Nieuwe Topics/Review with Miss B.

Mascara Essence The False Flashes & Essence Dip Eyeliner| Review Time with Miss B.

PicsArt_09-05-08.59.32

 

2016-08-09-18-13-18

Hey Girlz! So today wil ik een review doen over deze producten die ik heb gekocht. Kijken jullie mee? Gezellig!

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_09-05-08.07.58

Het is een nieuwe release van Essence die ik heb gespot:

“The False Lashes Mascara”

En ik wou hem uitprobreren!

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_09-05-08.19.09.png

Ik vind dit een leuk prijsje maar dat is met alle producten van Essence, Right?

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_09-05-08.29.41

 

Yes! Ik vind dit een goede Mascara. Het heeft een leuke verpakking om het zo te zeggen.

Doet wat het zegt?!?

Uhmmm…

Ik denk dat iedereen voor zichzelf dat zou moeten beoordelen puur om het feit dat we allemaal verschillende lengtes hebben qua wimpers. En dus ook een ander resultaat.

Maar als je korte wimpers heb net als ik dan zeg ik:

Yes, It Makes a Difference!

Na het aanbrengen zie ik defenitly een verschil! Je kunt zien dat ik mascara op heb en het geeft mijn oog een different look.

Het is de moeite waard om het uit te probreren!

Maar of het net false wimpers lijken zoals dit mascara beweerd?

Nee, dat niet. Teminste bij mij was het niet het geval helaas ik heb  te korte wimpers van nature voor zo’n  effect.

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_09-05-09.32.18.png

Mah Expierence°

De Eyeliner van Essence is iets dat niet in mijn make up stash mag ontbreken! Deze eyeliner is voor mij zo goed dat ik er niet zonder kan! Hij blijft goed zitten is mooi zwart, klont niet. En ik begruik het ook voor onder mijn ogen.

Het kwastje is geweldig!!!

Het tekent goed. Het puntje van de kwastje  heeft niet van die losse haartjes. Waardoor je zelfs als beginner mooie strepen en wings kunt maken En het kwastje blijft goed tot het einde van gebruik.

(Zie foto hierboven waar de prijzen op staan vermeld)

Dit eyeliner laat ook duidelijk weten (na zo’n drie maanden) wanneer het tijd is voor een nieuwe.

Het krijgt dan een  soort git zwartachtige tint. Off course is het leeg worden van de eyeliner de eerste signaal zou je denken maar ik gebruik al zo lang dat het voor mij herkenbaar  is aan de rare doffe tint dat het dan krijgt dat het welletjes is en dat ik een nieuwe moet halen.

Hij gaat lang mee het blijft goed zitten. Het enige minpuntje is wel dat als ik mijn eyeliner al heb aangebracht en ik  mijn oogschaduw wil bijwerken dat het meteen dof word als er oogschaduw op komt en dan moet je het wel even bijwerken.

Maar dat is volgens mij met alle eyeliners wel het geval. In totaal  duur ik met zo’n potje believe it or not:  3 maanden. En ik gebruik hem al 3 jaar. Yes! Ik heb drie verschillende veranderingen van het verpakking meegemaakt. De inhoud is even goed gebleven dus ik ben daar very happy mee tot nu toe.

Cijfer°

Van mij krijgt deze Eyliner een : 8,5.

So, dit was mijn review ik hoop dat jullie er wat  aan hebben gehad.

Heb jij ervaring met één van deze producten?

Let me know Girl!

 

picsart_07-07-02-02-33 (1)

4 thoughts on “Mascara Essence The False Flashes & Essence Dip Eyeliner| Review Time with Miss B.

Geef een reactie

