#Cocktail Time with Miss B./Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.144| It’s Cocktail Time with Miss B.|Night Quote| Blognews| My Highlights of this week|Mini Shoplog|Friday Vibe°

 

picsart_02-03-03-36-12

picsart_10-15-01-23-36

Yes! It’s Friday! It’s Cocktail Time!

English

I have a cocktail waiting for you! A mix with a little bit of everything. My highlights of this week were not many. I hope you’ve had nice week.

Dutch

Ik heb weer een cocktailtje voor jullie klaarstaan ! Een mix van alles een beetje. Mijn hoogtepunten van deze week waren niet veel. Ik hoop dat jij ook een hele fijne week hebt gehad.

picsart_01-13-12-44-57

Yay! I’ve passed!

Last Monday I had my FIRST AID practice exam done after I passed my theory exam. Yesterday I was told that I also passed for my practice exam have passed. I am quite happy with it! That was definitely a highlight.


《 《 《 B.L.O.G. N.E.W.S.》》》


I’m nominated!

Another highlight was that I’ve been nominated three times this week. Soon, these will be online.


Cooperation & I’m Guestblogger!


I have soon two nice blog colleagues that I will work with ! And I will be a guest blogger for the very first time, yay!

Would you like to also  be a guestblogger  on my blog? Do like to join me to write an article for Tea Time or write an article for: it’s Mah Feeling! Together?

That’s possible!

You can send me a Mail to:

bellamyzblogzthingz@gmail.com

Dutch

Yay ! Ik ben geslaagd!

Afgelopen Maandag heb ik mijn EHBO praktijk examen gedaan nadat ik geslaagd was voor mijn theorie. Yesterday kreeg ik te horen dat ik ook voor mijn praktjjkexamen ben geslaagd. Ik ben er heel happy mee! Dat was zeker een hoogtepunt.


《《《 B.L.O.G.Z. N.E.W.S. 》》》


Ik ben genomineerd!

Een ander hoogtepunt was dat ik drie keer ben genomineerd bent. Soon komen deze online.


Samenwerking & Ik ben de 1ste keer Guestblogger!


Ik heb soon twee leuke blogcollega’s met wie ik soon zal samenwerken! Echt supergaaf! En ik ben voor de eerste keer gastblogger,yay!

Wil jij ook een keer guestblogger  zijn en samen met mij een artikel voor Tea Time  schrijven of zelf  een artikel  schrijven voor : It’s Mah Feeling! Dat kan!

Mail mij dan naar:

bellamyzblogzthingz@gmail.com


picsart_01-08-01-01-07


awesome-inspiring-and-beautiful-quotes-6

I Liked No.4

English

“No one is the Reason of Your happiness Except Yourself!”

That is certainly true!  People can add more joy to us happiness but ultimately we put the fundement of our own inner happiness ourselves!

Ohwwww yes!

Dutch

Dat is zeker waar!  Mensen kunnen meer vreugde toevoegen aan ons happiness maar de basis van onze eigen innerlijke  happiness die leggen wij elk uiteindelijk zelf!

Ohwwww yes!

I loved No.5

Don’t compare Your Life with Others,

you have no idea what their journey is about.”

English

Often we can have a tendency to wish a certain lifestyle for ourselves or to compare to others. Without knowing the facts of this persons life. For example: someone with a nice car a good job a big house etc. can appear to get it all together. But it is a fact that we do not know what is going on behind the scences in a person’s life. We see the picture on the outside but we have no idea what he or she is experiencing to mantain all all that luxury. You have maybe not much when it comes to material things. But you’ve maybe have a certain luck on an area that someone else doesn’t have. We all have an area on which we maybe have just a little more luck and an area in which we have less luck. We must certainly not compare our lives with others. We all have challenges and (inner) struggles and of course also a nice life story! Let’s all be happy with the life that we lead and be proud of the beautiful goals that we reached so far in our own way and own strength and most of all let’s embrace our own life story. Because the life of each of us is beautiful on his on way.

