Miss B's Shoplog/Nieuwe Topics/Review with Miss B.

Xenos Label Setje|Review°

 

.picsart_11-27-04-05-34

PicsArt_11-27-05.17.17.png

Een tijdje terug heb ik een label setje gehaald bij de Xenos. En vorige week kwam het dus goed van pas. Ik kon mijn gifts aan mah Girlz geheel naar even wens versieren. Het is echt een mooi setje. Het is van goede kwaliteit en de stempelafdrukken doen wat ze moeten doen. Het heeft een mooie uitstraling het geeft je een mooie finishing touch. Ik raad hem dus nu na gebruik zeker aan! Het komt niet met een stempel die heb ik los gekocht bij de Hema. Maar de afdrukjes zelf zijn great!  Ze zijn natuurlijk helemaal hip en van de handlettering write style! Je hebt eeuwig plezier van deze afdrukjes omdat het tekstjes zijn dat je standaard kunt gebruiken.Het gouden touwtje is een leuk detail alleen is het handig om na het knippen een knoopje in te leggen anders krijg je een los koortje dat is wel een minpuntje. Het kost rond de €4,- voor dit label setje  zeker de moeite waard.

English

A while back I bought a label set at the Xenos. And last week it came so handy. I’ve been using this tag set the gifts for mah Girlz decorating. It’s really a nice set. It is of good quality and the stamp printing do what they are supposed to do.

It has a nice look it gives you a nice finishing touch. I recommend him for sure! There is no stamp box in this set that I bought separately at the Hema. But the prints themselves are great!  They have that handlettering write style that gives you eternal pleasure of these images because the case-insensitive strings that you can use by default. This set is €4-

Ik heb mijn gifts op deze manier versierd.

Het resultaat Tadaaaa!

The result Tadaaaa!

PicsArt_11-27-03.32.03.png

PicsArt_11-27-03.21.43.png

Ik heb gebruikt gemaakt van het stempel afdruk: “For You” & “Love” het stempelafdruk dat je krijgt na het stempelen is heel licht. Dus wat ik heb gedaan is met fineliner heb ik het helemaal ingekleurd om het afdruk wat duidelijker te maken. Het kost rond de €4,- voor dit label setje  zeker de moeite waard.

So yes Ladies! Deze Label setje is definitly a Must have!

I hope  liked It! Heb jij deze Sweet Label Setje al in je bezit?

images-7

picsart_09-18-11-12-54

 

16 thoughts on “Xenos Label Setje|Review°

Geef een reactie

