TEA TIME!!!!!

No.138|Can we relate Crying with weakness?|Tea Time with Miss B.|Night Vibe: Big Girlz Don’t Cry

 

picsart_01-08-02-05-16

picsart_10-30-03-15-54

 

picsart_12-27-08-08-01

Hey! Girl! How are you doing? Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad op school or work.

So yes,..

Of course zit ik er helemaal klaar voor om samen met je te hebben over een interessant thema.

Ik ben benieuwd wat jou gedachten zijn hierover. Ik zal  in ieder geval beginnen om met jou te delen hoe ik erover denk.

 

English

Hey! Girl! How are you doing? I hope you’ve had a good day at school or work. So yes, of course,

I am ready to talk with you  about an interesting theme. I will like to know your thoughts about this.

picsart_10-19-06-45-06

download-3Ik denk zeker dat iemand op een gegeven moment een breaking point kan bereiken. Ik bedoel hoeveel kun je hebben nietwaar? Hoe sterk je ook bent het kan op een gegeven moment too much worden.  En dan is huilen de perfecte uitlaatklep. Even alles eruit laten en je tranen lekker in vrije loop over je wangen laten rollen.  Heerlijk. Deze Quote brengt een ander punt naar voren en daar wil even met je over hebben … Weet je? Ik merk vaak dat huilen met zwakheid in verband wordt gebracht. Maar is het ook wel zo?

“People Don’t Cry because Their Weak “

Vaak wordt huilen gezien als zwakte. En daar ben ik het niet mee eens. Hoe vaak hoor je niet dat mannen niet huilen? Sorry maar ook mannen/jongens zijn mensen.  Huilen is een uitlaatklep. We krijgen soms met zoveel te maken dat een potje huilen soms juist heel erg oplucht. Het inhouden van je tranen is het negeren of in de weg staan van je ware emoties. Uiteindelijk voel je  opgelucht en kun je er weer tegen aan. Kun je je voorstellen dat je als je niet huilt hoe je jezelf zal voelen?  Ik vind het kortzichtig om te denken dat huilen een vorm is van  zwakheid. En de beroemde mannen-huilen-niet-thing kan ik me echt niet in vinden. There Human also..

What Do You Think?

Is huilen een vorm van zwakheid?

Ik ben benieuwd hoe jij erover nadenkt…

English

I definitely think someone at some point can reach a breaking point. I mean how much can you take right?

It doesn’t matter how strong you are crying is the perfect outlet. Just let everything out and picked yourself up..

This Quote brings up another point forward and would like to to you about … You know? I notice often that cry with weakness. But is it true?

Crying is often seen as weakness. And I disagree with that. And I also disagree with the expression that men don’t cry. In my opinion is crying a human emotion and a kind of way to express your feelings. It is a part of being human. Sometimes after you have expressed everything you can continue. Not expressing your tears are hindering yourself is to express your emotions.When you cry eventually feel relieved. Can you imagine how you would feel if not crying? No that’s not healthy … I think it’s short-sighted to think that crying is a form of weakness. And that real men don’t cry is in my opinion also very short-sighted.

I definitely think someone at some point can reach a breaking point. I mean how much can you take right?

It doesn’t matter how strong you are crying is the perfect outlet. Just let everything out and picked yourself up..

This Quote brings up another point forward and would like to to you about … You know? I notice often that cry with weakness. But is it true?

What Do You Think ?

Can we relate Crying with weakness? And what do you think about the men-don’t-cry-thing?

I’m curious to know your thoughts.

picsart_01-08-01-19-45

 

 

picsart_12-18-09-29-09

images-471

14 thoughts on “No.138|Can we relate Crying with weakness?|Tea Time with Miss B.|Night Vibe: Big Girlz Don’t Cry

  1. Huilen is zeer zeker geen teken van zwakte en niet alleen mannen kunnen er moeite mee hebben. Ik ben zo emotioneel als de pest maar er zijn maar heel weinig mensen die mij hebben zien huilen. Ik oog heel sterk en hard maar ben zo soft als wat.. iemand die zijn emotie kwijt kan in tranen, kan ik alleen maar respecteren! Heeft absoluut niks met zwakte te maken! 😘😘😘

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Big sis! Precies! Ik ben het helemáál met je eens!💯💯💯 Het heeft inderdaad niets te maken met zwakte. Inderdaad het kan voor de één zeker wat moeilijker zijn om zich te uiten dan de ander. Want iedereen is anders. En gaat er anders mee om en uit zijn of haar verdriet anders.
    ThnQ for reading!
    ohw ja voor ik het vergeet,
    Ik hoop bay the way dat je mijn mailtje heb ontvangen😄 ik ben nog steeds aan het nadenken maar zodra ik een idee heb zal ik je op de hoogte brengen goed?😀💕🌹💋❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