Dutch

Vaak kunnen we de neiging hebben om voor onszelf een bepaalde levenstijl te wensen of om ons te vergelijken met anderen. Zonder de feiten te weten van dit persoons leven. Bijvoorbeeld: iemand met een mooie auto een goede baan een groot huis etc. kan de indruk wekken alles helemaal voor elkaar te hebben maar het is een feit dat we niet weten niet wat er behind the scences in iemands leven afspeeld.  Je ziet alleen het plaatje aan de buitenkant en we hebben geen flauw idee dat hij of zij zich kapot werkt om al dat luxe te kunnen onderhouden. Je hebt maybe niet veel als het gaat om de materiële zaken.. maar jij beschikt wel over een bepaalde geluk  op een gebied dat een ander maybe weer niet heeft. Allemaal hebben we een gebied waarin we maybe net iets meer geluk hebben en een gebied waarin we minder geluk hebben. We moeten ons leven zeker niet vergelijken met anderen. Allemaal hebben we challenges en (innerlijke) struggles en natuurlijk ook een mooi levensverhaal! Laten we allemaal blij zijn met de leven die we leiden en trots zijn op de mooie doelen die we tot nu toe op onze eigen manier en kracht hebben kunnen bereiken and most of all onze eigen levensverhaal embracen. Want elk van ons heeft een mooi leven on huis own way.

WICH  DID YOU LIKE THE MOST?

So yes, this was the Quote that I picked out for tonight.

Let’s check out my mini Shoplog!

picsart_10-07-01-22-48

picsart_10-13-08-31-33

Notebook en Schriftjes

(Van de Action)

picsart_02-02-08-24-52

English

I bought these cuties in Action. The book costs € 1.99 and the two notebooks are bundled together for € 0.99. I felled in love with the lay out. The book has just the type of leaves that I loves to write on. The notebooks have leaves that in my opinion are less great to write on but  I bought them purely beacause I was in love with the lay out the golden letters of these notebooks. Do you have them too? They are also available them in pink and blue. Unfortunately  you can’t see it very well on the picture but the cover of the booklet is made of textile.

Dutch

Ik heb deze snoepjes gekocht bij de Action. De boek kost €1,99 en de twee schriftjes krijg je samen voor €0,99. Ik werd verliefd de lay out. De boek heeft precies de blaadjes dat ik heerlijk vind om op te schrijven. De schriftjes hebben blaadjes die in mijn opion minder fijn schrijven maar want mij aantrok was puur de lay out met de gouden letters van deze schriftjes. Heb jij ze ook? Je hebt ze ook in het roze en blauw. Je kunt het niet goed zien op de foto maar de kaft van het boekje is van stof.

picsart_02-02-08-50-17

picsart_02-03-09-51-40

Deze portemonee heb ik gekocht bij de Kruidvat voor €1,50. Hij was eerst €2,99 . De pennen heb ik gekocht voor €0,35. Maar ik moet je eerlijk zeggen deze pennen zien er leuk uit maar schrijven niet echt lekker. Er zat op alles 50% korting.  

picsart_02-03-10-44-50

De gouden paperclips heb ik gehaald bij de Hema voor €1,50. 

Papermate Pens♡ InkJoy

English

These pens write delicious! On Curacao this branch is very popular: Papermate. They write really very soft! When I saw that they are now also available in color I had to try them out. And I have to tell you that you should definitely try it out. In the Pack you get a total of 5 pieces. Pink, purple, green, brown/Golden and a blue one. The thickness of these pens is: 10 mm. (Medium size). Below you can see how the colors are:

Dutch

 

picsart_02-02-09-02-48

Deze pennen schrijven heerlijk! Op Curacao is deze merk: Papermate de meest gebruikte pen. Ze schrijven werkelijk heerlijk! Toen ik zag dat ze nu ook in het kleur verkrijgbaar waren moest ik ze uitproberen. En ik moet je zeggen dat moet je zeker uitproberen. In de verpakking krijg je in totaal 5 stuks. Een roze, paarse,groene,bruine/goudkleurig en een blauwe. De dikte van deze pennen is : 10 mm. (Medium size). 

Hieronder kun je zien hoe de kleuren zijn:

PicsArt_02-03-09.38.12.jpg

Agenda 2017°

(Big Bazar) €4,00

PicsArt_02-03-02.48.54.jpg

picsart_02-03-03-02-21

PicsArt_02-03-02.59.00.jpg

DIY 3D Greeting Card

picsart_02-02-08-41-14

picsart_02-02-08-32-38

English

I’ve bought this DIY Designer at the Action for: € 0.99. It comes with 5 cards and 5 numbered A4 pages with graphics that you should use to decorate the cards. It comes with 5 envelopes and a piece of string. The illustrations are very very beautiful and bright in color. I have another idea in mind with this DIY kit that I will show to you later in a separate article. It has strips with beautiful texts. There are 2 other packets available with a different theme. But this theme I liked most of it. Do you have also bought this DIY 3D Post cards kit?

