Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time Special with Guestblogger: Melanie & Miss B.|No.133°|Interviews


picsart_11-28-12-24-26



picsart_11-28-12-42-03



 

So Girl, Tonight hebben wij twee interviewen op de planning staan. Mel heeft een interview met mij en ik met haar. We hebben elk aan elkaar 5 vragen gesteld. Lezen jullie mee?

picsart_11-30-06-11-48

 

snapchat-2837468170822958318-1Ik kreeg van de Amazing Miss B een paar vragen voor mijn kiezen, waarvan ik geacht wordt ze te beantwoorden 😊

Uiteraard heb ik op mijn beurt haar ook een aantal vragen doorgestuurd (en daar zit natuurlijk op z’n minst één ECHTE Mel vraag bij 😂)

maar laat ik mij nu focussen op de vragen van my sweet Sis.

1. Wat is jouw moment waarop jij besefte dat het leven anders in elkaar zit dan jij in eerste instantie dacht ?

Dit is wel een vraag die mij aan het denken heeft gezet. Ik ben bang dat dit bij mij toch wel vrij vroeg was. Toen ik naar de middelbare school ging en merkte dat ik anders dan anderen was, mijn weg niet vond in deze fase in het leven door de gebeurtenissen die hadden plaatsgevonden, maar dat er eigenlijk geen plaats was voor “probleemgevallen” zoals ik.
Zo heb ik het ervaren, maar zo was het natuurlijk niet. Ik hoefde enkel maar mijn mond open te trekken en zeggen hoe ik mij voelde, dan had ik hulp gekregen maar ik heb nooit leren praten. Dus groeide op in een wereld die maar deed alsof, net zoals ik en dat was niet zoals ik mij dit had voorgesteld.

2. Wat zijn de dingen waar jij heel blij van wordt ?

Ik word blij van mijn kinderen, de kleine dingetje die deze wondertjes van mij doen en mijn hart doen smelten en opwarmen tegelijk.

Ik word blij van mijn vrienden, een handjevol mensen die mij kennen, mij respecteren, voor mij klaar staan en waarvoor ik zelf ook alles zou doen.
Ik word blij van een simpel berichtje die ik krijg, want dat betekent dat er dus even een momentje was dat er iemand aan mij dacht.. zomaar ineens! 😊

Ik word blij van een goed boek, fijne muziek, een leuke film, een gezellige avond, een goed gesprek.
Ik word blij van al deze dingen die ik elke dag mag ervaren, dus word ik simpelweg blij van elke dag !

3. Wat is voor jou het allerbelangrijkste in het leven ?

Dat ik mijn kinderen een stabiele omgeving kan bieden en een goede voorbereiding naar hun toekomst.

Dat ik ze kan helpen op hun pad, ze ook kan helpen als ze het moeilijk krijgen maar ze ook in alle vertrouwen los kan laten als het zover is.

4. Dat omgang met mensen een challenge is, hoef ik je vast niet te vertellen, maar waar heb jij ab-so-luut een hekel aan ?

Mensen die liegen.
Eerlijkheid is voor mij heel belangrijk, als je liegt dan doe je jezelf anders voor dan je bent en daar hou ik totaal niet van!!

5. Naast lezen en schrijven, heb jij nog meer hobbies ?

Euh.. daar maak ik eigenlijk geen tijd voor. Naast mijn werk, mijn kinderen, yoga, het huishouden, mijn blog, af en toe een boek lezen en schrijven, krijg ik niet veel tijd meer om een echte hobby te nemen.

De rest van de tijd probeer ik aan dingen te spenderen waar ik blij van word, zoals op stap met vrienden, filmpje pakken, uit eten, thee leuten. Met andere woorden: genieten dus ! Zoveel ik kan !

Dit waren de vragen, heel erg bedankt Miss B. en ik hoop dat de antwoorden je een beetje kunnen bekoren hahahahaha 😝

XmelX



(Part II.)

En nu de vragen dat Big sis aan mij heeft gesteld. Lees je mee?



1. Tot welke leeftijd geloofde jij in Sinterklaas ? En hoe lang heb je het kunnen volhouden bij je zoontje?

Uhmm I guess… toen ik zeven jaar was.  Het was al snel very clear for me dat het niet echt was ik kwam dee cadeau’s tegen opgeborgd in de kast en toen was het verhaaltje uit.

We hebben binkie toen hij vier jaar was meegegeven dat het niet echt is omdat hij de pieten heel erg eng vond dat is één van de redenen waarom wij  hem dan ook hebben uitgelegd dat het allemaal niet echt is. We hebben hem ook uitgelegd dat het belangrijk is om andere kinderen die er wel in geloven te respecteren. En dat doet hij 3 jaar later  prima!

2016-09-16-19-50-1612. Hoe ziet jouw perfecte dag met je gezinnetje uit ?

Wij hebben niet bijzonder veel nodig om een perfecte dag te ervaren. Het feit dat we samen zijn en van elkaar kunnen genieten is geweldig. En dat niemand dat moment dan verstoort maakt het al helemaal Super PERFECT!  We brengen het liefst heel veel tijd door als gezin dus elke moment dat we hebben om met elkaar door te brengen is voor ons Perfect! YEAH!

 3. Heb je al eens echt liefdesverdriet gevoeld ? Hoe  voelde dat voor jou ?

Als tiener heb ik dat zeker ervaren ja. Maar “echt” liefdesverdriet zal ik het vandaag toch achteraf gezien niet willen noemen.  LoL! Maar toendertijd voelde het alsof het einde van de wereld was. Achteraf  is dat best funny want tja “Liefde” dat was het totaal niet. Echte liefde dat is wat ik nu ervaar en voel. Echte Liefdeverdriet kan ik dus niet zeggen dat ik dat echt heb ervaren omdat ik nu weet wat echte liefde is. Ohw Yeaaaaah! GELUKKIG!

4.  Hoe reageer jij als je in een winkel loopt en iemand laat ongegeneerd een scheet ? Zeg jij er iets van of loop je door en doe je alsof je het niet hoort ?

Big Sis! Ik zal gewoon lachen en die persoonlijk gerustellen. Tja… maybe kan het gewoon ineens zomaar eruit geglipt zijn! Hahahaha Lol! Ik ben niet zo moeilijk. Het is tenslotte de normaalste zaak ter wereld. Alleen tja de geur… dat is natuurlijk fijn als het me gespaard kan blijven.  

5. Wat is voor jou een teken dat je iemand kan vertrouwen? Is dat bij puur een gevoelskwestie ? of moet daar meer voor gebeuren ?

Uhmmm… Een teken is voor mij is dan toch de daden van mensen. Een duidelijker bewijs krijg je niet. Acties/daden zeggen namelijk veel meer dan woorden. En met gevoel kun je het mis hebben. Gevoel is iets dat in mijn opinion bevestigd moet worden door daden. Tot laatst heb ik een HELE LAFFE streek meegemaakt dat mij juist het tegenovergestelde teken heeft gegeven met als resultaat om juist super maar dan ook supervoorzichtig te zijn met het vertrouwen van mensen.

So Yes! Big Sis! Het was leuk om jou vragen te beantwoorden.

ThnQ Dear!

picsart_10-13-11-27-52

picsart_10-09-03-29-56

 

See You Tomorrow @ our Tea Time?

We Hope So!

Hugz, XmelX & Miss B.

images-5

2 thoughts on “Tea Time Special with Guestblogger: Melanie & Miss B.|No.133°|Interviews

Geef een reactie

