#Buying Cute Things/Miss B's Shoplog/Nieuwe Topics

Mini ShopLog Miss B’s Prinsje♡

PicsArt_07-07-04.34.19

2016-07-07-19-48-04

2016-07-06-16-25-54

IMG_20160706_155727

PicsArt_07-07-04.59.52

 

 

 

PicsArt_07-07-05.37.03

PicsArt_07-07-05.43.42

2016-07-06-16-33-15

2016-07-07-19-56-57.jpg

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

I Hope That Ya’ll Liked It!°

So Girlz! We hebben weer veel leuke dingen gekocht voor onze Prinsje. Ik heb een paar items uitgekozen. Anders wordt de Shoplog te lang. Het moet wel leuk blijven natuurlijk hihihi!  So.. Yesterday onze prinsje van pas 7 een hele fotoshoot met mij gedaan.

Vaak hoor ik in mijn omgeving dat er voor jongens niet veel leuke zijn als meisjes. Met deze mini Shoplog wil ik toch het tegendeel bewijzen. Mijn prinsje is dol op dansen. En hij noemt deze kleren dan ook zijn: Dans kleding. Hihihi. Maar goed: Zijn favorite winkel is Cool cat tien keer raden waarom… Exactly! Door de music vibe van Cool cat. Als je het aan mij vraagt vind ik het de meest sfeervolle winkel. En daarnaast vindt hij het geweldig omdat Cool Cat “Danskleren” (zoals onze binkie het noemt) verkoopt. Mama? Mag ik ook foto’s maken voor Cool Cat? Hahahahaah! Tuurlijk  mag je dat schat. Zeg ik dan altijd. Op de tweede plek is H&M zijn favorite ze hebben leuke items en leuke petten. Hij is DOL op: Petten. En New Yorker dat vinden wij alledrie leuke.

Maybe binnenkort een leuke lookbook waar hij meer van zijn dress stail showt. Wie weet…

Er waren leuke koopjes.  We hebben alle drie veel nice things kunnen kopen. Hebben jullie ook kunnen genieten van the sale?

We hopen dat jullie het leuk vonden.

Prinsje vond het in ieder geval heel superleuk om te doen.

PicsArt_07-07-02.02.33

13 thoughts on “Mini ShopLog Miss B’s Prinsje♡

  1. Wat een leuke kleding !! Ik vind jongens makkelijker dan meisjes !! Want heb je een rokje of jurkje hoort er ook alweer bijpassende legging bij of what ever . Maar echt leuk en het past hem zo goed haha !! Mooie jongen =)

    Liked by 1 persoon

  2. oh wauw je hebt weer lekker geshopt voor de kleine/grote man haha! vooral dat zwarte 06 shirt vind ik super gaaf, ik zie dat mijn vriend zelfs nog dragen haha! super leuk mop je hebt jezelf weer eens overtroffen

    Liked by 1 persoon

  3. Heyhey Girlll!♡♡♡
    Ja ze hadden echt keileuke dingen. Die 06 shirt is van de H&M jammer dat ze geen grotere maten hebben hey hihihi. Maar New York er heeft coole dingen voor de mannen . ThnQ Girl en bedankt voor je lieve reactie♡♡

    Liked by 1 persoon

  4. ja klopt ik kijk voor mijn vriend daar ook altijd even schat. dat zijn tenmisnte niet van die saaie winkels voor mannen hihi

    Liked by 1 persoon

  5. Ja preciess! En New yorker heeft ook dingen die er net tussen in zitten. Niet de Sportief en niet te Deftig. Echt een leuke Winkel!!
    En ook voor ons dames er veel leuks! 😍😍😍

    Like

Geef een reactie