Dutch

Ik heb deze DIY Pakketje gekocht bij de Action voor: €0,99. Het komt met 5 kaartjes en 5 genummerde A4tjes met afbeeldingen die je moet uitdrukken. Het komt met 5 envellopjes en een touwtje. De illustraties zijn heel erg mooi en fel van kleur. Ik heb een ander idee in mind met deze DIY pakketje die ik later aan jou zal laten zien in een apart artikel. Het heeft strookjes met mooie tekstjes.Er  zijn nog 2 andere pakketjes met een andere thema. Maar deze thema sprak mij het meeste aan. Heb jij deze DIY 3D Postkaartjes  Pakket al in jou bezit of heb jij ze zien liggen in de action?

picsart_02-03-09-48-11
img_20170131_164230

Hierboven zie je een sneakpeak van de illustraties die je op de kaartjes kunt plakken.

Clear Stamps♡

picsart_02-03-09-42-41

PicsArt_02-03-10.29.11.jpg

English

These Clear stamps I have purchased from the Action for € 0.69 per piece. In another article I will show you what I do with it. They are really really nice and fun to work with. On youtube you can also find various tutorials about it.

Dutch

Deze Clear stamps heb ik gehaald bij de action voor €0,69 per stuk. In een ander artikel zal ik aan jullie zien wat ik ermee doe. Ze zijn heel echt mooi en leuk om mee te werken. Op youtube vind je ook verschillende tutorials erover.

picsart_02-03-10-38-40

English

And finally I bought this craft blade and nice sticky notes. That knustel blade I bought to make banners. I will show you later on the result in another post. It comes with a reserver blade. He is razor-sharp so it’s very important to storage it very well if you have kids.

Dutch

En tot slot deze knutselmesje en leuke memoblaadjes. Die heb ik gekocht om banners te maken van papier. Ik zal later on de resultaat laten zien. Het komt met een reserver mesje. Hij is vlijmscherp dus goed opbergen als je kids hebt.

PicsArt_02-03-02.28.45.jpg

PicsArt_02-03-02.41.16.jpg

Have a wonderful weekend, Girl! picsart_01-08-01-19-45


 

picsart_10-07-01-22-48

images15

12 thoughts on “No.144| It’s Cocktail Time with Miss B.|Night Quote| Blognews| My Highlights of this week|Mini Shoplog|Friday Vibe°

  1. Nr. 1. Make peace with your past so it doesn’t spoil your present.
    Die quote vind ik super.
    We leven vaak nog in de pijn van het verleden en doen we dat niet dan kijken we te ver vooruit. En als je dat doet dan probeer je dingen te forceren die niet realistisch zijn.
    Leven in het Nu is moeilijk maar het meest gelukzalige dat je kunt doen..

    Leuke spulletjes !! Zeker dat diy pakketje !! Love it. Ik wil wat meer kaarten zelf gaan maken nu ik met handlettering bezig ben en die dingen zijn dan ideaal. Alleen vind ik die dingen nooit omdat ik mijdr tijd niet neem ernaar te zoeken 😂😂
    Have a great weekend sweety en ik kan niet wachten op je nominatie blogs ! 😘😘

    Liked by 1 persoon

  2. Yesssss! Girl! No.1 Is zeker een mooie wat leuk om te kunnen lezen waarom je die uitgekozen en jij die het mooiste vind! Dat is definitly a good one! ThnQ for sharing your thougts lovely. 😙 Zeker weten het leven in het verleden holds u back, het teveel focussen op de toekomst is ook weer onbegonnen werk, so het leven in het hier en nu is the best thing that we can do!💯I Agree darling!
    Yes ik ben echt heel tevreden over mijn aankoopjes. Ja klopt als je met handletteren bezig ben is het zeker leuk om deze DIY pakketjes te kopen heerlijk! Lekker je own stail aan geven. Yes ik vind het ook heel om te doen ze komen soon online!😀😀😀
    ThnQ Dear voor jou ook een hele fijne weekend toegewenst!🌹 Make it a Great One! Maar dat zal je vast en zeker lukken! No Doubt.

    Besos💋

    Liked by 1 persoon

  3. Hey Girl!
    🌹ThnQ darling for Your Lovely comment!🌹
    That’s So Nice!😄😄😄
    It’s fun to hear that you also had these wonderful journals, ThnQ for sharing that with me😙😙😙

    ThnQ Dear I wish you also a wonderful Sunday!☕💕
    Hugz, Miss B.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

