Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.136|Tea Time With Miss B. Is Back!| Let’s T@lk| written in Dutch & English| Mah Night Vibe°

picsart_01-08-02-05-16

picsart_10-30-03-15-54

picsart_10-15-01-23-36

picsart_12-27-08-08-01Het is zover! Het is al een weekje geleden zijn we met deze nieuwe maand begonnen. Ik hoop dat jullie een fijne start van deze nieuwe maand hebben gehad. So Girl! Het is 9 januari 2017 de dag dat ik weer start met onze Tea Time Moment.

Omdat ik deze maand totaal onverwacht een hele drukke maand heb is er een kleine wijziging. Onze Tea Time momentjes zullen onregelmatig zijn. Mijn excuses daarvoor.

Let Get Started  With our Tea Time Moment for Tonight!

Daar we dan! It’s Tea Timeeeeee! Girl! Ik hoop dat alles goed met je gaat. Er is vast een hoop gebeurd de afgelopen weken. Ik hoop in ieder geval dat het leuke dingen zijn. Het is januari 2017 alweer! Ik heb tonight een heerlijke mok met warme chocolade melk. In de maanden december januari en februari drink ik veel meer warme chocolademelk. Heb jij dat ook?

English

The time has come!  It’s Tea Timeeeeeeee! LOL! So girl, It’s been a week since we started with this new month. I hope you had a great start of this new month.  It is 9 January 2017 the day I start again with our Tea Time Moment. Because I have will be very busy this month totally unexpected there will be a minor change. Our Tea Time moments will be irregular. I apologize for that.

Let Get Started With our Tea Time Moment for Tonight!

There we go then! It’s Tea Timeeeeee! Girl! I hope all is well with you. It’s January 2017 again! I’m enjoying my hot chocolate at this moment. In the months of december January and February I always drink more hot chocolate.

So Let’s Talk!

picsart_01-08-01-01-07

Heb jij ook van die momenten dat je veel over dingen nadenkt? Dat had ik  de afgelopen dagen weer extra veel gedaan.

Op het moment dat over dingen denk komt er weleens een vraag naar boven en dit keer  is dat:

PicsArt_01-07-05.21.32.png

Ik ben benieuwd naar jou gedachte hierover? Wat denk jij? Of course zal ik ook met jou delen wat ik ervan denk. En dus post ik in mijn ander rubriek:

2016-05-13-16-32-56

 Mijn gedachtes over partijdigheid. Anders wordt deze post veel te lang!  Ohw ja voor ik het vergeet heb nog een paar mededelingen  of beter gezegd een paar suggesties en vragen..

English

I look forward to hearing you thought about this? What do you think? Of course I will also share with you what I think. And so I post in another post my thoughts in my other Catagory it’s mah Feeling!

About this because otherwise this post will be way too long!

 Before I forget I have a few announcements  & Questions :

Q&A  & GuestBlogger

Ik denk dat het weer eens tijd word voor een Q & A. Dus stel je vraag en zal deze in ander artikel beantwoorden.

 En waar ik ook aan zat te denken is als je het leuk zou vinden om jezelf op te geven als guestblogger op mijn blog dan mag je dat zeker laten weten. Ik heb 4 rubrieken waaruit je zelf mag kiezen. Als je dat leuk vind dan kun je me per mail laten weten voor welke rubriek je een artikel voor zou willen schrijven. Je kunt me dan jou artikel en de keuze de rubriek waarin je zou willen schrijven mailen naar:

 bellamyzblogzthingz@gmail.com. 

Dit zijn de rubrieken dat ik op mijn blog heb…

English

I think it’s time for a Q & A! If you have a question feel free to ask your question.

If you would like to be guestblogger then you can choose from 4 categories in which you would like to write an article about. Let me know! You can send you’re email to:

bellamyzblogzthingz@gmail.com.

These are the 4 categories that I have on my blog:



My Question For You…

Mijn volgende vraag is: In welke rubriek zou je bay the way meer artikelen van willen zien op mijn blog? Let me know, ik vind het belangrijk dat jullie het naar jullie zin hebben op mijn blog. So let me know, dear!Mocht  je het leuk zou vinden dat ik een keer guestblogger ben op jou blog laat me dat gerust per mail weten. En dan zullen we kijken hoe en wat.

Heb jij nog suggesties over onze Tea Time of zou je het leuk vinden om dit een keertje met mij te doen ook dan kun je me mailen.

English

My next question is: In which category you would like to see more articles on my blog?

Let me know beacause your opinion is important to me.

And if you too would like that I’m guestblogger on your blog let me know.

Do you have any suggestions about our Tea Time or would you like it to Tea Time with me then you can email me.picsart_01-08-01-19-45

13-1

picsart_12-18-09-29-09

6 thoughts on “No.136|Tea Time With Miss B. Is Back!| Let’s T@lk| written in Dutch & English| Mah Night Vibe°

Geef een reactie

