zou je het leuk vinden dat het over een specifieke onderwerp zal hebben laat het me zeker weten.

Wil jij deze week een stukje schrijven tijdens Tea Time?

Vind jij het leuk om  deze week Tea Time te doen ? Laat me het weten! Dat zou keileuk zijn! Mail me jou stukje en vergeet niet een stukje over jou blog erbij te schrijven.

Het is ieder geval een leuke manier om de Tea Time Reeks af te sluiten, vind je niet? I Do.

Lijkt het je leuk ? Mail dan naar:

bellamyzblogzthingz@gmail.com

English:

It’s Time for a Tea Time Break!

Girlz! It is soon time for a Tea Time Break. Tea Time will start again in January 2017! It’s time that I focus on other sections on my blog. So, I will still blog! I really enjoyed our converations during this series of Tea Times. I thought it was fun! I hope that you enjoy. And we got together very much for tea drunk! I thought it was nice to chat with you in the evening. And I especially appreciate your responses that eventually makes Tea Time fun! If you have suggestions on certain Topics during our Tea Time moment let me know  I will write about it  in the new serie of  Tea Time let me know for sure.

Would you like to write a piece this week during Tea Time?

 Let me know! That would be nice!

It seems to me a nice way to finish, don’t you think? I Do.

Or send the Quote that you like expain why you liked it & Spam your Blog during Tea Time. °

Write you bit and mail it to: bellamyzblogzthingz@gmail.com

Let’s Enjoy  Our Last Tea Time Week  &

I See u back In January 2017! Yay!

picsart_09-18-11-12-54

4 thoughts on “Gastbloggers Gezocht voor deze laatste week before Tea Time Break!|Miss B is Looking Guestbloggers for This week before Tea Time Break|Soon Tea Time Break from: 5 Dec 2016 Till 9 Januari 2017

  1. aaaaaww. dat meen je niet !? 😦
    he wat jammer..
    Ik moet even kijken of ik zo een onderwerp of stukje geschreven krijg, dan mail ik je die wel 🙂
    Of misschien kunnen we samen even brainstormen ? Mail mij maar als je een idee hebt.. dan doe ik dat ook!
    KISS

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Girl! Hahaha jaaa serieus!😂😂😂 Awhh ja dat zal ook leuk zijn! is goed mail me je mooie stukje en dan mag jij de tea time openen vanavond
    En als je het leuk vind kunnen we inderdaad samen brainstormen wat we samen voor Tea Time kunnen schrijven.

    Like

Geef een reactie

