#Cocktail Time with Miss B./Nieuwe Topics

Cocktail Time with Miss B.|Mini Shoplog|Short Review| Mah Friday Vibe Kizomba

PicsArt_01-13-10.18.44.jpg

 

picsart_01-13-12-44-57

picsart_01-11-11-36-22

Dat was zeker een van de  hoogtepunten van deze week. Miss B Blogz Thingz Over.. bestaat precies 1 jaar in de blogwereld.

Ik wou jullie meteen ook bedanken voor jullie felicitaties.

ThnQ Girlz!

English

That was certainly one of the highlights of this week. Miss B BLogz Thingz About.. exists exactly 1 year in the blog world.

I wanted to thank you also for your congratulations.

ThnQ Girlz!

picsart_01-13-11-04-44

picsart_01-13-09-03-38

Een ander hoogtepuntje was lekkere ontbijten met hubbie bij Subway! Ik had gekozen voor een heerlijke broodje tonijn met honey mustard saus, rode uien, tomaten en nog een paar heerlijke ingredïenten. En hubbie ging voor een broodje ham.

English

Another highlight was this delicious breakfast with hubbie at Subway! I had chosen a delicious tuna sandwich with honey mustard sauce, red onions, tomatoes and a few delicious ingredients. And hubbie went for a sandwich with ham sauce and other ingredients.

S.H.O.R.T. R.E.V.I.E.W.

picsart_01-13-12-22-39

Ik wou een kleine review doen over de drie producten omdat ze gewoon heel goed zijn. Now here is the thing, ik ben iemand met hele gevoelige tanden en ik moest toch even tegen jou zeggen mocht jij er ook heel veel last van hebben dan zijn deze producten echt een aanrader! Especially de tandpaste van Sensodyne (Rapid) Het doet echt wat het moet doen!

English

I wanted to do a little review on the three products. Because they are just very good. Now here is the thing, I’m someone with very sensitive teeth and I have to just say  if you also has sensitive teeths  these products are very good!

Especially the tooth paste of Sensodyne (Rapid) it really does what it is supposed to do!

PicsArt_01-13-12.37.39.png

Ik kreeg deze geweldige Lyfestyle guide bij Kruidvat bij aankoop van de listerine en tandpasta. Heb jij hem ook in je bezit?

picsart_01-13-11-10-50

picsart_01-13-08-26-57

Kleinigheidje voor mijn Hubbie♡

Bij New yorker heb ik yesterday deze mooie pet gehaald voor mijn schatje. Hij is echt een mooie pet heel simpel Qua design. Toen ik hem zag moest ik hem kopen.

English

Little something for my Hubbie ♡ I’ve bought at New yorker I yesterday this beautiful cap for my baby. He really is a nice cap quite simple. When I saw him I had to buy it.

picsart_01-13-08-22-36

As you can see is hij er heel blij! Er is niets heerlijks dan te geven dan te ontvangen! Ik vind het heerlijk om mijn boyz te verwennenen die big smiles te zien. En over gifts gesproken ik was ook bezig met het inpakken met gifts voor twee lieve meisjes. Dit is de resultaat:

English

As you can see he is very happy! There is nothing so fantastic to give than to receive! I love to spoil my boyz and see their big smiles. Talked about gifts I was also doing the packing for two sweet girls. This is the result:

PicsArt_01-13-10.54.13.jpg

picsart_01-13-10-58-22

Girl, of course we need to spoile ourselves too, right? So, I did! Ik heb deze geweldige sjaal gehaald bij New Yorker.

English

Girl, of course we need to spoile ourselves too, right? So I Did!

I have bought the scarf at New Yorker.

L.O.V.E.  I.T.!

 

IMG_20170111_135423.jpg

IMG_20170111_135253.jpg

Deze sjaal is lekker warm en kost € 19,99. Ik heb hem gekocht bij New Yorker. Hij is big en lekker warm. Of course hadden ze ook verschillende soorten kleuren en patronen. But I personally really liked this one. De kleuren zijn heel neurtraal en you can waer it with every color.  Wanneer het lente is het vaak frisjes en het is dan fijn om dit aan te doen met een truitje. Je hebt dan in feite geen jas nodig. At least dat zal ik doen.

English

This scarf is nice and warm and costs € 19.99.

I bought it at New Yorker. He is very big and nice and warm. Of course they also had different kinds of colors and patterns. But I personally really liked this one. The colors are quite neutral and you can wear it with every color.

picsart_10-13-10-50-58

Mah Friday Vibe! Have a wonderful weekend, Dear! And Enjoy  every single second of it beause, Girl! Before you realize it’s already Monday!

See u All Monday for our Tea Time Moment?

I Hope so!

 

images15

 

picsart_12-18-09-29-09

Geef een reactie

