Miss B & Motherhood♡/Nieuwe Topics/Stoere Praatjes with Binkie

Motherhood♡|Stoere Praatjes with Binkie No.2

2016-07-28-17-39-41-1

picsart_08-09-07-55-02-1

picsart_09-24-06-38-29

 

picsart_09-24-07-01-50

Yes Mom! Waarom niet?! Vroeg hij verbaasd.

 

 

Mam? Ik wil ook een kinderwagen zei Binkie laatst tegen mij.

Ik: (Heel verbaasd herhaalde ik.) Kinderwagen?!?

Yes, Mom. (Meneertje probeert engels te praten tegenwoordig and it sounds very Funny!) Uhmm.. Okay.. zei ik. Enneh hoe dat zo? Wat moet je daar nou mee? vraag ik.

Nou, Mam kom op…Wat een gekke vraag zeg.. Om mijn knuffels in te rijden, natuurlijk! En hij kijkt me aan met gefronsde wenkbrauwen.

Mijn knuffels zijn mijn kinderen en die hebben een kinderwagen nodig. 

Hij keek me aan met een blik OMG! Hahahaha ik moest er echt voor  zorgen dat ik niet in de lach schoot.

Dus ik vraag: Meen je dat nou serieus?! (Nog steeds  enigzins verbaasd. )Yes, Mom! Echt waar! zegt Binkie.

Ohw.. zeg ik. En die moet ik dan gewoon naar school meenemen? Vraag ik.

“Yes Mom”.  En  weer kijkt hij me aan with that look on his face.LoL!

Echt zo met een: What -is -the -Big-Deal?!-Face. Uhmm..Maar dan ben je echt de enige jongen die dat doet, hoor.. Ik heb dat nog nooit gezien. Nou, ik wel. zegt Binkie zelfverzelkerd.

Mama  als ik later papa word moet ik toch ook mijn kindjes in de kinderwagen rijden? Dat is heel “romaal”(*Normaal bedoeld hij.) Hij vind het namelijk moeilijk om dit woord uit te spreken.

Mijn papa reed mij toch ook in de kinderwagen. Het is echt niet iets voor alleen meisjes hoor mam! 

Yes! What can i say ? Ik heb het eigenlijk nog nooit zo bekeken mijn Binkie you got a point!

Daar stond ik dan met mijn mond vol tanden! He’s So Right!

Ik wil een blauwe of een stoere zwarte.  Babbeld hij heel relaxed verder.. Hebben ze dat niet voor jongens.? Met een draakjes erop ofzo die vuur uitspugen. Want mijn knuffels zijn schattig en stoer!

 Uhm.. ik heb ze nog nooit gezien.. Wel zwarte kinderwagens.  Net als wat jij had toen je een baby was. Maar niet als speelgoed. Ik heb altijd alleen roze, paarse gezien..zei ik.

Dat is echt gek.. Maar waarom  hebben ze dat niet?! Er zijn niet alleen moeders  die kinderwagens rijden er zijn toch ook papa’s die kinderwagens rijden?

“Nou, dan hoef ik er geen ik hou mijn knuffels gewoon lekker vast! Ging hij lichtelijk geirriteerd verder. Lol! Want met een roze kinderwagen lijk ik net een meisje. ** Bleh!** 

En dat ben ik niet!”

Hihihihihi, Dit was het dan weer Stoere Praatjes with Binkie.

picsart_10-08-09-54-37

picsart_09-24-07-14-49

picsart_10-03-12-04-54

 

24 thoughts on “Motherhood♡|Stoere Praatjes with Binkie No.2

  1. Hahaha heel slim van hem. Ik snap niet Waarom de maatschappij ons brainwashed dat alleen meisjes met poppen mogen spelen en met kinderwagens. Het is voor iedereen! Zelfde met kleur….roze is niet alleen voor meisjes ook voor jongens . Dat leer ik m’n nichtje van 3 ook. Ze worden op de crèche en school gebrainwashed. Ik zou maar snel een wagen voor hem aanschaffen!!!😉😀🌸🌸🌸 fijne zondag. Xo – Jey

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Girlllll! Yesss! snap je? Want in realiteit zijn er zowel vaders en moeders en het spelen met poppen leert ook the boys om zich te ontwikkelen op hun toekomst als vader. Mijn binkie doe dat dus met zijn knuffels zijn z’n knuffels hij zorgt dat ze eten, slapen alles hihihi So yes! Wie zegt er nou inderdaad dat jongers dat niet kunnen. your right girl! Dan zouden de girls ook niet met auto’s mogen. It makes no sence.
    Yes! ik zal kijken want mister wilt. Want hij wilt niks van roze weten hahahaha en nu je het hebt over roze mijn binkie wilt geen roze shirt of boxertjes want in zijn opinion zijn dat voor meisjes hihihi zijn vader zegt ook altijd papa draagt toch ook roze ? Jongens en meisjes kunnen roze dragen hoor! Maar desondanks dat papa roze draagt wilt binkie er niks van weten! Lol!
    ThnQ voor je reactie en het lezen dear! Jij Ook Sweetie Have a Great Sunday! Enjoy!😀
    Big Hug Miss B.💕💋

    Liked by 1 persoon

  3. Het is echt even wennen dat tea time time s’avonds is haha , normaal lees ik je tea time met kopje thee en nu moet ik maar even uitstellen tot vanavond haha

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

